• In de herfstvakantie gaan we misschien weer een stedentrip maken. Jeej.
    Maar waar naartoe? (Hebben jullie nog ideeën?)
    -Binnen Europa het liefst. Niet in Nederland en België.
    -Hier zijn we al geweest volgens mij; Edinburgh, Oslo, Berlijn, Parijs, Porto, Ljubljana en nog wat stadjes.
    -En ik houd niet zo van de culturen van de volgende landen; Spanje en Griekenland. En een beetje ook niet Frankrijk.
    -En met stedentrip bedoel ik grote steden, dus echt steden zoals Berlijn of Parijs ongeveer.

    Hebben jullie ideetjes?
    Of beter, waar zijn jullie al geweest en vonden jullie vreselijk mooi?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    London! *O*

    Ik ben nog bijna nergens geweest maar ga over een maand naar Northampton. (Engeland)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Barcelona is wel heel leuk, maar je schrijft dat je niet zo van de Spaanse cultuur houd. Rome misschien?


    The universal language of art.

    Praag is ook heel erg mooi (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Mijn neef woont nu in Sofia voor de helft van de tijd en hij vind het echt een geweldige stad.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 18:28 ]


    Your make-up is terrible

    Londen, Budapest, Munchen, Warschauw, Praag. (:

    Manchester, Bristol, Birmingham, York, Yorkshire, Liverpool, Bolton, Dublin, Cambridge, Cardiff...

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 18:52 ]


    Destroy what destroys you.

    Italië! *O*
    En dan Milaan, Bologna, Firenze, Siena, Pisa en Rome. Dat zijn echt geweldige steden! :] (O, trouwens, ik heb enkele steden in het Italiaans geschreven ;])


    Deep inside, I've never felt alive

    Ergens in Italië ofzo?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Londen en Stockholm misschien? Stockholm is erg leuk. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Iets van Hongarije, Boedapest is echt prachtig en heel gevariëerd. Of Kroatie, Turkije, Slovenie. Is dat iets? Het is minder standaard dan West-Europa.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Venetië en Rome lijken me echt prachtige steden. Londen lijkt me heel erg mooi, en praag ís heel erg gaaf.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Venetië is prachtig.

    Kopenhagen?
    Ik vond Berlijn ook heel mooi, en Rome. :9~


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    London for sure!

    En je bent misschien niet echt fan, maar Barcelona is ook wel mooi...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Londen, Warschau, Bern?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    uncommon schreef:
    Venetië is prachtig.


    It is ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien