• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 8:08 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nils
    'Volgens mij ben ik hier om me in te schrijven voor het toernooi,' zeg ik lachend. 'Jij mag natuurlijk niet?'
    Ik bedenk me dat er nog een ding is dat ik niet van haar weet maar wel buitengewoon graag wil weten en het is te genant om gewoon direct te vragen. Heeft ze een vriendje?


    Remember to be ridiculous.

    Emily

    Ik glimlacht "Je bent inderdaad de enige Emily die ik ken" zei ik.
    "Dus je hoeft niet opzoek te gaan naar die andere"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Fijn,' zeg ik. 'Ik heb een hekel aan het zoeken van mensen want over het algemeen verplaatsen ze zich de hele tijd.'


    Remember to be ridiculous.

    Emma Carter
    Ik schudde mijn hoofd. 'Nee' antwoordde ik glimlachend 'Dus ga ik jou, Fred en George maar aanmoedigen, áls een van jullie tenminste mee mag doen' Ik zou er geen problemen mee hebben iemand van Klamfels aan te moedigen, zeker niet als die persoon een vriend was geworden. Hoewel ik het natuurlijk ook heel leuk vond als mijn school won, als er tenminste een normaal en leuk iemand met het toernooi mee deed.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nils
    Ik grinnik. 'Op dit moment ben ik de enige van Klammfels die is aangekomen,' zeg ik. 'Dus als de rest niet even snel komt dan wordt het wel heel duidelijk wie gekozen wordt.'
    Ik staar even naar haar. Hoe vind je in hemelsnaam uit of iemand een vriend heeft zonder het direct te vragen?


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik glimlachte "Ik weet dat je daar een hekel aan heb daarom waarschuwde ik je net ook" zei ik lachend. "Maar ik ben echt blij dat je ze wel bent gaan zoeken en je hebt dat nog snel gedaan ook"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Jij zei dat ze waarschijnlijk bij Hagrid zaten dus dat is de enige plek waar ik ben weesten kijken,' zeg ik. 'En denk maar niet dat ik het had gedaan als ik niet wist dat jij ze anders zelf ging zoeken.'


    Remember to be ridiculous.

    Emma Carter
    Even keek ik hem verbaasd aan. Ik had toch die boot aan zien komen? Hoe kon hij dan de enige hier op Hogwarts zijn? Maar ik besloot het er maar bij te laten. 'Ik heb nog wel een vraagje voor je' zei ik uiteindelijk op een wat plagende, lachende toon. 'Heb je al een vriendinnetje?' Nu alleen hopen dat hij het niet erg vond dat ik het vroeg.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Summer

    "Ik wist dat aangezien hij daar nog wat moest regelen" zei ik lachend en keek naar Harry. "Waarom weet ik dat nu wel weer en andere dingen niet?" vroeg ik mezelf hardop af.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Omdat sommige dingen hebt opgeslagen en andere niet,' zeg ik. 'Niemand weet waarom je iets bepaalds wel onthoud, misschien komt je geheugen nooit meer volledig terug maar anders is het beetje bij beetje.'

    Nils
    Ik lach even. 'Nee,' zeg ik. 'Ik kom van een school met alleen jongens hé.'
    Ik kijk haar even nieuwschierig aan en besluit het er dan maar uit te gooien. 'En jij? Vriendje of mogelijk een vriendinnetje? Heb ik ook geen problemen mee.'


    Remember to be ridiculous.

    Emma Carter
    Even keek ik hem beledigd aan, zag ik er soms uit als een lesbi? Niet dat ik problemen met die mensen had, maar je moest mij niet met ze gaan vergelijken. Maar uiteindelijk schudde ik, glimlachend, mijn hoofd. 'Nee' antwoordde ik 'Geen van beide'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Summer

    Ik glimlachte "Wat ik me nog herinner van alles wat is gebeurd" zei ik lachend. "Is dat ik in Zwadderich terecht kwam en de reden daarvoor. Dat ik het met alle afdeling kan vinden. Hoe mijn vrienden heten. Die donkere kamer en wat er gezegd werd voor alles zwart werd en natuurlijk alles wat jullie nu vertellen" zei ik. "En meer hoef ik ook niet te weten"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nils
    Ze trekt een beledigd gezicht en ik weet niet hoe snel ik me moet verontschuldigen. 'Ik wilde je niet beledigen,' zeg ik. 'De normaalste mensen zijn homoseksueel of biseksueel. Het wordt ook wel eens gedacht van mij.'
    Ik kijk haar glimlachend aan.


    Remember to be ridiculous.

    George

    Ik zat zat op een bankje net buiten de ziekenzaal en dacht na.
    Elianne zat nu vast nog in Londen en zou me vast nooit meer willen spreken en niet meer willen zien aangezien ik twee keer weer hier naartoe ben verschijnseld.
    Ik zuchtte "Zou dit ooit nog goed komen?" was de vraag die stteds terugkwam


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Natuurlijk herinner je mij,' zeg ik lachend en nep-arrogant. 'Wat zou je zonder me moeten? Ik ben geweldig en onmisbaar.'


    Remember to be ridiculous.