• Dag iedereen (krul)

    Heb eens in mijn moeder haar oude kast zitten snuffelen en heb een kanten rokje gevonden. Het is nu gewoon een rare kleur (zalm naar het gele toe).
    Dus ik dacht, ik vraag het aan jullie!
    Dit is het rokje ingezoomd:


    En zo raadde mijn moeder het aan van het te dragen:


    Luister ik naar mijn moeder, gooi ik het weg of hebben jullie een beter idee? Als ik het houd, hoe draag ik het dan? Waarmee combineer ik het?

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 16:10 ]


    Owl you need is love.

    Gewoon houden! Je kan hem altijd nog wit ofzo maken door hem gewoon in het chloor te doen, denk ik?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik vind 'm verschrikkelijk en ik zou 'm zekerste weten houden.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Buddy schreef:
    Houden, hij is echt heel schattig.


    The odds are néver in our favor.

    Houden! Als je niets met de kleur kan kun je hem altijd nog verven met textiel verf. Denk ik.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik zou het houden! Ik denk dat het trouwens heel leuk staat met een simpele, witte blouse als je de onderkant ervan in het rokje stopt.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Kant is helemaal in dit jaar (of toch zeker in België ) dus zeker niet weggooien! Met een leuk topje kan je het nog opfleuren of met kleurrijke schoentjes eronder.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 17:10 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien