• Kent iemand de anime / manga Death Note? Nee? Uitleg.

    Voor degenen die het wel kennen, er is een RPG over! Hooray.


    Een groep tieners met een Death Note worden in de gaten gehouden door de overheid. Als ze allemaal uitgenodigd worden om naar een (luxe) zomerkamp te gaan gaan sommige er met plezier heen, anderen worden gedwongen door hun ouders. Maar eenmaal daar blijkt het een spel te zijn, opgezet door de overheid. Het is een doodnormaal zomerkamp, behalve dat ze elke avond aan het kampvuur moeten gaan zitten en ze allemaal in hun Death Note mogen schrijven. Ze weten niets van elkaar en ze nemen allemaal een nep naam aan. Het spel is om elkaars gegevens en vooral namen te weten te komen en ze in de Death Note op te schrijven. Degene die overblijft, wint en mag het kamp verlaten.


    Beetje duidelijk? Als bijna niemand het snapt zet ik er nog een duidelijker uitleg bij.

    Regels:
    - Niemand kan het kamp verlaten, behalve de winnaar.
    - Niemand van hen heeft de ogen-deal (dan kunnen ze de naam zien van anderen) gemaakt.
    - Je hoeft niet elke dag in de Death Note te schrijven, alleen als je iemands echte naam weet.
    - Je mag iemand alleen vermoorden met de Death Note. Diegene is dan "af"
    - De Death Notes zijn nep, dus de mensen die af zijn zijn niet echt dood, ze moeten alleen altijd in het kamp blijven. (Dit omdat je dan anders gelijk klaar bent met de RPG.)
    - Je mag alle muziekinstrumenten, kleren, etc, meenemen, alleen geen wapens. Het wordt gecheckt.
    - Geen ruzie buiten de RPG om.
    - Als je iets wil zeggen buiten je karakter(s) om, doe dat dan tussen haakjes - (){}[].
    - Probeer mee te doen met de RPG, niet drie keer reageren en dan niets meer.
    - Meld het even bij mij als je op vakantie bent of zo.
    - Meld het bij mij als je je naam veranderd hebt.
    - Seksuele teksten zijn niet toegestaan.
    - Maximaal 2 personen.
    - Je kunt je altijd inschrijven.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam:
    Nepnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra:


    Huttenindeling:
    ~ Alexandra Elina Violetta - TheRumIsGone
    ~ Darren Collins - Dragneel


    ~ Lucy Anderson - XDarkWingsX
    ~ Valentijn Scagoti - TheRumIsGone

    ~ Ayame Hisano - Dragneel
    ~ Francisco Jean Defache - Blanche

    ~ Hyun Sya Sima-Qian - Gaisford
    ~ Nick Emiel Rogers - Blanche

    ~ Samantha Night - Nurgle
    ~ Matthew 'Matty' Fitch - Gabumon

    ~ Angel Valentine Purple - Rahjesh
    ~ Ferdinand Hart - Aurelia

    ~ Hannah Ember Jordana - MeLuvZaynx
    ~ Donavan Cronos - Miwa


    Zo ziet het kamp eruit:


    Zwembad.


    Hutten. Je kunt de zee niet in.


    Kampvuur.

    Als iets niet duidelijk is, vraag het!

    Dragneel

    We beginnen met dat iedereen bij het kamp komt en het kamp kan verkennen.
    Elke dag is er één activiteit, die pas op dezelfde dag wordt onthult.
    Dag 1: Vrije keuze, kamp ontdekken, etc.


    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 18:10 ]

    Password schreef:
    [Nog een vraagje.. S:
    Is het nu de eerste ochtend of komen ze aan op het eiland?]


    Ze komen aan ^^


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Gaisford schreef:
    (...)

    Ze komen aan ^^


    [Met de boot of met het vliegtuig? XD]

    Password schreef:
    (...)

    [Met de boot of met het vliegtuig? XD]


    Ik heb geen idee, kom gewoon aan joh! Hyun/Meiying is lonely (:

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 15:25 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Gaisford schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee, kom gewoon aan joh! Hyun/Meiying is lonely (:


    [Hahaha, oke! ;D]

    Nick Emiel Rogers.

