• Kent iemand die? Die tweeling Anny en Helen [of zo] en daar was dit liedje in: Here comes the sun. Ik lach me nog steeds kapot om die film, niet dat ik 'm ooit meer zie, en dit liedje vond ik daar zo geweldig in.
    Om het topic nuttig te houden; wat is jouw favoriete liedje van The Beatles? Mijnes zijn Lucy in the sky with diamonds [het 1e nummer wat ik hoorde], Nowhere man, Let It Be en Here comes the sun. (:

    - ja de titel linkt niet geheel met het forumonderdeel, excuse moi. :Y)

    FOUND IT: THE PARENT TRAP part 1.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 22:18 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oooh, The parent trap! Geweldig die film. Ik heb hem 100x gezien geloof ik.
    Van the Beatles? Jeetje, ik kan echt niet kiezen, ik hou van veel liedjes.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Oooh, The parent trap! Geweldig die film. Ik heb hem 100x gezien geloof ik.
    Van the Beatles? Jeetje, ik kan echt niet kiezen, ik hou van veel liedjes.


    Ja, dat bedoel ik, die film is geweldig! :'D Vooral in dat kamp waar ze elkaar dan echt het leven zuur maken, en een oaar dagen later eten ze samen Mars met pindakaas.
    Nee, ik kan ook niet kiezen, maar dat zijn de eerste nummers die ik van hun hoorde. Mijn pa had cd's in zijn auto waar dat spul op gebrand stond en die kan ik me als eerste herinneren. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Ja, dat bedoel ik, die film is geweldig! :'D Vooral in dat kamp waar ze elkaar dan echt het leven zuur maken, en een oaar dagen later eten ze samen Mars met pindakaas.
    Nee, ik kan ook niet kiezen, maar dat zijn de eerste nummers die ik van hun hoorde. Mijn pa had cd's in zijn auto waar dat spul op gebrand stond en die kan ik me als eerste herinneren. (cat)


    Dat hadden wij ook. *O*
    Ik kan me Lucy in the Sky wel het best herinneren, de tekst ervan staat ook op mijn Beatles tas.


    Your make-up is terrible

    Jaa the parent trap! There actually are people who know that movie! Dat was vroeger echt mijn lievelingsfilm! Heb hem daarna helaas nooit meer gezien.

    Maar van de Beatles hmmm.. ik weet niet. Ik ben niet zo'n geweldige fan van ze. Het is niet zo dat ik hun muziek zomaar opzet. Ik vind ze alleen wel heel erg 'knap' dat ze zo ontzettend vernieuwend waren voor hun tijd. Daarom heb ik wel écht respect voor ze. En hun teksten en zo zijn ook wel echt goed.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    The Beatles hebben teveel mooie songs. Maar Sgt Peppers Lonely Hearts Club Band en Here Comes the Sun zijn toch wel mijn favorieten.


    ars moriendi

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat hadden wij ook. *O*
    Ik kan me Lucy in the Sky wel het best herinneren, de tekst ervan staat ook op mijn Beatles tas.


    Heb jij een Beatles tas?! PICA.
    Veeet, heb je dat laten bedrukken of zo? (:
    Het schijnt dat het oudste skelet gevonden ooit de naam Lucy te danken heeft [ik heb het zelf gezien, nog best veel van over, wel nogal bruin en nasty] door dat de vinders van het skelet doe op dat moment Lucy in the sky with diamonds luisterde. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Quiescent schreef:
    Jaa the parent trap! There actually are people who know that movie! Dat was vroeger echt mijn lievelingsfilm! Heb hem daarna helaas nooit meer gezien.

    Maar van de Beatles hmmm.. ik weet niet. Ik ben niet zo'n geweldige fan van ze. Het is niet zo dat ik hun muziek zomaar opzet. Ik vind ze alleen wel heel erg 'knap' dat ze zo ontzettend vernieuwend waren voor hun tijd. Daarom heb ik wel écht respect voor ze. En hun teksten en zo zijn ook wel echt goed.


    Vrienden van ons hadden 'm in het Nederlands op video, omdat ik zo vaak leende en zij 'm nooit keken mocht ik 'm hebben. En toen ging de videorecorder weg met alle banden voordat ik kon protesteren. Was op kamp. >____<


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Is dat die film over die tweeling die elkaar niet echt kennen en dan elkaar 'worden' om hun vader/moeder te leren kennen en te koppelen?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    Is dat die film over die tweeling die elkaar niet echt kennen en dan elkaar 'worden' om hun vader/moeder te leren kennen en te koppelen?


    JAAAA DIE. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Heb jij een Beatles tas?! PICA.
    Veeet, heb je dat laten bedrukken of zo? (:
    Het schijnt dat het oudste skelet gevonden ooit de naam Lucy te danken heeft [ik heb het zelf gezien, nog best veel van over, wel nogal bruin en nasty] door dat de vinders van het skelet doe op dat moment Lucy in the sky with diamonds luisterde. :Y)


    Nuh, gewoon gekocht op de Albert Kuijp markt in Amsterdam, voor 5 euro lol. Het album plaatje van Sgt. Pepper staat erop, aan de zijkant de releasedate van het album, 6 juni 1962 geloof ik en dan boven op Lucy in the sky.
    Lucy in the sky with diamonds, staat trouwens voor LSD. 8D Moet je maar eens goed naar de tekst luisteren.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nuh, gewoon gekocht op de Albert Kuijp markt in Amsterdam, voor 5 euro lol. Het album plaatje van Sgt. Pepper staat erop, aan de zijkant de releasedate van het album, 6 juni 1962 geloof ik en dan boven op Lucy in the sky.
    Lucy in the sky with diamonds, staat trouwens voor LSD. 8D Moet je maar eens goed naar de tekst luisteren.


    Veeet, mijn pa was/is ook fan, die weet vast ook wat te vertellen. (:
    Ghehe, lucky you! Ik kan misschien wel een recht to recht aan tas bij het reclamedrukbedrijf waar m'n zus werkt een tas kopen en die laten bedrukken, heb ik al eerder gedaan. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    JAAAA DIE. :Y)


    Ik ben al maanden op zoek naar die titel! Dank je!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    (...)

    Ik ben al maanden op zoek naar die titel! Dank je!


    U'R WELCOME.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife