• Ik ben gestopt met de pil.
    het had een heel slecht effect op me !
    en ik voel me nu super geweldig en supergelukkig met sommige dingen

    gebruiken jullie de anticonceptiepil ?
    en wat voor effect heeft het op julie ?
    of zijn julie mischien ook ermee gestopt ?


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ander merk proberen? I dunno.
    & Nee, da's niet echt nodig in mijn geval.


    No growth of the heart is ever a waste

    al vijf jaar .__. het helpt wel, maar ik ben ontzettend veel aangekomen sinds ik de pil slik. Ik kan niet stoppen, want dan krijg ik waarschijnlijk weer bloedarmoede omdat het zo heftig is.


    Destroy what destroys you.

    Ik deed het ook, maar toen ben ik naar de dokter gegaan en kreeg ik een andere die beter werkt, dat zou ik aanraden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik weet dat mijn moeder eer jaren geleden een slikte en dat er best depressief van werd. Verder zelf geen ervaring mee.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    I'm into woman and my period doesn't hurt that much, I don't need it. :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik slik de pil nog niet. Mijn vader blijft er maar over door zeuren maar ik niet van van het pillen slikken...


    Believe in yourself.

    Ik slik het, maar ik word er alleen maar depressief van dus ga weer naar de huisarts voor een andere.


    Take risks and conquer your fears.

    Ja net drie dagen. En maar beter ook in mijn geval. Veel last van mijn menstruatie, niet zwangerschap lol


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ja, geen effect. Ik ga er niet mee stoppen, dan word ik zwanger (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik slik het en ik word er blij van :W


    Shoganai i ne~

    Ik slik hem maar heb nergens last van. Als ik dat wel had ging ik ander merk proberen want kinderen wil ik nog niet. (krul) En ik vind het heel handig dat ik kan regelen wanneer ik ongesteld moet worden.


    -

    Binnenkort ga ik naar de dokter voor de pil.
    Want ik heb in het begin hele erge buikpijn en ik vind het fijner want dan kan ik er voor zorgen dat ik niet tijdens een belangrijke wedstrijd ongesteld word.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik gebruik de pil. Ik wil nog niet zwanger worden, maar ik vind het wel handig om te kunnen regelen wanneer ik ongesteld word. Ik heb nu de 3e zeg maar. Bij de eerste die ik had, had ik ontzettend veel last van stemmingswisselingen en van de tweede die ik had kreeg ik maag- & darmklachten :'). Maar nu heb ik er één die wel werkt. Dus voorlopig houd ik deze aan, maar zit toch te denken om misschien een implanon te nemen.. Maar daar moet ik eerst nog maar eens goed over nadenken en navragen hoe en wat.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik slik hem en ben veel emotioneel en rap down, maar geen idee of het daar van komt :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Als ik ermee stop ga ik dood van de buikpijn ~ seriously


    I'll lick the poison from right off your kiss