• Haay!

    Ik heb nog wat rollen nodig voor mijn One Direction story. Ik ben er al mee begonnen maar ik heb nog wat rollen nodig en ik ben er niet zo goed in. Dus ik hoopte dat jullie mij konden helpen?
    Dit heb ik allemaal nodig :
    (alles is voor de school)

    - 4/5 bitches
    - 2/3 meelopers
    - 3/4 fans van 1D
    - 4 'normale' leerlingen
    - 1 vriendin nog
    __________+
    17 rollen MAXIMAAL



    Al gemaakte rollen die door zijn

    Vriendin : Lilian Mila Grey
    #1 1D fan: Dilay Halburt
    Leerling : Aisha Gordy
    #1 Bitch : Lizzie Martins




    DE STORY

    Wat je MOET invullen :
    Rol :
    Naam :
    Bijnaam :
    Achternaam :
    Geb. datum :
    Karakter :
    Uiterlijk (met foto a.u.b):
    Ouders :
    Extra? :


    Verhaallijn in het kort :
    Jenadya (Jena) is een normaal meisje. Haar moeder date met de vader van Harry Styles en zij mag hem niet helemaal. Tot op een dag dat haar moeder vertelt dat ze zwanger is van zijn vader. Haar wereld stort in elkaar. Ze vlucht uit huis en koopt de eerste en snelste ticket , die ticket is naar Mullingar , Ierland. Zou er iemand nog op haar wachten? Gaat haar moeder met hem trouwen?

    Een verhaal vol drama en liefde.


    Bye!
    Voor meer informatie , PB me :)
    X , Marie

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 11:47 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol: Bitch.
    Naam: Lizzie Martins.
    Bijnaam: Lizz.
    Geb.datum: 14-06-1994.
    Karakter: Lizzie is een meisje met nogal een groot ego. Ze ziet zichzelf hoger als andere maar voor haar broertje en vriendinnen zal ze sterven. Haar bitchy karakter heeft ze eigenlijk zelf aangemaakt om sterk over te komen, zodat andere haar niet zullen kwetsen of pijn zullen doen. Lizzie is eigenlijk wel een lieve, vrolijke meid maar ze wil zich sterk houden, daardoor het bichy imago. Waarom bitchy: Zie extra.
    Uiterlijk: Lizzie heeft prachtig, natuurlijk rood haar en groene ogen waar ze allemaal heel trots op is. Ze heeft een tattoo op haar pols met een infinity-teken en een klein sterretje in haar nek voor hsar zusje. Ze heeft ook best veel piercings; 2 ringetjes bovenin haar linker oor en 3 aan de andere kant. Onder heeft ze aan de rechterkant 2 gaatjes en aan de andere kant 4. Ook heeft ze een navelpiercing en 3 studs achter elkaar op de achterkant van haar schouder.


    Ouders: Lizzie is de oudste dochter van Stacey en Emil Martins. Stacey is Financieel adviseur en reist voor haar werk veel waardoor ze niet veel thuis is. Emil is Arts maar zet zich veel in voor goede doelen in het buitenland, zoals Afrika, om daar mensen hun gezondheid te verbeteren. Lizzie's ouders zijn dus niet beel thuis maar Lizz is dat gewend. Haar 9-jarige broertje, Ethan, is gedeeltelijk opgevoed door Lizzie en Lizz houd zielsveel van hem. Haar broertje betekend alles voor haar, netzoals haar vriendinnen.
    Extra: Lizz is heel creatief en zit het liefst 24/7 achter haar schildersezel. Haar vriendinnen, Misha en Lola zijn opgegroeid met haar en voelen als zussen. Lizz heeft heel wat meegemaakt, ze is zo beschermend omdat haar zusje is verongelukt op 12-jarige leeftijd, 3 jaar geleden. Lizz mist haar nog iedere dag en geeft zichzelf de schuld want ze was ervij toen ze werd aangereden. Haar bitchy karakter is eigenlijk een masker om haar pijn te maskeren.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 22:49 ]


    4:21 ''We'll be alright''

    More roles?? x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol : Meeloper
    Naam : Darcy Michelle Davids
    Bijnaam : Dars
    Achternaam : Davids
    Geb. datum : 5 september 1995, ze is nu dus 16.
    Karakter : Darcy is zo'n typisch onzeker meisje. Ze heeft haar uiterlijk mee en daarom loopt ze een beetje met de bitches mee. Ze is best een intelligent meisje maar komt vaak dom over. Ze is lief en loopt eigenlijk alleen maar mee omdat ze onzeker is en erbij wil horen. Als ze dit niet deed zou ze zelf gepest worden. Tegen mensen die ze niet kent is ze bitchy. Ook is Darcy heel flirty en heeft ze al heel wat vriendjes gehad.
    Uiterlijk (met foto a.u.b):


    Nina Dobrev
    Darcy is een prachtig meisje met lange bruine haren. Ze heeft grote ogen en een mooi egaal huidje. Ze is lang en slank. Ze heeft een navelpiercing en 2 gaatjes in allebei haar oren. Op haar pols heeft ze een tattoo van een vogeltje.
    Ouders : Darcy is de dochter van de 50-jarige zakenman Brandon Davids en de 48-jarige bloemiste Jo Tyre-Davids.
    Burt Reynolds en Audrey Hepburn
    Extra? : --


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    heb je nog meer rollen nodig?
    xxx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    xxlilixx schreef:
    heb je nog meer rollen nodig?
    xxx

    Ja (: x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    oké dan maak ik ook wel even 1:D
    rolfans van 1D`
    naamAbby
    bijnaamAb en blondie
    achternaamSchmidt
    geb.datem30 juni 1994(nu dus 17)
    karakterIedereen lacht zich altijd dood om de domme blonde stomme acties en opmerkingen van Abby.Ze praat nogal veel over 1D maar ze weet wanneer mensen genoeg erover hebben gehoord.Verder word ze op school niet echt bij de populaire maar ook niet bij de nerds ofzo.De meeste mensen mogen haar wel ook al is ze heel erg verlegen
    uiterlijkze heeft blond haar met groen,grijs en blauwe ogen.Verder heeft ze een slank postuur en is ongeveer 1.72 meter lang.


    oudershaar ouders zijn nogal ouderwets en laten haar niet snel uitgaan en als ze we mag moet ze vroeg thuis zijn.
    extra'sze draagt altijd een sleutelhangertje bij zich van haar vriendin die overleden door een vliegtuig ongeluk.
    ik hoop dat je er wat mee kan:D


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.