• haha, ik was in Londen en toen hebben we een bbc tour gedaan.
    was super leuk.
    We kregen een kleedkamer te zien waar one direction ook had gezeten, en al die meiden; o my gosh! ik zit op een stoel waar Harry misschien wel ingezeten heeft. en dan moesten ze de stoel even strelen.

    En ik zat daar zo van, ja, en?
    geen fan, maar geen hater

    dat moest ik even kwijt. :')


    Miep

    Ik zei na Amsterdam ook: 'Ik was mijn hand nooit meer!' Maar ik moest zo nodig plassen dat ik op het treinstation mijn handen heb gewassen omdat ik er bijna overheen had gepiest.


    Food.

    Domme mensen xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Haha ik geef het toe. Ik heb in het stadion van Fc Barcelona ook van alles aangeraakt, gewoon in case de spelers dat misschien dat ook hadden gedaan. Maar ik was nooit zo erg als zo'n jongen die met ons mee was:
          ''Oh god, ik sta hier nu. Wat als Messi deze muur ook heeft aangeraakt? Ik wil hier voor altijd blijven.''
    Dat was echt zo schattig.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    OMG Amazayn(H)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    (even afgezien van dat gedoe van 1D) Vet! :9~ Wij zouden eerst ook met ons schoolreisje naar de BBC studio's gaan, maar uiteindelijk gingen we naar Harrow, public school for boys, wat ook heel gaaf was, maar toch had ik ook graag naar de BBC studio's gegaan hahah


    As travars

    BIEBERCREW schreef:
    De kleedkamer waar One Direction ook heeft gezeten? Oké dat is awesome.(: wel fan, haha.


    Save me from myself.

    ik had precies het zelfde gereageerd xD


    Life is hard, just break it with your head <3

    BIEBERCREW schreef:
    De kleedkamer waar One Direction ook heeft gezeten? Oké dat is awesome.(: wel fan, haha.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Nu maak je me echt jaloers want ik wil ook zo graag naar London. En dan ook nog zo´n bbc tour maar ik zou niet zo ga doen zoals die meisjes en als ik dat wel ooit ga doen dan ben ik dus een beetje door gedraaid


    Physics is awesome

    Ik ben een beginnende Directioner, maar lol ik snap ze wel. Ik zou ook eventjes aandacht aan de stoel besteden als m'n idool erop had gezeten (cat) Maar niet ~strelen~ ofzo lol.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Hahaha, een stoel strelen omdat je idool daar op heeft gezeten? Je kan ook overdrijven, zo ver zou ik namelijk nooit gaan. (': Fan namelijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    "Oh my god I'm breathing the same air as One Direction" <--- same.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ooooh ik zou nog veel verder gaan! Ik zou de stoel neuken!!! xD
    oke nee echt ni ik zou het wel leuk vinden maar ni zo van: aai stoel aai stoel ja brave stoel aai aai aai...


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Ik zou het wel super vinden, maar ik zou nou niet beginnen strelen of weet ik veel wat.

    Ik ben wel fan, maar ik zou niet zo dom gaan strelen, ik zou meer keihard gaan lachen en erin gaan zitten xD
    Okay dat is ook dom ik geef toe ;D

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 15:40 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa