• © MeLuvZaynx And Password.

    Acht studenten, waaronder vier jongens en vier meiden van achttien tot twintig, gaan op uitwisselingsproject naar Perth. Een stad in Australië. Eenmaal in Perth worden ze, samen met één mede student, naar hun toegewezen familie gebracht. Daar leren ze de mensen kennen. Niet alleen de mensen leren ze kennen, ook proeven ze een gedeelte van de cultuur in Australië en hebben ze kans om bijzondere dieren te kunnen spotten.


    Familie 1: Santora;

    Familieleden;
    - Appolina Larma Santora. ~ Amanuensis.
    Studenten;
    - Como Cádiz Rosso. ~ Mebarak.
    - Shane Welsch. ~ Cosette.
    ...

    Familie 2: Covin;

    Familieleden;
    - Scott Louca Covin. ~ Password.
    - Nathalie Abbey Covin. ~ xFlyy.
    Studenten;
    - Alana Baylee Emerson. ~ MeLuvZaynx.
    - Manon Scarlett Johansson. ~ KolderKat.
    ...

    Familie 3: Blueford;

    Familieleden;
    - Bethany Richelle Blueford. ~ SkyFall.
    - Summer Phoebe Bleuford. ~ Mebarak.
    - Fennila Minté Blueford. ~ Gaisford.
    Studenten;
    - Damario Da Silva Reyes. ~ Rechazame.
    - Raphael Zach Verville. ~ xMarvelous.
    ...

    Familie 4: Linscott;

    Familieleden;
    - Austin Braylon Linscott. ~ MeLuvZaynx.
    - Rebecca Charlie Linscott. ~ xMarvelous.
    - Skyler Fay Linscott. ~ xEPONINEx
    Studenten;
    - Beaudine Nicole Rivera. ~ Password.
    - Miare Cathelyn Downett. ~ phantasia.
    ...

    De familie's delen wij in.
    De indeling kan dus nog veranderd worden.

    Nog niet ingedeeld:
    ...

    Regels:

    - Geen one-liners. Meer dan vier regels.
    - Geen speed gesprekken. Je gaat niet zomaar weg als je met iemand in gesprek bent, ookal is diegene er een paar dagen niet.
    - Mensen die snel stoppen zijn níet welkom.
    - Zestien plus is toegestaan, maar het is een beetje raar als je bij een familie te gast bent en het daar lekker op de bank, tafel of waar dan ook gaat zitten doen. -Met familieleden zou het wel kunnen, niet op de bank of de tafel, maar gewoon in bed. Houd wel rekening met de leeftijden-
    - Naamveranderingen doorgeven.
    - Speel realistisch.
    - Géén perfecte personage's.
    - Topics worden alleen geopend door MeLuvZaynx en Password, tenzij je er toestemming voor hebt gekregen.
    - Al heb je moeite met de lengte van de posts of met het verzinnen van personage's kun je een kijkje nemen op
    deze site
    . Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    - OOC praten met haakjes --> []-{}-().
    - Maximaal één personage bij een van de uitwisselingsstudent en maximaal één bij de familie. Natuurlijk is het leuker als je uitwisselingstudenten niet met het door jou gespeelde familielid in een familie zit.
    - De studenten kennen elkaar al.
    - Familie's kunnen groot zijn en klein, maar hou het wel een beetje normaal.

    Rollen:

    Rol: [Familielid of uitwisselingsstudent.]
    Volledige naam;
    Roepnaam;
    Geslacht;
    Leeftijd; [Achttien t/m twintig als student.]
    Innerlijk; [Beschrijven]
    Uiterlijk; [Foto + Beschrijving]
    Extra;

    © MeLuvZaynx And Password.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 21:24 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik weet niet of ik het al gezegd heb, maar ik snap niet waarom de meisjes altijd eerder vol zitten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Sjongejonge -.- waarom vullen die reserveringen niet in? :o stuur ze een bericht :p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kan ik een vrouwlijk familielid Santora reserveren?

    Amanuensis schreef:
    Kan ik een vrouwlijk familielid Santora reserveren?

