• Morgen moet ik naar een familiefeestje van een nichtje die haar eerste communie doet, like I care.
    En natuurlijk moet ik mee en me gedragen en bla bla bla, terwijl iedereen weet dat ik die kant van de familie niet kan zien of ruiken(no_chears)

    Dus moet ik mijn tijd daar verdoen, lief zijn tegen de mensen die ik zonder enige reden haat, en doen alsof alles erg interessant is en ik me vermaak.

    Please, someone...kill me(no_chears)

    Woont er per toeval niemand in Hulst die ik kan meeten, lol :')

    Wat gaan jullie morgen doen?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Symphonia schreef:
    (...)

    Communies zijn eens per jaar en allemaal op dezelfde dag. (cat)

    Ik wist niet dat ze allemaal op dezelfde dag zijn. best wel slecht want ik heb hem zelf ook gedaan


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Errrrm, ik ga morgen waarschijnlijk uitslapen, misschien wat gaan golfen, ik weet het nog niet. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik wil niet vervelend zijn, maar als je ze zonder enige reden haat ligt het ook wel een beetje aan jou als je een rot tijd hebt. Probeer er wat positiever naar te kijken, misschien dat het dan helemaal nog niet zo erg blijkt te zijn. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Veel succes. :')
    Morgen naar handbalveld.. Wedstrijden kijken.

    Ik ga naar een vriendin van mij, waar ik ook niet echt super veel zin in heb maar oke.

    morgen komt DarkSymphony!!!!! zoooo blij :D


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik woon in de buurt van Hulst, maar morgen heb ik al andere plannen, sorry.
    Veel succes!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Haha, Iik zou graag naar je toe komen, maar 4 uur reizen, nahhh, thank you (:
    Heel erg veel succes dan maar, hoop dat het wat meevalt!
    Morgen? Morgen ga ik gewoon echt helemaal niets doen. Mag ook wel, ik ben niet normaal moe. Niet gezond meer.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.