    Met mijn grote, volgepropte sporttas loop ik over het eiland. De natuur ziet er echt prachtig uit, maar de mensen op het eiland zijn natuurlijk belangrijker. Als hier geen lekkere wijven in biknini op het strand zitten, ben ik weg.
    Ik glimlach bij de gedachte. Yeah, that's me. Sammy Dylan Cox. Een echte vrouwenjager.
    Gelukkig staan er op iedere hut namen. Ik loop door totdat ik de mijne zie staan en loop daar naar binnen.
    Ik gooi mijn tas in een hoek en laat mijn ogen door de kamer glijden. Fantastisch!

    Hyun/Meiying

    Ik laat een diepe zucht als er een prachtige vogel over het water vliegt. De vogel vliegt laag en raakt het water even, voordat hij weet omhoog vliegt. Ik laat mijn ogen weer rusten op de horizon. Ergens ver weg hoor ik wat geluiden in de hut, maar ik ben te ver in mijn gedachten om er op te reageren. Ik poedel met mijn voeten in het water en leg mijn handen in mijn schoot.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 16:34 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Hannah Ember Jordana.

    De rolletjes van mijn zilveren koffer klinken luid op de stenen straat die naar een groot kampvuur leid en natuurlijk naar het gebouw. Ik zucht even om op adem te komen en haal mijn hand even door mijn zwarte haren heen.
    Snel pak ik het handvat weer vast en trek mijn koffer weer voort richting het gebouw. Mensen, hier is Hannah Ember Jordana, maar voor jullie is het toch echt Grace. Grace Colleen Haritson.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Zal ik naar Hyun/Meiying toegaan? (:]

    Password schreef:
    [Zal ik naar Hyun/Meiying toegaan? (:]


    Jaa (:
    Haal haar maar uit haar trance, ze is een beetje raar ^^
    Ik waarschuw je alvast.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Password schreef:
    [Nog een vraagje.. S:
    Is het nu de eerste ochtend of komen ze aan op het eiland?]

    [Ze komen aan.]

    Ayame Hisano / Kaida Hiroko
    Na een tijdje zet ik mijn gitaar weg en maak ik nog een rondje om het kamp, in de hoop iemand tegen te komen.

    Darren Collins / David Thompson
    Na nog een paar pogingen mijn hut te vinden, zonder succes, loop ik nog een keer om het kamp.

    [Iemand Hannah/Grace meeten?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    MeLuvZaynx schreef:
    [Iemand Hannah/Grace meeten?]

    [Darren wil wel. :3]

    [Ze staat nu binnen (:]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    MeLuvZaynx schreef:
    [Ze staat nu binnen (:]

    [Binnen waar? In het kamp is overal open lucht, behalve in hutten en zwembad [en secret ice-cream stand, gheghe.]]

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 18:18 ]

    Donovan Cronos/ Ethan Moore
    Zachtjes vielen de stalen hekken van het kamp dicht. Ik bekeek de omgeving. Het gebouw waar we in moesten leven zag er luxe en modern uit. Het leek meer op een vakantie dan op een kamp. Was dit mijn nieuwe leef omgeving? Waarom had Sarah mij hier heen gestuurd? Dat wicht kon ik nu wel wurgen. Ik hou niet eens van kampen, ze heeft me waarschijnlijk gewoon hier gedumpt. Geïrriteerde zette ik mijn stappen waar het pad me heen zou leiden. Mijn tas waar van ik elk gaatje had gevuld, begon een beetje pijn te doen aan mijn schouders. Ik volgde het pad blindelings, het zou me waarschijnlijk naar de hutjes leiden. Tijdens het lopen maakte ik even een draai met mijn schouder om de pijn wat te verminderen, gelukkig hielp het wel. Al snel zag ik allemaal hutjes, mijn voorspellingen waren dus correct. Met mijn blauwe ogen las ik elke naam op de deur van het hutje tot ik die van mij tegen kwam . Met mijn rechterhand taste ik naar de deurklink. De deur was tot mijn verbazing niet op slot. Voorzichtig maakte ik de deur van het hutje open. Er was blijkbaar niemand binnen, maar aan de koffer te zien was zijn kamer genoot al langs geweest. Opgelucht dat hij niet hoeft te lachen liep hij het hutje binnen en dumpte zijn tas op de overige bed.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 18:27 ]