• Ik heb net toch zo'n lekker broodje op!
    de Sweet Onion Chicken Teriyaki van de Subway hier in Clapham, zo lekker. oh my. Ik heb toen zo'n mealdeal of whatever genomen waardoor ik er ook een white chocolate chip macadamia cookie (ZO lekker!) en een cola bijkreeg. Dus mijn lunch was helemaaal niet slecht!

    Verder gaat het hier in Londen z'n gangetje wel :3 ik mag ideeen verzinnen voor kindertekenboeken, dus dat is wel leuk :3 en ook af en toe post frankeren en author copies klaarmaken voor verzending (:

    Morgenavond ga ik met m'n gastgezin uit eten in een restaurant waar de dresscode 'black tie' is, dus ik probeer nu te bedenken welke van m'n jurken die ik mee heb daar het best geschikt voor is :'D

    Zaterdag ga ik met een vriendin Londen stalken en 's avonds ga ik met m'n gastgezin eten bij een Engelse pub ("that's an experience nobody should ever have to live without" - Tom) en zondag ga ik waarschijnlijk weer de stad in en even langs het hotel waar een vriendin van me haar stage loopt :3

    Dus.

    Ik dacht, ik hou jullie even op de hoogte (krul)

    Welke jurk denken jullie btw dat het meest geschikt is voor black tie?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Oehh, dat klinkt allemaal echt héeel erg gaaf! Echt nice voor je. Ik zou dan denk ik voor de rechter voor de gaan.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Waaaauw, dat klinkt echt super awesome! :'D
    En die jurkjes zijn super vet! (: Ik zou trouwens de rechter kiezen, die is echt awesome.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 15:14 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Quiescent schreef:
    Oehh, dat klinkt allemaal echt héeel erg gaaf! Echt nice voor je. Ik zou dan denk ik voor de rechter voor de gaan.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben zo jaloers op alles wat je daar doet ! ;D
    en ik zou gaan voor de blauwe met witte bolletjes !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    De blauwe, zeker weten! *O* En dat klinkt echt heel cool, veel plezier daar nog! (:

    Quiescent schreef:
    Oehh, dat klinkt allemaal echt héeel erg gaaf! Echt nice voor je. Ik zou dan denk ik voor de rechter voor de gaan.


    Believe in yourself.