• Just some girls, totally in love with 5 boys.




    Ik kan hier een heleboel beginnen te typen, maar het komt op één ding neer. Ik ben blij dat ik jullie heb leren kennen & ik zal er ook altijd voor jullie zijn. Jullie zijn te kostbaar om kwijt te spelen. Dank jullie wel om gewoon jullie zelf te zijn. ik hou van jullie <3

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 20:37 ]


    i'm broken, do you hear me.

    YO.


    What's so bad about being different?

    KNAL.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ROBIN, op je laaatste post in vorig topic.
    Dat snap ik wel ja. Maar aals je het er echt in wilt doen, je moet e gewoon alls ingooien wat je zelf wilt.

    Kijk mijn story heeft dingen die ik zelf ook heb, ja alleen chanou, sanne en joella weten het van mijn eetproblemen laatste tijd mja.


    What's so bad about being different?

    http://weheartit.com/entry/28532259


    i'm broken, do you hear me.

    AndyMerry schreef:
    ROBIN, op je laaatste post in vorig topic.
    Dat snap ik wel ja. Maar aals je het er echt in wilt doen, je moet e gewoon alls ingooien wat je zelf wilt.

    Kijk mijn story heeft dingen die ik zelf ook heb, ja alleen chanou, sanne en joella weten het van mijn eetproblemen laatste tijd mja.
    En je weet wat ik daarover heb gezegd, meh. <333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    LOVEUALL

    @liannee
    ik moet er nog even goed overnadenken, maar het zijn dan de dingen hoe ik het ervaar, dus het kan dan zijn dat jullie het dan natuurlijk niet zo bedoelen.

    en nu weet iedereen over je eetproblemen, lieve schat jij hoeft helemaal niet af te vallen. Als je maar wel ontbijt want dat is het belangrijkste van de dag!


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik wilde het net zeggen,
    Lianne je bent echt fantastisch op de manier dat je bent. Je bent ook helemaal niet dik en ik weet natuurlijk niet hoe het zit en ik snap dan wel dat je het niet aan mij ofzo kwijt wilt maar weet echt je bent een prachtig meisje echt je lichaam is perfect. moest komen door andere, laat ze je niet kapot makenen weet dat ik er voor je ben. nu wl ik hier echt alles neertypen maae dt doe ik een andere keer, mijn pink geraakt niet over al goed en ik erger me er aan (: maar serieus je bnent meer dan geweldig !


    i'm broken, do you hear me.

    foreverPayne schreef:
    Ik wilde het net zeggen,
    Lianne je bent echt fantastisch op de manier dat je bent. Je bent ook helemaal niet dik en ik weet natuurlijk niet hoe het zit en ik snap dan wel dat je het niet aan mij ofzo kwijt wilt maar weet echt je bent een prachtig meisje echt je lichaam is perfect. moest komen door andere, laat ze je niet kapot makenen weet dat ik er voor je ben. nu wl ik hier echt alles neertypen maae dt doe ik een andere keer, mijn pink geraakt niet over al goed en ik erger me er aan (: maar serieus je bnent meer dan geweldig !
    DIT EN DAN AL DIE DINGEN DIE IK ALLEMAAL TEGEN JOU HEB GEZEGD. <33333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ksdsdjkfdlkf I love you all okay<33
    @ Robin, ik ontbiijt eigenlijk nooit omdat ik anders te laat op school kom ;/


    What's so bad about being different?

    AndyMerry schreef:
    ROBIN, op je laaatste post in vorig topic.
    Dat snap ik wel ja. Maar aals je het er echt in wilt doen, je moet e gewoon alls ingooien wat je zelf wilt.

    Kijk mijn story heeft dingen die ik zelf ook heb, ja alleen chanou, sanne en joella weten het van mijn eetproblemen laatste tijd mja.

    EN DAAR GAAN WE IETS AAN DOEN ALS JIJ BIJ JOËLLA PANNEKOEKEN KOMT ETEN, WANT JOËLLA MAAKT DE BESTE VAN DELFT (:


    Some things are changing too much.

    LETSMALIK schreef:
    (...)
    EN DAAR GAAN WE IETS AAN DOEN ALS JIJ BIJ JOËLLA PANNEKOEKEN KOMT ETEN, WANT JOËLLA MAAKT DE BESTE VAN DELFT (:
    EN ALS WIJ DIE KWARKTAART GAAN MAKEN.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    En weet vooral dat je altijd bij me te recht kunt, ik ga je niet veroordelen ofzo. ik wil gewoon een steun voor je zijn,een luisterend oor. Ik wil niet dat je ongelukkig bent <3


    i'm broken, do you hear me.

    Maar Lianne panne, je weet wat ik heb gezegd, en ik zal je altijd willen helpen met dingen enzo (:

    HAHAHAHA IK WORDT BY THE WAY GESPAMT MET BERICHTEN ALS:
    WAAROM ZIJN ZE DAN GAY.

    WHAHAHAHAHAHAHA


    Some things are changing too much.

    Sanne en Joëla,,, jullie hoeven mijn niet vol te proppen hoor.. ;$


    What's so bad about being different?

    Hamleys schreef:
    (...)EN ALS WIJ DIE KWARKTAART GAAN MAKEN.

    Kom ook aan Joëlla geven dan (:


    Some things are changing too much.