    Gwn meteen invulle :p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rol: Familielid.
    Volledige naam: Appolina Larma Santora. Deze eerste naam betekent 'geschenk van Apollo' en haar ouders hebben hem bewust gekozen. Want ja, hun dochtertje was een geschenk - al hebben ze haar misschien niet altijd zo behandeld. En dan hebben we nog Larma, haar tweede naam. Die is afkomstig van een Frans woord voor traan, la larme.
    Roepnaam: Zelf prefereert de jongedame aangesproken te worden met haar volledige naam, maar blijkbaar is het uitspreken van die acht armzalige lettertjes teveel moeite voor sommigen, die haar naam bijgevolg afkorten tot Polly, Lien, Lina of iets in die richting.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: Achttien.
    Innerlijk: Het karakter van Appolina valt moeilijk te omschrijven. Het is een complex persoon. Ze laat zichzelf geloven dat ze een optimist is, maar eigenlijk is ze een enorme pessimist. Ze denkt na over onnodige dingen waardoor haar gedachte haar soms naar depressieve dingen leiden. Haar grootste hobby - nee, laten we het een passie noemen - is schrijven. Haar verhalen laat ze immers nooit aan andere lezen aangezien ze volgens haar 'te slecht om te vertonen' zijn. Dit is werkelijke onzin. Appolina heeft echt talent voor het schrijven, maar deze dame is te onzeker om haarzelf hier aan toe te geven. Ze is niet het soort 'vrolijke huppel' die zich open opstelt. Al moet ik hier wel bij zeggen dat als ze je écht goed kent, ze nog wel eens over 'de zin van het leven' en 'nog meer van dat soort melodrama' wilt praten. Hier mee wil ik niet zeggen dat Appolina niet lacht, dat doet ze wel aangezien ze toch ergens zin in het leven vandaan moet halen - wat haar moeilijk wilt lukken, omdat het niet zo'n enthousiaste dame is. Over haar geaardheid kan ze weinig zeggen, ze heeft tot nu toe nog geen ervaring met liefde gehad. Hier heeft ze ook nooit naar verlangd, al doet ze dat nu wel naarmate ze ouder word. De dame is niet erg spraakzaam, het is een denker, zoals ze zichzelf zou omschrijven. Dit betekend niet dat ze niet graag naar mensen luistert, dat doet ze immers graag. Mensen hun verhalen gebruikt ze bijvoorbeeld voor haar eigen ontwerpen - ook een van de redenen waarom ze zich schaamt voor haar stukken 'het is on-originele rotzooi' zou ze als argument willen gebruiken. Maar, begrijp me niet verkeerd, al is Appolina een kwetsbaar meisje, ze kan zeker wel voor zichzelf opkomen - wat mensen nog wel eens wilt verbazen aangezien ze overkomt al een simpele ziel die geen enkel kwaad in zich heeft. Verder heb ik niks te melden over Ms. Santora.
    Uiterlijk:



    Appolina is slank van postuur, waardoor ze ook erg klein gebouwd is. Op haar 16e verloor ze de hoop om nog enig te kunnen groeien. Sinds dien is ze niet langer dan 1.69 geworden. Het modellenwerk, wat een droom van haar geweest was op 13 jarige leeftijd, viel in duigen. Door deze lengte is de dame wel erg lenig en snel - al is dat nooit echt van pas gekomen. Het blonde haar wat haast even blank is als haar huid, zorgt er voor dat haar zeegroen/blauwe ogen erg opvallen. Haar lippen die van zichzelf een beetje getuit zijn, hebben een beige kleur waardoor haar gezicht er erg naturel uit komt te zien. Het kind draagt niet graag make-up, al kan je soms wat mascara rond haar ogen ontdekken. Het dunne haar - waar ze erg van baalt - doet ze meestal in een knotje aangezien ze het 'niet mooi genoeg' vind om te laten zien. Door haar slanke lichaam zit haast niks wat ze draagt écht goed. Meestal hangt het er maar een beetje bij. Waar ze zich vroeger aan geërgerd had maar door de jaren heen heeft ze het kunnen accepteren. Iets wat ze niet graag doet, accepteren. Je zal haar vaak 'het is niet eerlijk' horen zeggen. Maar goed, ik dwaal af, we hebben het over haar uiterlijk. Haar handjes en voetjes zijn ook bijzonder klein, dit heeft ze van haar moeder. Haar schoenmaat licht tussen de 35 en 36, waardoor ze niet veel keus heeft in vrouwelijke hakken. Niet dat ze graag hakken draagt. Ze is meestal te vinden in comfortabele schoenen zoals Desert boots en Brogue's.
    Extra: Ik heb verder niks te melden.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 21:14 ]

    Cosette schreef:
    Ik weet niet of ik het al gezegd heb, maar ik snap niet waarom de meisjes altijd eerder vol zitten.

    Veel mensen hebben vaak geen feeling met een jongen of denken dat ze geen band met een mannelijk personage kunnen hebben.

    You kidding? Ik vind het net leuker om een dude te spelen.
    En dan van die hele extremen, ofwel zijn ze perfect boyfriend material ofwel zijn het van die klootzakken die je de nek zouden omwringen als je even niet kijkt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    phantasia schreef:
    (...)
    Veel mensen hebben vaak geen feeling met een jongen of denken dat ze geen band met een mannelijk personage kunnen hebben.


    Het hangt bij mij heel erg van de verhaallijn af wat voor personage ik wil spelen.

    Dat, en degenen die een meisje spelen sturen hun personage sowieso op het jouwe af :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Even eten!

    Cosette schreef:
    You kidding? Ik vind het net leuker om een dude te spelen.
    En dan van die hele extremen, ofwel zijn ze perfect boyfriend material ofwel zijn het van die klootzakken die je de nek zouden omwringen als je even niet kijkt.

    Totally agree! :p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cosette schreef:
    You kidding? Ik vind het net leuker om een dude te spelen.
    En dan van die hele extremen, ofwel zijn ze perfect boyfriend material ofwel zijn het van die klootzakken die je de nek zouden omwringen als je even niet kijkt.

    Ah nee dat heb ik dan weer niet eigenlijk heb ik niet echt een voorkeur. Waneer ik een jongen maak is die vrijwel altijd extreem terwijl mijn meisjes altijd wel meevallen.

    Klaar :)

    Rechazame schreef:
    Sjongejonge -.- waarom vullen die reserveringen niet in? :o stuur ze een bericht :p


    Morgen vul ik mijn personage's in. (:

    Password schreef:
    (...)

    Morgen vul ik mijn personage in. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.