• © MeLuvZaynx And Password.

    Acht studenten, waaronder vier jongens en vier meiden van achttien tot twintig, gaan op uitwisselingsproject naar Perth. Een stad in Australië. Eenmaal in Perth worden ze, samen met één mede student, naar hun toegewezen familie gebracht. Daar leren ze de mensen kennen. Niet alleen de mensen leren ze kennen, ook proeven ze een gedeelte van de cultuur in Australië en hebben ze kans om bijzondere dieren te kunnen spotten.


    Familie 1: Santora;

    Familieleden;
    - Appolina Larma Santora. ~ Amanuensis.
    Studenten;
    - Como Cádiz Rosso. ~ Mebarak.
    - Shane Welsch. ~ Cosette.
    ...

    Familie 2: Covin;

    Familieleden;
    - Scott Louca Covin. ~ Password.
    - Nathalie Abbey Covin. ~ xFlyy.
    Studenten;
    - Alana Baylee Emerson. ~ MeLuvZaynx.
    - Manon Scarlett Johansson. ~ KolderKat.
    ...

    Familie 3: Blueford;

    Familieleden;
    - Bethany Richelle Blueford. ~ SkyFall.
    - Summer Phoebe Bleuford. ~ Mebarak.
    - Fennila Minté Blueford. ~ Gaisford.
    Studenten;
    - Damario Da Silva Reyes. ~ Rechazame.
    - Raphael Zach Verville. ~ xMarvelous.
    ...

    Familie 4: Linscott;

    Familieleden;
    - Austin Braylon Linscott. ~ MeLuvZaynx.
    - Rebecca Charlie Linscott. ~ xMarvelous.
    - Skyler Fay Linscott. ~ xEPONINEx
    Studenten;
    - Beaudine Nicole Rivera. ~ Password.
    - Miare Cathelyn Downett. ~ phantasia.
    ...

    De familie's delen wij in.
    De indeling kan dus nog veranderd worden.

    Nog niet ingedeeld:
    ...

    Regels:

    - Geen one-liners. Meer dan vier regels.
    - Geen speed gesprekken. Je gaat niet zomaar weg als je met iemand in gesprek bent, ookal is diegene er een paar dagen niet.
    - Mensen die snel stoppen zijn níet welkom.
    - Zestien plus is toegestaan, maar het is een beetje raar als je bij een familie te gast bent en het daar lekker op de bank, tafel of waar dan ook gaat zitten doen. -Met familieleden zou het wel kunnen, niet op de bank of de tafel, maar gewoon in bed. Houd wel rekening met de leeftijden-
    - Naamveranderingen doorgeven.
    - Speel realistisch.
    - Géén perfecte personage's.
    - Topics worden alleen geopend door MeLuvZaynx en Password, tenzij je er toestemming voor hebt gekregen.
    - Al heb je moeite met de lengte van de posts of met het verzinnen van personage's kun je een kijkje nemen op
    deze site
    . Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    - OOC praten met haakjes --> []-{}-().
    - Maximaal één personage bij een van de uitwisselingsstudent en maximaal één bij de familie. Natuurlijk is het leuker als je uitwisselingstudenten niet met het door jou gespeelde familielid in een familie zit.
    - De studenten kennen elkaar al.
    - Familie's kunnen groot zijn en klein, maar hou het wel een beetje normaal.

    Rollen:

    Rol: [Familielid of uitwisselingsstudent.]
    Volledige naam;
    Roepnaam;
    Geslacht;
    Leeftijd; [Achttien t/m twintig als student.]
    Innerlijk; [Beschrijven]
    Uiterlijk; [Foto + Beschrijving]
    Extra;

    © MeLuvZaynx And Password.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 21:24 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rol: uitwisselings student
    Volledige naam; Damario Da Silva Reyes
    Roepnaam; Damario/ Dam/ Mario/ Dammy
    Geslacht; Jongen
    Leeftijd; 20
    Innerlijk; Damario kkomt altijd over als een vrolijke vriendelijke jongen, al is dat vaak niet het geval, hij zal nooit laten merken dat hij niet vrolijk is. Hij is altijd in voor een grap of een leuk gesprek. Vanwege zijn latino bloed sis hij een jongen die van vrouwen houd al is hij in het bijzijn van vrouwen altijd een beetje bescheiden. Damario zal altijd een helpende hand bieden aan diegeene die er om vragen of als hij ziet dat iemand het nodig heeft.
    Uiterlijk;


    Damario is van puerto ricaanse afkomst en heeft daardoor een licht getinte huid gecombineerd met donker haar. Hij heeft bambie bruine ogen die schitteren als hij lacht. Als hij lacht (in welke vorm dan ook, glimlach, grijns, lach) verschijnen er kuiltjes in zijn wangen. Hij is rond de 1.85 en is best wel erg gespierd aangezien hij veel aan sporten doet en daar ook van houd. Qua kleding draagt hij meestal gewoon jeans. Gecombineerd met een wit t-shirt dat goed staat met zijn huidskleur en vaak met kouder weer een leren jack erover heen. Met sporten of warm weer verruilt hij zijn jeans voor een korte broek en zijn t-shirt voor een hemd. .
    Extra: Damario zijn ouders komen uit puerto rico, ze zijn naar Amerika verhuist toen Damario slechts 8 jaar oud was waardoor hij zowel vloeiend spaans als engels spreekt en leerde respect te hebben voor vrouwen. Na een tijdje begon Damario zijn vader veel te drinken en zijn dochters te mishandelen. Als grote broer kon Damario daar niet tegen en sprong er vaak tussen als gevolg dat zijn vader zich nu vaak op hem afreageert. Damario weet zijn blauwe plekken en wonden zorgvuldig te bedekken en geheim te houden zonder voor de hand liggende smoesjes te gebruiken dit is de reden waardoor niemand hier vanaf weet en het Damario's grootste geheim is.
    Damario houd van zingen en fotograferen waar hij beide erg goed in is maar zijn hart ligt toch bij sport al draagt hij bijna altijd een camera bij zich.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 15:53 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oeps

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 10:49 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ik reseveer een meisje bi familieledden


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rol:
    Uitwisselingsstudent.
    Volledige naam;
    Alana Baylee Emerson.
    Roepnaam;
    Alana of Baylee.
    Geslacht;
    Vrouwelijk.
    Leeftijd;
    Achttien.
    Innerlijk;
    Alana komt over als een bescheiden meisje. Ze plaats zichzelf niet op de voorgrond en laat het allemaal een beetje over haar heen komen. In feite is ze dat ook wel, maar alleen bij -voor haar- nieuwe of vreemde mensen. Ze trekt niet zomaar laatjes open om te kijken wat er in zit. Nee, ze wacht rustig af. Ook is Alana bedachtzaam. Ze denkt eerst na voordat ze iets zegt. Dus denk maar niet dat er zomaar een boel informatie uit haar mond flapt, terwijl ze dat eigenlijk niet zou mogen zeggen. Ondanks dit alles wou ze toch mee naar Australië. Ze wilt nieuwe mensen leren kennen ook al is ze aan het begin een stil en bescheiden meisje. Alana heeft ook een andere kant, namelijk een gezellig en humoristische kant die ze niet snel zal laten zien. Om haar 'schild' te breken zul je geduldig moeten zijn.
    Uiterlijk;


    Alana heeft lange bruine haren in laagjes met één enkel paars plukje er doorheen. Haar wenkbrauwen komen overeen met de kleur van haar haar en haar ogen. Haar ogen zijn namelijk donker bruin met -meestal- een lichte twinkeling. Ze laat haar donkere ogen nog meer uitkomen door haar wimpers -die van zichzelf al best donker zijn- wat meer volume te geven en wat zwarter te maken met mascara. Haar lippen zijn vol en hebben een mooie vrouwelijke vorm. Meestal maakt ze het lichtjes rood met wat lipgloss. Alana is best lang en is dun gebouwd. Daardoor is haar kaaklijn goed te zien. Als Alana lacht krijgt ze kleine kuiltjes in haar wangen. De blosjes die Alana krijgt als ze zich ongemakkelijk voelt, vallen erg op door haar lichte huidskleur.
    Extra;
    Alana houd erg veel van kleding. Zwart, wit of kleurtjes het maakt niet uit. Als het maar niet té opvallend is.

