• Ik ben gestopt met de pil.
    het had een heel slecht effect op me !
    en ik voel me nu super geweldig en supergelukkig met sommige dingen

    gebruiken jullie de anticonceptiepil ?
    en wat voor effect heeft het op julie ?
    of zijn julie mischien ook ermee gestopt ?


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Mijn moeder slikte hem vroeger, en ze had nergens last van. Alleen problemen met zwanger worden nadat ze gestopt was :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik wil er eigenlijk wel aan beginnen... alleen ik ben zo bang dat ik er heel erg van aankom ><


    I am an idiot, I move.

    Genius schreef:
    Ik slik hem maar heb nergens last van. Als ik dat wel had ging ik ander merk proberen want kinderen wil ik nog niet. (krul) En ik vind het heel handig dat ik kan regelen wanneer ik ongesteld moet worden.

    Same here (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik slik 'm, omdat mijn menstruatie anders behoorlijk heftig is en ik dan veel last heb van rug- en buikpijn. Ook is het handig, omdat ik dan precies weet wanneer ik ongesteld ben en het eventueel kan sturen als dat nodig is.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb wel minder pijn van mijn sleur sinds ik de pil neem, maar ik ben er wel wat van aangekomen. Ik ben niet echt pinnig geworden door de pil te slikken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik gebruik 'm al 4.5 jaar, ben sindsdien heel erg aangekomen maar heb verder niet echt meer door wat voor een effect het op me heeft haha :P


    Life is hard and then we die

    Ik slik hem wel. Fijn doorslikken en maar 1 keer per 3 maanden ongesteld worden, i.p.v. 3 keer waarbij ik doodga van de buikpijn (:
    Ik krijg er wel meer hoofdpijn van, helaas.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik slik, maar ik ben echt superveel aangekomen. Maar als ik stop lig ik elke maand 2 dagen lang doodziek op bed en kan bloedarmoede en ijzertekort krijgen. Hoezee!


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Ik gebruik de pil gewoon. Op dit moment totaal geen problemen mee.
    Voorheen heb ik er wel problemen mee gehad, toen ben ik anderhalf jaar ermee gestopt en daarna heb ik een nieuwe gekregen (minder hoge dosis). Sindsdien totaal nergens meer last van gehad. Misschien voor jou ook optioneel om een pil te vragen met een minder hoge dosis?


    Bad decisions make good stories.

    Ik gebruik lekker helemaal niks, omdat mijn lichaam veel dingen niet kan hebben. Alleen als ik bij Val ben of hij hier is en dan gebruik ik een Nova ring, die zijn veel aangenamer. (krul)


    Til hug og blod.

    Ik ben begonnen met de pil omdat ik enorm veel last van buikpijn had en het heeft bij mij alleen maar een positief effect gehad. Maar zoals al vaak gezecht word zou ik je aanraden naar de huisarts te gaan en een andere aan te vragen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Misschien sluit die pil gewoon niet aan bij je ? en moet je is een andere proberen ? ik gebruik de lichtste pil die er is , en ik voel me gewoon zoals altijd (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ja, ik gebruik 'm en het werkt opzich wel goed (ben nog steeds niet zwanger, haha!) maar ik heb nog steeds wel last van ongesteld zijn!


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik heb er altijd heel erg veel last van (buikpijn, rugpijn, duurt lang en dan ook nog eens veel) maar ik ben bang dat ik heel erg ga aankomen of zo als ik de pil ga slikken. En aangezien ik het nogal moeilijk vind om mijn lichaam te houden zoals het is begin ik er maar niet aan. (cat)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik moét hem gebruiken. Anders heb ik mijn regels niet elke maand. Dan kan die gemakkelijk half jaar of een jaar uitblijven. Dus ik moet wel voor m'n eigen gezondheid eigenlijk. En dan ook voor de hormonen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.