• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    El Diablo.

    Leah Brown
    Ik trok een vies gezicht. 'Bah. Lekker. Ik had voor de sloot gekozen hoor.' Ik haalde mijn schouders op en grijnsde breed. We waren al bijna weer bij de school, en ik vond het vreemd genoeg bijna jammer.

    [Welke pols heeft Faegan nou gebroken? --"]


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Faegan Carter
    Ik wou nog geen afscheid nemen.
    "Ga je straks mee wat eten? Nou, gewoon in de kantine, hoor, maar..."
    Ik zweeg voor ik kon beginnen stotteren. Ik deed me misschien anders voor, maar eigenlijk was ik maar een verlegen persoontje.
    [de linker]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'wij zijn net zo gemeen als elkaar, weet je dat?' zeg ik lachend. 'ik heb zin in een vragenrondje. Ik stel jouw een vraag, jij antwoord en stelt dan een nieuwe vraag, oké?' ik wacht niet op zijn antwoord. 'doe je naast paardrijden, nog aan andere sporten?' ik vind dat we deze basisdingen na vanmiddag toch wel mogen weten.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    'Ik zwem, loop een beetje hard en ga naar de sportschool,' zeg ik. 'Wat is jouw lievelingskleur?'
    Eigenlijk best wel vreemd, als je een stel bent dan weet je dit soort dingen over het algemeen gewoon van elkaar.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'de regenboog, maar vooral lila,' zeg ik. Het is een vaag antwoord, maar ik kan nooit een favoriete kleur kiezen, dat vind ik zielig voor de andere kleuren. 'wat is je favoriete seizoen?'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Leah Brown
    Mijn ogen lichtten op. 'Tuurlijk!' Ik vond het wel schattig dat hij het vroeg, hoewel hij eruit zag als zo'n badboy.
    Ik parkeerde de auto zonder brokken op het terrein, en stapte uit. Ik wachtte tot Faegan ook uitgestapt was, en merkte tevreden op dat hij al een veel gezondere kleur had dan dat bleke.
    'Ik ehm, ga even de autosleutels terugleggen.' Snel liep ik naar de balie, om daar ongemerkt de sleutels weer neer te droppen. Ik hoopte dat niemand het gemerkt had.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Faegan Carter
    Ik staarde naar mijn roze gips.
    "Ik vind het best cool." mompelde ik. "This is me, ik ben niet bang voor wat anderen denken."
    Het feit dat niemand mocht weten dat ik wees ben, lag anders. Ik wou geen medelijden. Ik wou gewoon, Faegan zijn, niet een o zo zielig weesje.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luciano Sapritsi
    'De winter,' zeg ik.
    Ik hou van de sfeer, lichtjes, sneeuw, warme chocomel, de gezelligheid is aanstekelijk. 'En wat is jouw favoriete film?'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'alles van disney, vooral Sleeping beauty. Ik weet niet waarom, dat verhaal spreekt me gewoon aan. Best wel kinderachtig, eigenlijk,' zeg ik terwijl ik begin te blozen. Snel verander ik het onderwerp. 'Wie is je favoriete artiest?'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    'Ik luister eigenlijk alles door elkaar,' zeg ik. 'Maar ik denk toch Ed Sheeran, hij zingt goed.'
    Ik denk even na over een volgende vraag. Hier ben ik opzich best wel slecht in, dat ondervragen. 'Heb je nog broers of zussen?'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'nee, gelukkig niet,' zeg ik. 'waar kijk je als eerste naar in een meisje?' een stomme vraag, maar ik weet niet heel veel vragen meer.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    'Ze mag niet te snel jaloers zijn, ze moet sociaal en niet te afhankelijk van me zijn,' zeg ik. 'Meiden die te duidelijk laten weten dat ze iets van me willen zijn ook niet echt interessant.'
    Ik hou mijn mond verder over dit onderwerp. Van mij hoeft ze niet te weten dat een meisje bij mij over het algemeen zoenen en knuffelen en een week later opzoek naar een ander betekend. Voor mij is zij namelijk veel meer. 'En wat zoek jij in een jongen?'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'hij moet grappig en lief zijn, meisjes niet behandelen als speelgoed, geen vuile dingen doen nadat het uit is. En de rest zie ik later wel,' Ik weet niet of dat wel zo'n goede vraag was, wat nou als hij zichzelf niet ziet in wat ik net opnoemde. 'Wat is je lievelingseten?'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano
    Ik lach. 'Moet je me dat nu echt nog vragen lief?' Lach ik. 'Pizza natuurlijk, ik kom toch uit Italië?'
    Ik denk even na over de volgende vraag. 'Wat is je favoriete kledingstuk?'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'jurkjes, alleen daar is het vaak een beetje koud voor hier,' zeg ik lachend. 'soms vraag ik me af waarom die school hier staat, en niet ergens warm zoals Spanje, of Italië,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see