• Kent iemand de anime / manga Death Note? Nee? Uitleg.

    Voor degenen die het wel kennen, er is een RPG over! Hooray.


    Een groep tieners met een Death Note worden in de gaten gehouden door de overheid. Als ze allemaal uitgenodigd worden om naar een (luxe) zomerkamp te gaan gaan sommige er met plezier heen, anderen worden gedwongen door hun ouders. Maar eenmaal daar blijkt het een spel te zijn, opgezet door de overheid. Het is een doodnormaal zomerkamp, behalve dat ze elke avond aan het kampvuur moeten gaan zitten en ze allemaal in hun Death Note mogen schrijven. Ze weten niets van elkaar en ze nemen allemaal een nep naam aan. Het spel is om elkaars gegevens en vooral namen te weten te komen en ze in de Death Note op te schrijven. Degene die overblijft, wint en mag het kamp verlaten.


    Beetje duidelijk? Als bijna niemand het snapt zet ik er nog een duidelijker uitleg bij.

    Regels:
    - Niemand kan het kamp verlaten, behalve de winnaar.
    - Niemand van hen heeft de ogen-deal (dan kunnen ze de naam zien van anderen) gemaakt.
    - Je hoeft niet elke dag in de Death Note te schrijven, alleen als je iemands echte naam weet.
    - Je mag iemand alleen vermoorden met de Death Note. Diegene is dan "af"
    - De Death Notes zijn nep, dus de mensen die af zijn zijn niet echt dood, ze moeten alleen altijd in het kamp blijven. (Dit omdat je dan anders gelijk klaar bent met de RPG.)
    - Je mag alle muziekinstrumenten, kleren, etc, meenemen, alleen geen wapens. Het wordt gecheckt.
    - Geen ruzie buiten de RPG om.
    - Als je iets wil zeggen buiten je karakter(s) om, doe dat dan tussen haakjes - (){}[].
    - Probeer mee te doen met de RPG, niet drie keer reageren en dan niets meer.
    - Meld het even bij mij als je op vakantie bent of zo.
    - Meld het bij mij als je je naam veranderd hebt.
    - Seksuele teksten zijn niet toegestaan.
    - Maximaal 2 personen.
    - Je kunt je altijd inschrijven.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam:
    Nepnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra:


    Huttenindeling:
    ~ Alexandra Elina Violetta - TheRumIsGone
    ~ Darren Collins - Dragneel


    ~ Lucy Anderson - XDarkWingsX
    ~ Valentijn Scagoti - TheRumIsGone

    ~ Ayame Hisano - Dragneel
    ~ Francisco Jean Defache - Blanche

    ~ Hyun Sya Sima-Qian - Gaisford
    ~ Nick Emiel Rogers - Blanche

    ~ Samantha Night - Nurgle
    ~ Matthew 'Matty' Fitch - Gabumon

    ~ Angel Valentine Purple - Rahjesh
    ~ Ferdinand Hart - Aurelia

    ~ Hannah Ember Jordana - MeLuvZaynx
    ~ Donavan Cronos - Miwa


    Zo ziet het kamp eruit:


    Zwembad.


    Hutten. Je kunt de zee niet in.


    Kampvuur.

    Als iets niet duidelijk is, vraag het!

    Dragneel

    We beginnen met dat iedereen bij het kamp komt en het kamp kan verkennen.
    Elke dag is er één activiteit, die pas op dezelfde dag wordt onthult.
    Dag 1: Vrije keuze, kamp ontdekken, etc.


    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 18:10 ]

    | @Blanche, vind jij het vervelend om andere personages te besturen of als iemand anders dat doet?
    Anders gaat het wel erg sloom bij ons. |


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Seven.

    Geschokt kijk ik toe. Zag ik dat schrift net.. oplichten?
    'Ik heb ervoor gezorgd dat je Death Note niemand meer kan doden, en het is speciaal aangepast voor het spel.'
    Verbaasd kijk ik hem aan. De kracht van de Death Note is.. ongedaan gemaakt? Hoe kan dat? Ik neem afstand van de man, als een meisje zich ineens in het gezelschap mengt.
    'Pardon?' zegt ze beledigd.
    'Ik wil niet dat mijn Death Note niemand meer vermoordt, dan heb ik er helemaal niks meer aan!' Ik zwijg. Ik heb mijn Death Note nog niet eens uit kunnen testen, maar er is een kans dat zij dat al wel heeft gedaan. De maand dat ik het schrift in handen heb, heb ik er nog geen naam in geschreven, alhoewel Uzrah zich wel begon te vervelen omdat ik het ding nooit ergens voor gebruikte. Althans, nog niet. Ik had besloten om de Death Note bij me te houden als laatste redmiddel, mocht ik me in direct gevaar van een ander bevinden. Het is mijn wapen. Maar wat moet ik nu, als de kracht van dat wapen is verdwenen?


    No growth of the heart is ever a waste

    Gaisford schreef:
    | @Blanche, vind jij het vervelend om andere personages te besturen of als iemand anders dat doet?
    Anders gaat het wel erg sloom bij ons. |


    [Ik heb er niet echt problemen mee, als het maar geen hele dingen worden. Dat mijn personage opeens door een haai opgegeten wordt, of zo iets. Dat is niet leuk, maar kleine dingetjes mogen wel. (:]

    Donovan Cronos/ Ethan Moore

    Wat wou die oude vent hier mee bereiken? Dat we elkaar gezellig gaan afslachten? We weten elkaars namen niet eens For god’s sake! Met een glimlach keek ik de oude man aan: ‘En als je nou besluit om je death note nou niet te geven?’. Met een vriendelijke vragende blik keek ik hem aan, maar in de onschuldige blauwen ogen kon je toch een vonkje plezier vinden.