    ~.~.~..~.~.~~.~.~..~.~.~~.~.~..~.~.~~.~.~..~.~.~~.~.~..~.~.~

    Rol:
    Familielid.
    Volledige naam;
    Austin Braylon Linscott.
    Roepnaam;
    Austin.
    Geslacht;
    Mannelijk.
    Leeftijd;
    Twintig.
    Innerlijk;
    Austin is een spontane jongen. Hij maakt met iedereen wel even een praatje ook al heeft hij haast. Zwaaien is ook een sport voor hem geworden. Dat doet hij namelijk naar bijna iedereen die hij tegenkomt zelfs als hij diegene niet kent. Niet alleen is zwaaien zijn sport. Dansen is iets waar Austin echt van houd. Thuis, in het park bij het strand. Het maakt niet uit waar hij is, als hij maar kan dansen. Austin is erg beschermend tegenover zijn familie. Dat is hij niet altijd geweest. Dat is gekomen doordat hij tijdens een aardbeving in Australië er net een weekje tussenuit was. Toen hij het op de televisie zag wist hij niet wat hij moest doen. Zijn familie was daar en hij was er niet. Wat nou als zij het niet overleven en ik wel? Dat is het ergste waar Austin ooit aan heeft moeten denken. Hij komt dus voor zijn familie op. Austin kun je ook wel vergelijken met een nieuwsgierig aagje. Hij vind het geweldig om nieuwe mensen te ontmoeten en ze een rondleiding te geven. Hij staat open voor nieuwe dingen en wilt graag weten hoe alles werkt.
    Uiterlijk;


    Austin heeft bruin wild haar wat hij meestal met wat gel omhoog werkt. Aan de zijkanten van zijn hoofd is zijn haar vele malen korter dan op zijn hoofd. Zijn wenkbrauwen hebben dezelfde kleur en zijn nogal dun. Zijn tanden zijn wit en vallen niet erg op bij zijn licht roze en dunne lippen. Zijn huidskleur is lichtjes getint en past dus bij lichte kleren, zoals een wit shirt. Een spijker blouse draagt hij vaak. Hij vind het lekker zitten en kan zich er goed in bewegen. Zijn koptelefoon is zijn beste vriend. Overal waar hij heen gaat is hij te vinden met zijn koptelefoon. Op zijn hoofd of om zijn nek hij heeft hem altijd bij zich en als dit niet het geval is, slaapt hij of voelt hij zich aangestaard. Zijn lichte stoppelbaard is niet erg duidelijk net zoals zijn kaaklijn, maar hij is wel erg gespierd. Hij pronkt niet met zijn six-pack en doet er nogal nuchter over. Hij vind het geen wonder om een six-pack te hebben en is dan ook totaal geen vrouwen jager. Hij ziet wel wat er op zijn pad komt. Hij mag dan wel nieuwsgierig zijn, maar meiden moeten gewoon op zijn pad komen.
    Extra;
    -

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 14:47 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Helios --> Rechazame


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hier is mijn rol hoop dat 'ie goed is. Voor de rest zal ze zich gedurende de RPG nog verder ontwikkelen


    Rol: uitwisselingsstudent

    Volledige naam: Miare Cathelyn Downett

    Roepnaam: Mia, Miare

    Geslacht: Vrouwelijk

    Leeftijd: 18

    Innerlijk: Mia is zeker geen uitbundige persoonlijkheid maar iemand die zich eerst even op de achtergrond houdt. Mensen kunnen haar vaak totaal niet peilen, het ene moment lijkt ze heel verlegen terwijl ze drie minuten later massa zelfvertrouwen uit kan stralen. Eigenlijk is ze totaal niet onzeker als je naar haar snauwt kun je eenzelfde reactie terugverwachten. Je zult echter niet snel merken wat Mia ergens van vindt omdat ze zich daar niet over uitlaat tegenover andere mensen. Zelfs als ze iemand niet mag zal ze dat niet laten merken, dat wil niet zeggen dat ze over zich heen laat lopen. Over het algemeen is ze heel gesloten maar als ze zich met je inlaat heb je een goede vriendin aan haar. Ze is betrouwbaar en heeft ook haar eigen principes. Liegen zal ze niet doen maar ze weet heel goed dat niet iedereen daar zo over denkt en is nogal wantrouwig. In mensen is ze vaak niet zo geïnteresseerd maar als je op een of andere manier haar aandacht hebt getrokken is ze wat nieuwsgieriger. Ook heeft ze een aantal kinderlijke eigenschappen zo leeft ze van moment tot moment, is ze altijd in voor wat nieuws en nogal vindingrijk. Iets wat ze niet leuk vindt zal ze niet snel doen omdat ze wil genieten van alles wat ze doet. Ze legt ook veel passie in haar bezigheden maar laat zich niet leiden door emoties. Als ze iets wil bereiken zet ze zich daar helemaal voor in en geeft ze niet op. Mensen die ze niet kent benadert ze met een ietwat afstandelijke beleefdheid, die afstandelijkheid weet ze vrij goed te verbloemen door haar sociale vaardigheden. Ze wil alles wat er om haar heen gebeurt een logische verklaring toewijzen en als dat niet mogelijk is zal ze het snel van zich afduwen. Ze heeft sterk de neiging om over alles dieper na te denken, voor ze iets zegt of doet heeft ze al lang overwogen of dat verstandig is. Mia is echt wel een intelligent meisje maar vrij zwijgzaam ze treedt immers liever niet op de voorgrond

