• Wat vind jij nou echt een mooi liedje? (baby)

    Dont wanna miss a thing:)

    AEROSMITH BABY!!

    Aerosmith is vet ^^

    er zijn ZZOOOOOOOOOOOOOOVEEEEEEEEEEEL super liedjes, ik kan niet kiezen ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Liedjes???,

    Alle Liedjes Van My Chemical Romance, Mcfly,Busted, The Horrors, The Used , BlessThefall , Fall Out Boy, 30 Seconds To Mars , Killerpilze ,Son Of Dork...
    :]
    Wat er bovenuit springt...
    Pfft...My Chemical Romance - Disenchanted


    Ѽ MROAR.

    Aerosmith - i dotn wanna miss a thing
    Avril Lavigne - Who Knows
    Avril Lavigne - Fall to pieces

    alles vn My Chemical Romance!!
    ma Famous Last Words,The Jetset Life Is Gonna Kill You,It's Not A Fashion Statement, It's A Fucking Death Wish ziijn er tog egt allerbeste vn(emk tog al et meeste gehoord)
    en Sad She Said vn zornik!!!!!!


    HaveFun!

    Red Alibi van Sparta (H)


    It's all for you, my butterfly.

    err... ik ben de laatste tijd echt HELEMAAL verslaafd aan: *tadadadada* Sad But True van Metallica :D:D:D zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo vet!!!! (is het duidelijk?? :P ^^)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Until The End Of tim - Justin Timberlake
    Kill Yourself - Timbaland


    Shhh, quiet you might piss somebody off.

    Oeew Until The End Of Time is zoo mooi! ik heb al1 de versie met Beyonce, maar die is ook mooi ^^ is die jij bedoelt al1 door Justin gezongen?


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    avril lavigne - i can do better
    Moet je wel die van noght wisperer doen , heb je lyrics en komt het woord shit wel in voor...
    het is een beetje irri als je telkens shhhh bij een zin hoort terwijl er shit hoort te staan dusja blabla bla die kiezen dus


    Here I Am

    AAAAAH!!!! :D:D:D:D echt die is ZOOOOOOOO vet!!! echt mijn favo liedje van haar nieuwe cd...

    en je hebt helemaal gelijk, het klinkt een beetje vreemd als ze constant zegt : I'm sick of you shh-t. egt irritant '-_-


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    D'R HELE CD IS DAMN GOED!!! (flower)

    jah echt wel :D:D:D:D ik had m 2 dagen nadat ie uitkwam, en meestal staan er liedes op die best bagger zijn, weetjewel, maar bij deze niet :D:D echt goed van dr!!! hij heet ook niet voor niks The Best Damn Thing XD ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik kan egt niet kiezen: maar voor mij zijn deze het tog wel:

    Nightwish: Over the hills and far away
    Tokio hotel: Spring nicht
    Tokio hotel: Wo sind eure hande LIVE
    Avril Lavinge: Sk8er boi