• Ik ga zondag naar de plechtige communie van een vriendin. Ik heb al een heel grote kaart, maar wat kan ik als cadeau geven?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Misschien vind ze een armbandje of oorbellen wel leuk. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    O, ik weet nog dat iedereen om geld vroeg, bij ons, haha.

    Ehhh,hoe oud ben je ookalweer als je je communie doet? 8/9?


    Deep inside, I've never felt alive

    Armbandje, kettinkje, leuk boek, oorbellen?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Tchaikowski schreef:
    O, ik weet nog dat iedereen om geld vroeg, bij ons, haha.

    Ehhh,hoe oud ben je ookalweer als je je communie doet? 8/9?


    12 xd


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    12 xd

    Heb je het dan niet over het Vormsel? Of is dat in België anders?

    Ehh, iets van een leuk kettinkje inderdaad, sieraden vinden meisjes altijd wel leuk...


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    Heb je het dan niet over het Vormsel? Of is dat in België anders?

    Ehh, iets van een leuk kettinkje inderdaad, sieraden vinden meisjes altijd wel leuk...


    Vormsel is bij ons gelijk aan plechtige communie ^^
    En je eerste communie doe je (bij ons toch) aan je 6/7 jaar

    Ik zou ook iets van sieraden kopen, is altijd leuk. Misschien een bedelarmbandje ofzo? En dan hang je er al enkele bedeltjes aan die refereren naar jullie vriendschap en dan kan ze er nog zelf bij kopen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Vormsel is bij ons gelijk aan plechtige communie ^^
    En je eerste communie doe je (bij ons toch) aan je 6/7 jaar

    Aha... Ik weet dat je bij ons in groep vier zit en dan ben je iets van 7/8/9 jaar...


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    Aha... Ik weet dat je bij ons in groep vier zit en dan ben je iets van 7/8/9 jaar...


    Bij ons is dat het eerste leerjaar, ofwel is dat 7/8 jaar, kan ook. Haha


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    In Nederland doe je het in groep 4 en groep 8, even om het duidelijk te maken. Je hebt dan inderdaad en leeftijd van rond de 8 en een leeftijd van rond de 12. Dat verschilt per kind maarja.. Haha oke even om te reageren hierop; sieraden zijn altijd leuk :Y) maar je kan haar ook verrassen met een leuk uitje zoals de bios? xxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    meeste krijgen sieraden of iets van een bakje voo iets.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Of maak een plakboek?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb geen idee wat de gebruiken zijn bij een communie, dus ik weet niet of het geschikt is. Maar als je nog tijd hebt kun je een scrapboek van jullie tweeën maken? Het is wel veel werk, maar wel óntzettend leuk. En als je minder werk wil, zou ik inderdaad meer denken aan sieraden of een keertje naar de bioscoop inderdaad.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.