    Uiterlijk: Miare heeft een gemiddelde lengte van 1.73 m en dat in combinatie met een gewicht van 60 kG. Ze heeft van zichzelf lange benen en lange armen en daarbij ook lange, smalle vingers. Toch is ze geen bonenstaak, rond haar taille is ze mooi gevormd en ze heeft een vrouwelijk figuur. Om in shape te blijven let Mia redelijk op wat ze eet maar aangezien ze sportief aangelegd is maakt het niet extreem veel uit. Haar huid is melkwit maar kan goed tegen de zon waardoor ze niet snel verbrand. Aan haar lange, zwarte haren, die haar kleine gezichtje omlijsten, hoeft ze nooit veel te doen, die vallen in natuurlijke slag rond haar gezicht. Ze wast het om de dag met verzorgende shampoo geurend naar munt en sandelhout waardoor haar haren een natuurlijke glans met zich meedragen. Verder borstelt ze iedere dag de klitten eruit, veel ingewikkelde kapsels is niets voor haar. Meestal draagt ze het los of bij het sporten in een staart of knot. Haar ogen bepalen voor een groot deel haar uitstraling, ze heeft amandelvormige, ijsblauwe ogen die enorm afsteken bij haar bleke huid. Vaak heeft ze een afstandelijke bijna wantrouwende blik in haar ogen die iets mysterieus aan haar geeft. Mia's lippen hebben een donkerroze kleur die naar het rode toe neigt te gaan. Als ze glimlacht is dat vaak een bescheiden verlegen glimlachje waarbij je net een glimp opvangt van haar witte tanden. Op haar wangen heeft zich een permanente lelieroze blos gevestigd die haar gezicht toch nog wat kleur geeft. Haar gezicht zelf is klein en heeft duidelijke strakke lijnen, de verhoudingen kloppen. Haar stem is bijzonder divers en heeft een diepgaand timbre, ze kan verschillende effecten bereiken door gebruik te maken van stembuiging en verschillende intonaties. Miare is niet echt ijdel alhoewel ze het wel belangrijk vindt om er een beetje verzorgd bij te lopen. Ze kiest voor de natuurlijke uitstraling zonder veel poespas. Aan make-up gebruikt ze iedere dag alleen een beetje mascara om het volume van haar wimpers te maximaliseren. Verder gebruikt ze consequent verzorgingsproducten voor haar huid maar niet te veel. Haar nagels houdt ze altijd netjes bij en ook haar haren worden goed verzorgd. Mia heeft alleen gaatjes laten schieten voor oorbellen maar draagt die niet zo vaak. Ze heeft een nette kledingstijl, niet uitdagend maar een beetje classy. Ze weet welke kleuren ze kan hebben en welke niet en houdt daar ook rekening mee. Ze schaamt zich er echter ook niet voor om in haar pyjama te verschijnen als ze daar zin in zou hebben. Mia draagt vaak kleine sieraden maar niet kitscherig. leren bandjes en vlechttouwtjes rond haar polsen vindt ze wel leuk.





    Extra: Mia heeft een goede jeugd gehad, van oorsprong is ze een Ierse. Ze is opgegroeid in een welvarend gezin. Ze heeft een moeder volgens de boekjes, lief en zorgzaam. Haar moeder werkt als journaliste en schrijft daarnaast ook, ze heeft een boek gepubliceerd maar dat werd geen groot succes. Haar vader is economisch adviseur van toonaangevende bedrijven over de hele wereld en reist veel voor zijn werk. Mia ziet hem niet zoveel maar is gek op hem, als hij thuiskomt brengt hij vaak iets kleins mee. Vroeger had Mia een tweelingzus maar die is 13 jaar geleden omgekomen door een aanrijding. Mia praat daar niet meer over. Wel heeft ze ter nagedachtenis altijd de sleutel van hun boomhut bij zich waar ze een tekst in heeft laten graveren. Haar jongere broertje Thom is 13 en ze hebben een goede band samen. Ondanks haar gelukkige jeugd is ze zich op een gegeven moment af gaan zonderen omdat ze het vertrouwen in mensen door bepaalde gebeurtenissen is kwijtgeraakt. Mia houdt heel veel van lezen, schrijven en tekenen. Vroeger zat ze op ballet en later op moderne dans maar vanwege een blessure heeft ze zich niet op kunnen geven voor de dansacademie. Dit vindt ze nog steeds heel jammer en ze is toen veel minder gaan dansen. Alhoewel ze zelf geen instrument bespeelt is Mia helemaal weg van muziek, soms schrijft ze zelf teksten. Mia is gelovig en draagt vrijwel altijd een kruisketinkje om haar hals hier loopt ze niet mee te koop en ze draagt het ook meestal onder haar shirt. Thuis heeft Mia een vriendje: Daan. Ze zijn al twee jaar samen maar de laatste drie maanden gaat het bergafwaarts. Ze heeft een slaapprobleem en overdenkt s'nachts altijd de dingen die ze overdag heeft gedaan. Verder heeft Mia een bijzondere liefde voor de natuur.

