• Haay!

    Ik heb nog wat rollen nodig voor mijn One Direction story. Ik ben er al mee begonnen maar ik heb nog wat rollen nodig en ik ben er niet zo goed in. Dus ik hoopte dat jullie mij konden helpen?
    Dit heb ik allemaal nodig :
    (alles is voor de school)

    - 4/5 bitches
    - 2/3 meelopers
    - 3/4 fans van 1D
    - 4 'normale' leerlingen
    - 1 vriendin nog
    __________+
    17 rollen MAXIMAAL



    Al gemaakte rollen die door zijn

    Vriendin : Lilian Mila Grey
    #1 1D fan: Dilay Halburt
    Leerling : Aisha Gordy
    #1 Bitch : Lizzie Martins




    DE STORY

    Wat je MOET invullen :
    Rol :
    Naam :
    Bijnaam :
    Achternaam :
    Geb. datum :
    Karakter :
    Uiterlijk (met foto a.u.b):
    Ouders :
    Extra? :


    Verhaallijn in het kort :
    Jenadya (Jena) is een normaal meisje. Haar moeder date met de vader van Harry Styles en zij mag hem niet helemaal. Tot op een dag dat haar moeder vertelt dat ze zwanger is van zijn vader. Haar wereld stort in elkaar. Ze vlucht uit huis en koopt de eerste en snelste ticket , die ticket is naar Mullingar , Ierland. Zou er iemand nog op haar wachten? Gaat haar moeder met hem trouwen?

    Een verhaal vol drama en liefde.


    Bye!
    Voor meer informatie , PB me :)
    X , Marie

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 11:47 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Is het niet leuker om te doen dat haar moeder met Harry date?


    There is nothing more badass than being yourself

    HarrysBum schreef:
    Is het niet leuker om te doen dat haar moeder met Harry date?


    Whaha , ja kweet. Maar jah .. :$


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    4/5 bitches heb je nodig je weet toch hoe ze zich gedragen
    2/3 meeloper je weet ook hoe ze zijn
    3/4 1 d fans die weet je zeker hoe ze zijn
    4 normale leerlingen jij bent toch een leerling
    1 vriendin jij hebt toch een vriendin gebruik die voor je verhaal.

    ik vind deze topics maar nuttenloos

    BrainWashing schreef:
    4/5 bitches heb je nodig je weet toch hoe ze zich gedragen
    2/3 meeloper je weet ook hoe ze zijn
    3/4 1 d fans die weet je zeker hoe ze zijn
    4 normale leerlingen jij bent toch een leerling
    1 vriendin jij hebt toch een vriendin gebruik die voor je verhaal.

    ik vind deze topics maar nuttenloos



    Facepalm

    Ze weet hoe ze zijn, maar ze wilt dat we ze invullen.
    Dat vinden sommige mensen, zoals ik wel een leuke tijdsbesteding.
    En sommige mensen, vinden het irritant om het zelf te doen dus vragen ze andere mensen (:

    Ik maak zo wel een paar bitches, geheh :3

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 17:58 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Gaisford schreef:
    (...)


    Facepalm

    Ze weet hoe ze zijn, maar ze wilt dat we ze invullen.
    Dat vinden sommige mensen, zoals ik wel een leuke tijdsbesteding.
    En sommige mensen, vinden het irritant om het zelf te doen dus vragen ze andere mensen (:

    Ik maak zo wel een paar bitches, geheh :3


    Je heb gelijk (: en ik vind het ook gewoon leuk om te doen. Maar als iemand het irritant vindt , moet hij/zij gewoon niet reageren... (baby)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol : Vriendin
    Naam : Lillian Mila
    Bijnaam : Lilly
    Achternaam : Grey
    Geb. datum : 05-04-1995
    Karakter : Lillian kan een ongelooflijke bitch zijn als ze je niet mag. Lillian zet haar vriendinnen altijd boven zichzelf. Ze zou alles voor hun doen en zoekt ook altijd oplossingen voor hun problemen. Lillian is een erg druk meisje met veel energie, sommige mensen ergeren zich hieraan. Ze is ook erg naïef, ze ergert zich hier vaak aan. Ook is ze erg onhandig.
    Uiterlijk (met foto a.u.b):


    Lillian is rond de 1.60 m lang.En heeft een zandloper figuur. Ze heeft mooie donkerbruine ogen met lichte spikkels. Haar donkere haalt valt in krullen langs haar hoofd.

