• Ik ben gestopt met de pil.
    het had een heel slecht effect op me !
    en ik voel me nu super geweldig en supergelukkig met sommige dingen

    gebruiken jullie de anticonceptiepil ?
    en wat voor effect heeft het op julie ?
    of zijn julie mischien ook ermee gestopt ?


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik slikte Microgynon 30, nu niet meer.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik slik hem nu een maand en voel me down, maar ik denk niet dat het daar door komt :')
    Ben wel erg bang dat ik veel ga aankomen...


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Hmm, alhoewel ik altijd heel erge buikpijn als ik ongesteld ben, slik ik toch geen pil. Kans is groot dat je veel aankomt en dat wil ik dus niet hebben. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Jup, Microgynon 30, al meer dan 2 jaar.
    Heb geen echte effecten, ben wel wat aangekomen aan het begin, maar dat is er allang weer af.


    To infinity and beyond •

    Athalie schreef:
    Ik heb er altijd heel erg veel last van (buikpijn, rugpijn, duurt lang en dan ook nog eens veel) maar ik ben bang dat ik heel erg ga aankomen of zo als ik de pil ga slikken. En aangezien ik het nogal moeilijk vind om mijn lichaam te houden zoals het is begin ik er maar niet aan. (cat)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Zoals meer hier zeggen, wil ik de pil wel aangezien ik ook echt altijd veel last heb van buikpijn en alles, maar ik ben echt bang dat ik dan heel erg ga aankomen. Dat is eigenlijk het enige wat me tegenhoud ;x


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.