    Ik vul straks/morgen in.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nog twee jongens studenten :'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jaa waarom zo weinig? :o


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    Jaa waarom zo weinig? :o


    Bedoel je weinig studenten?

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 17:19 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    MeLuvZaynx schreef:
    (...)

    Bedoel je weinig studenten?

    Nee aanmeldingen voor jongens :p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    (...)
    Nee aanmeldingen voor jongens :p


    Er zijn altijd weinig jongens wat ik trouwens niet begrijp.
    Ik ben overal een jongen, omdat de meeste mensen altijd alle meiden al hebben. En dat is soms echt zo frustrerend omdat hun dan geen jongens kunnen of willen spelen. Maar een jongen is heus niet zo veel anders..


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    MeLuvZaynx schreef:
    (...)

    Er zijn altijd weinig jongens wat ik trouwens niet begrijp.
    Ik ben overal een jongen, omdat de meeste mensen altijd alle meiden al hebben. En dat is soms echt zo frustrerend omdat hun dan geen jongens kunnen of willen spelen. Maar een jongen is heus niet zo veel anders..


    Ik speel ook altijd een jongen :p vind ik veel leuker haha de bastard uithangen is echt leuk soms haha :p de good guy ook wel. Ik zit nog te twijfele wat. Damario word... Ik denk goodguy met tikkeltje bastard xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    MeLuvZaynx schreef:
    (...)

    Er zijn altijd weinig jongens wat ik trouwens niet begrijp.
    Ik ben overal een jongen, omdat de meeste mensen altijd alle meiden al hebben. En dat is soms echt zo frustrerend omdat hun dan geen jongens kunnen of willen spelen. Maar een jongen is heus niet zo veel anders..

    Om ook eens even in te vallen

    Ergens snap ik het ook wel, je ziet heel vaak dat mensen liever een meisje dan een jongen spelen inderdaad.
    Het punt is dat je feeling moet hebben met een personage. Voor mij persoonlijk maakt het daarbij niet uit of het een meisje of een jongen is maar sommige mensen kunnen geen band vinden met een mannelijk personage.
    Toen ik zelf begon met schrijven schreef ik ook liever vanuit een meisje nu ligt het aan het verhaal vanuit wie ik schrijf maar ik kan het me wel enigszins voorstellen. Jongens vind ik zelf wel leuk om te spelen je moet een beetje out of the box denken

    phantasia schreef:
    (...)
    Om ook eens even in te vallen

    Ergens snap ik het ook wel, je ziet heel vaak dat mensen liever een meisje dan een jongen spelen inderdaad.
    Het punt is dat je feeling moet hebben met een personage. Voor mij persoonlijk maakt het daarbij niet uit of het een meisje of een jongen is maar sommige mensen kunnen geen band vinden met een mannelijk personage.
    Toen ik zelf begon met schrijven schreef ik ook liever vanuit een meisje nu ligt het aan het verhaal vanuit wie ik schrijf maar ik kan het me wel enigszins voorstellen. Jongens vind ik zelf wel leuk om te spelen je moet een beetje out of the box denken


    Ja, daar heb je wel gelijk in.
    Alleen soms is het gewoon een beetje, tja.
    En je moet inderdaad een band met een personage hebben.
    Ik heb bijvoorbeeld moeite om gemene of arrogante personage's te bespelen, omdat ik het zelf moeilijk vind om boos te worden en om onaardige dingen tegen mensen te zeggen. Sowieso leg je in ieder personage die je maakt een stukje van jezelf in.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'