• Dat je niet de hele tijd berichtjes moet sturen ,
    maar dat je dan gewoon tegen elkaar kan praten zoals op msn bijv.


    Here I Am

    Wel leuk bedacht.
    Maar het zou denk ik wel irritant zijn :S


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Maar misschien dat je moderators ofzo kan uitkiezen die dan zorgen dat het gezellig blijft in de chatbox.

    Leuk bedacht, maar helaas is dat bijna niet te programmeren.

    Er wordt momenteel hard gewerkt aan een algemene chatbox die alleen tijdens bepaalde uren open zal zijn.

    Het is nog even wachten tot alles helemaal werkt.


    VETJES!!


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    ja maar de site gaat nog steeds over quizzen en als je er steeds iets ga bij doen dan is er bijna niets meer voor quizzen.

    x

    Leuk ^^

    Je hebt wel een beetje gelijk BilLoverX, maar een chatbox is wel een leuk idee ^^

    Best chill! Vanaf 9 jaar ofzoo?

    Ik ben der niet mee eens dat het vanaf 12 jaar is want dat ben ik zelf nog niet eens. Ik ben 11 ;(:S

    Ik heb dat ook gezegt, maar toen heeft een moderator mijn topic verwijdert!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    datt lijkt me totaal onzinnig;; daar heb je netlog of msn ofzo voor..

    dan kun je beter je msn geven




    helemaal mee eens

    x3


    A. ikmisje.

    Leuk idee!

    Maar het zou leuk zijn moesten we bv muziek op ons profiel kunnen zetten..

    x


    ' Yes, music is the new religion_

    Het is zeker een leuk idee en ik heb er ook een hoop mailtjes over gekregen om het in te voeren.

    Helaas ontbreekt het Quizlet.nl aan de middelen om een chat te maken die 24 uur per dag bemand is door iemand die de boel in de gaten houden.

    Er komen hier veel (jonge) kinderen en daarom is het niet verstandig om een chatbox te hebben.

    Ik zit nog te denken aan een andere oplossing.

    Minimaal 12jaar, en maximaal 18 oud zijn om in de chatbox te mogen ofzo? Gewoon ergens een grens trekken. Dan heb je dnek ik wel weer het probleem, dat kinderen onder die leeftijd gaan zeuren dat ze er ook in willen.
    Maar ik denk dat dat te veel werk gaat kosten? XD

    Het is zeker een leuk idee en ik heb er ook een hoop mailtjes over gekregen om het in te voeren.

    Helaas ontbreekt het Quizlet.nl aan de middelen om een chat te maken die 24 uur per dag bemand is door iemand die de boel in de gaten houden.

    Er komen hier veel (jonge) kinderen en daarom is het niet verstandig om een chatbox te hebben.

    Ik zit nog te denken aan een andere oplossing.

    Minimaal 12jaar, en maximaal 18 oud zijn om in de chatbox te mogen ofzo? Gewoon ergens een grens trekken. Dan heb je dnek ik wel weer het probleem, dat kinderen onder die leeftijd gaan zeuren dat ze er ook in willen.
    Maar ik denk dat dat te veel werk gaat kosten? XD


    Ooh, laatmaar, ik las verder op dit topic, en zag dat er al betere ieeën waren XD

    Het is zeker een leuk idee en ik heb er ook een hoop mailtjes over gekregen om het in te voeren.

    Helaas ontbreekt het Quizlet.nl aan de middelen om een chat te maken die 24 uur per dag bemand is door iemand die de boel in de gaten houden.

    Er komen hier veel (jonge) kinderen en daarom is het niet verstandig om een chatbox te hebben.

    Ik zit nog te denken aan een andere oplossing.

    Minimaal 12jaar, en maximaal 18 oud zijn om in de chatbox te mogen ofzo? Gewoon ergens een grens trekken. Dan heb je dnek ik wel weer het probleem, dat kinderen onder die leeftijd gaan zeuren dat ze er ook in willen.
    Maar ik denk dat dat te veel werk gaat kosten? XD


    Ooh, laatmaar, ik las verder op dit topic, en zag dat er al betere ieeën waren XD

    ideeën*

    zertyuio

    nnnnnnnnnnnn