    Ouders : Lillian haar ouders zijn gescheiden. Lillian haar vader is een drukke zakenman, hij is vaak weg op reizen. Ze heeft geen goede relatie met hem, maar dat maakt haar helemaal niks uit. Met haar moeder heeft ze juist een hele sterke relatie. Lillian heeft nooit ruzie met haar moeder, en haar moeder verbied haar niks. Financieel hebben Lillian en haar moeder het erg goed.
    Extra? : Ze houdt heel erg van dansen, ze is er heel goed in. Haar moeder is haar persoonlijke trainer. Ze traint vaak en erg hard. Doordat ze naief is vertrouwd ze te snel jongens, waardoor haar hart vaak gebroken is. Ze is 2 keer van school geschorst wegens vechten, Lillian is niet vies van een vechtpartijtje

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 22:37 ]

    rol: bitch
    naam: Lisanne -Lisa-
    bijnaam: Michella
    achternaam: Morentill
    geb. datum: 14 april 1994
    karakter: bitchie, gemeen -wat er bij een bitch past-
    uiterlijk: http://weheartit.com/entry/14075237
    ouders: Michael Nayesh en Rachel Morentill -zijn gescheiden sinsdien is ze een bitch-
    extra's: Doet bij leraren alsof ze de perfecte leerling is, houd van mensen kleineren, mensen bang maken - oftewel gemeen-
    hobby's: shoppen, met vriendinnen jongens spotten, verkering nemen met jongens en het dan naar een 3 dagen uitmaken

    hoop dat je er wat aan hebt
    x


    Dreams are like stars. You may never touch them, but if you follow them. They will lead you to your destiny.

    AppleTree schreef:
    Rol : Vriendin
    Naam : Lillian Mila
    Bijnaam : Lilly
    Achternaam : Grey
    Geb. datum : 05-04-1995
    Karakter : Lillian kan een ongelooflijke bitch zijn als ze je niet mag. Lillian zet haar vriendinnen altijd boven zichzelf. Ze zou alles voor hun doen en zoekt ook altijd oplossingen voor hun problemen. Lillian is een erg druk meisje met veel energie, sommige mensen ergeren zich hieraan. Ze is ook erg naïef, ze ergert zich hier vaak aan. Ook is ze erg onhandig.
    Uiterlijk (met foto a.u.b):


    Lillian is rond de 1.63 m lang.En heeft een zandloper figuur. Ze heeft mooie donkerbruine ogen met lichte spikkels. Haar donkere haalt valt in krullen langs haar hoofd.

    Ouders : Lillian haar ouders zijn gescheiden. Lillian haar vader is een drukke zakenman, hij is vaak weg op reizen. Ze heeft geen goede relatie met hem, maar dat maakt haar helemaal niks uit. Met haar moeder heeft ze juist een hele sterke relatie. Lillian heeft nooit ruzie met haar moeder, en haar moeder verbied haar niks. Financieel hebben Lillian en haar moeder het erg goed.
    Extra? : Ze houdt heel erg van dansen, ze is er heel goed in. Haar moeder is haar persoonlijke trainer. Ze traint vaak en erg hard. Doordat ze naief is vertrouwd ze te snel jongens, waardoor haar hart vaak gebroken is. Ze is 2 keer van school geschorst wegens vechten, Lillian is niet vies van een vechtpartijtje

    Thanks , ik ga hemgebruiken :)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik vul morgen ook wel wat in! :]


    Tell me about it, stud.

    Ik vul zo nog wel een rol in. (:


    Great minds think alike.

    Rol : 1D fan
    Naam : Dilay
    Bijnaam : Dil, Dille
    Achternaam : Halburt
    Geb. datum : 1995
    Karakter : Ze is gek, e houd van alls dat andersis,en ze is enorme fan van One Drection, vooral Louis, Ze houd er van om haar te kleuren. Ze ergerd zich niet snel aan andere, maar adere we aan haar, ze iswel aardig, maar wilt vaak te aardig doen. Maar als iemand har dom noemt(wat zo eigenlijk ok el een beetje is) word ze boos, kan ze een echte keng tegen die ene zijn.
    Uiterlijk (met foto a.u.b):


    Ouders : Ouders zijn nog wel bij elkaar, maar ze doen niet echt iets met Dilay, ze zien har als een kind die anders hd moete zijn, ze waren er niet zo dol op dat ze niet 100% is. Haar ouers zijn doller op haar zusje.
    Extra? : Ze is gek op dansen en danst erg graag in de rege, ze ziet graagde schoonheid van de natuur, ze zit ook graag bij de meer van 't park.


