• Helleuw,

    Lang geleden dat ik hier mijn licht nog opstak (krul)
    Anyway, ik ben op zoek naar verhalen over de BAU en liefst zelfs van Spencer maar dat is niet noodzakelijk

    Wie o wie heeft er zo eentje staan?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Schrijf er zelf eentje! Ik weet dat ik hem alvast zou lezen (nerd)


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Zo hard MT op dit topic, me wanna Criminal Minds en Reidstories!:9~

    [ bericht aangepast op 31 aug 2017 - 16:11 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ohgoood, ik tikte net "Criminal Minds" in de zoekbalk in om promotietopics te zoeken, dusje bent bedankt voor dit topic en ik hoop ook dat iemand er heeft, haha. Please, someone. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh wow, dit is echt heel random, maar was jij ook niet een RPG'ster? Ik herken je username daarvan (vooral van een lange tijd geleden; Tolstoy triggered die gedachten hehe 🙈). Is het verkeerde topic ervoor, maar ik moet het toch even kwijt, ik vond jou zo'n leuke en goede RPG'ster.
          Zo, dat ben ik ook kwijt hehe. Nee, excuses, terug naar je originele vraag; ik heb geen verhaal in die genre die je zoekt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Baepsae schreef:
    Oh wow, dit is echt heel random, maar was jij ook niet een RPG'ster? Ik herken je username daarvan (vooral van een lange tijd geleden; Tolstoy triggered die gedachten hehe 🙈). Is het verkeerde topic ervoor, maar ik moet het toch even kwijt, ik vond jou zo'n leuke en goede RPG'ster.
          Zo, dat ben ik ook kwijt hehe. Nee, excuses, terug naar je originele vraag; ik heb geen verhaal in die genre die je zoekt.


    Omg. Dankje! Dat is zo lief!
    Ik RPG'de vroeger inderdaad enorm graag (en veel) maar ik ben een tijdje afwezig geweest van Q dusja :W. Misschien pik de draad wel terug op.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    deze van SergeantBarnes gaan onder andere over Spencer ^^
    Voor de rest heb ik geen idee


    The thing you do mean something to people -Ncis