    xxxxxx


    Just keep moving forward and don't give a shit what anybody thinks - Johnny Depp

    Bump (A)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol : Leerling, misschien ook 1D-fan
    Naam : Aisha
    Bijnaam : Blondie. Omdat ze, vanzelfsprekend, blond haar heeft. Maar ook een beetje omdat ze dom is, en daar plagen ze haar mee. Verder wordt ze altijd gewoon Aisha genoemd.
    Achternaam : Gordy
    Geb. datum : Aisha is geboren op 11 januari 1995.
    Karakter : Aisha is altijd al een beetje het buitenbeentje geweest. Ze is erg onzeker over haar uiterlijk en zou er graag anders uitzien. Ze denkt dat niemand haar mag en kan zich hierdoor moeilijk binden. Ze is een ontzettende dromer en heeft een hele wereld naast dat van haarzelf. Er is moeilijk hoogte van Aisha te krijgen, want ze doet zich anders voor dan ze is. Ze komt zelfverzekerd over, maar is het tegenovergestelde. Ze is eigenlijk heel erg verlegen en bang om te falen. Aisha is verder nogal dom. Ze heeft niet echt een hoog iq en maakt vaak de verkeerde opmerkingen. Desondanks is het daardoor wel altijd met haar lachen!
    Uiterlijk (met foto a.u.b):


    Aisha is een mooi meisje, maar zal niet opvallen in een grote massa. Ze ziet er eigenlijk heel normaal uit. Ze heeft blond haar, dat tot haar schouders komt. Dat is best dun, waar ze niet zo blij mee is. Haar ogen zijn blauw en haar huid is wit. Het is het type huid dat snel verbrand in de zon. Ook iets waar ze niet zo blij mee is. Aisha is best lang, ze is zo'n 182 cm. Ze vind zichzelf iets te dun en wilt graag wat vrouwelijke vormen hebben, maar daar heeft ze de aanleg niet voor.
    Ouders : Aisha is de dochter van de mooie Wendy Gordy-Levitt. Wendy is 42 jaar, werkt als kapster en is allom geroemd door haar prachtige verschijning. Haar vader is in tegenstelling tot haar moeder, niet zo knap. Hij moet het vooral van zijn humor hebben. De 43-jarige Joseph Gordy, zoals hij heet, verdient dan ook zijn geld als komiek.
    Extra? : Aisha heeft een broer van 18, met wie ze het heel goed kan vinden. Zijn naam is Paul en hij zit een klas hoger dan Aisha. In tegenstelling tot de meeste broers & zussen hebben Aisha & Paul nooit ruzie en zijn ze er altijd voor elkaar.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 18:00 ]


    Tell me about it, stud.

    Goldenblatt schreef:
    Rol : Leerling, misschien ook 1D-fan
    Naam : Aisha
    Bijnaam : Blondie. Omdat ze, vanzelfsprekend, blond haar heeft. Maar ook een beetje omdat ze dom is, en daar plagen ze haar mee. Verder wordt ze altijd gewoon Aisha genoemd.
    Achternaam : Gordy
    Geb. datum : Aisha is geboren op 11 januari 1995.
    Karakter : Aisha is altijd al een beetje het buitenbeentje geweest. Ze is erg onzeker over haar uiterlijk en zou er graag anders uitzien. Ze denkt dat niemand haar mag en kan zich hierdoor moeilijk binden. Ze is een ontzettende dromer en heeft een hele wereld naast dat van haarzelf. Er is moeilijk hoogte van Aisha te krijgen, want ze doet zich anders voor dan ze is. Ze komt zelfverzekerd over, maar is het tegenovergestelde. Ze is eigenlijk heel erg verlegen en bang om te falen. Aisha is verder nogal dom. Ze heeft niet echt een hoog iq en maakt vaak de verkeerde opmerkingen. Desondanks is het daardoor wel altijd met haar lachen!
    Uiterlijk (met foto a.u.b):


    Aisha is een mooi meisje, maar zal niet opvallen in een grote massa. Ze ziet er eigenlijk heel normaal uit. Ze heeft blond haar, dat tot haar schouders komt. Dat is best dun, waar ze niet zo blij mee is. Haar ogen zijn blauw en haar huid is wit. Het is het type huid dat snel verbrand in de zon. Ook iets waar ze niet zo blij mee is. Aisha is best lang, ze is zo'n 182 cm. Ze vind zichzelf iets te dun en wilt graag wat vrouwelijke vormen hebben, maar daar heeft ze de aanleg niet voor.
    Ouders : Aisha is de dochter van de mooie Wendy Gordy-Levitt. Wendy is 42 jaar, werkt als kapster en is allom geroemd door haar prachtige verschijning. Haar vader is in tegenstelling tot haar moeder, niet zo knap. Hij moet het vooral van zijn humor hebben. De 43-jarige Joseph Gordy, zoals hij heet, verdient dan ook zijn geld als komiek.
    Extra? : Aisha heeft een broer van 18, met wie ze het heel goed kan vinden. Zijn naam is Paul en hij zit een klas hoger dan Aisha. In tegenstelling tot de meeste broers & zussen hebben Aisha & Paul nooit ruzie en zijn ze er altijd voor elkaar.


    Thanks :)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    More roles


    I don't want you to die, I want you to suffer.