    [OMG was net higurashi no naku koro ni aan het kijken 0.0 totale shock! Rena's freak out momentje is zo..zo.. ik heb er geen woorden voor.

    :S]

    [Heb eerste 4 afleveringen - noem ik versie 1 - gekeken. Ik ben 11 jaar & ik heb er helemaal geen shock aan overgehouden, vond het zelfs interessant. Vooral bij Rena's freak out met de bijl. ^^ Oh, en - spoiler - hun dood ofcourse, helemaal.]

    Spelmeester
    Ik glimlach. Deze jongen is dwars. Niet erg, misschien zelfs wel goed.
    'Nou, jongeman. Dan hebben wij tasers, en ik heb een zwaard. Je hebt gezien hoe ik zijn Death Note veranderde. Ik kan hetzelfde doen met jou lichaam. Uitschakelen. En.. Ik kan je altijd nog doden.' Dit alles zeg ik nog steeds op kalme toon. Mijn glimlach is verdwenen en er komt een medogeloze blik voor in de plaats. Niet boos, bijna emotieloos zelfs.
    Ik loop langs alle mensen. 'Kinders. Kom maar op met jullie Death Note's, daarna ga ik het spel uitleggen!' Ik sla mijn waaier dicht en wijs op een meisje [Ayame]. 'Jij. Kom maar.'
    Ze loopt naar mij en ik vraag haar naam.
    'Kaida,' zegt ze zonder enig spoortje angst.

    Ayame / Kaida
    Ik sta op en loop naar hem toe. Als ik hier toch niet wegkom, kan ik net zo goed gewoon doen wat hij zegt en misschien kan ik dit spel dan wel winnen.
    'Wat is je naam?' vraagt de man.
    'Kaida,' zeg ik kalm. Ik ben niet bang, maar ik heb wel erge zin deze man te wurgen, maar zeker weten dat ik het dan ook niet overleef.
    'Ah, Kaida. Kleine draak,' zegt hij. Deze man kent zijn Japans dus. 'Jij hebt een mooie nepnaam gekozen.' Hij gaat met zijn zwaard over mijn Death Note, hij licht op en ik loop terug naar mijn stoel.
    'Volgende!' beveelt hij. 'Vrijwilligers?'

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 22:03 ]

    [Ik ga douchen en slapen, tot morgen!]

    Samantha Night.

    'Nou omdat het moet.' boos keek ik hem aan terwijl hij bezig was met mijn death note. Ik haat het als ik moet doen wat andere mensen willen, maar ik heb zo het gevoel dat ik verder niet echt een keus heb. Ik gaf hem mijn death note en zag hoe hij hetzelfde deed als met de death note van die andere dude. Als hij klaar is met mijn death note trek ik hem uit zijn handen. 'Nou, bedankt voor je gastvrijheid' mompel ik sarcasties en beschermend trek ik mijn death note tegen mijn borst aan.

    [Vanaf morgen ochtend vroeg ben ik weg naar Belie tot zaterdag, dus ik zal niet online komen :'D]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    [yeah ik ben terug!!! :'D Jullie zijn trouwens wel weer lekker spraakzaam geweest!]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    [Haha i know. Ik ga wel even verder.]

    Spelmeester
    'Geen dank,' zeg ik droog.
    Als ik iedereens Death Note heb gehad leg ik het spel uit. 'Het spel gaat als volgt. Jullie hebben allemaal nepnamen aangenomen, omdat jullie elkaars namen moeten zien uit te vinden. Mijn zwaard heeft ook de ogen-deal tijdelijk verbroken omdat deze hier niet toegestaan is. Iedereen gaat elkaars namen proberen uit te vinden en elke avond, als we met zijn allen bij het kampvuur zitten, gaan jullie de namen erin schrijven als jullie die weten. Zo niet, dan niet. Het kamp duurt twee weken, dat moet genoeg zijn? Ik heb jullie Death Note's aangepast zodat als je een naam opschrijft, die niet doodgaat, maar dat die in een krachtveld zit wat om het kamp met mijn zwaard gemaakt is vastzitten. En er niet meer uitkomen tenzij ik de spreuk ongedaan maak. Na die twee weken is er één winnaar die het kamp verlaten mag.' Ik kijk ze aan. 'Vragen?'

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 22:52 ]

    Samantha Night.

    'Vragen?' was het laatste wat hij zij. Verbaasd keek ik hem aan. Was hij nou serieus? ECHT serieus? Dit is echt.. krankzinnig gewoon. 'Ehm ja, WAT IS ER MIS MET JOU!' roep ik uit. Degene die dit verzind moet gewoon opgesloten worden enzo, en mij met rust laten. Ik weet niet eens meer wat ik hier eigenlijk kwam doen, maar oke. Ik moet en zal dit spel winnen, hoe dan ook.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 22:04 ]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Spelmaker
    Ik schudt mijn hoofd. 'Te veel dingen, jongedame.' Ik richt mijn zwaard op haar, ook al wil ik haar geen pijn doen noch zou het kunnen vanaf deze afstand, ik wijs gewoon. 'Jou kwaadheid, kracht. Ik zou het niet verspillen hier. Gebruik het liever in het spel... Als je hier natuurlijk ook weg wil komen,' zeg ik kalm. Ik kijk haar van onder mijn hoed uit aan.
    'Goed. Geen vragen meer?' Ik deed mijn zwaard terug. 'Dan mogen jullie terug naar jullie hutten.' Ik draai me om, maar blijf staan. 'Oh, en het is verboden de hutten uit te gaan na middernacht. De bewaking checkt het. Als jullie er niet zijn... Als jullie mogelijk op de vlucht zijn..' Ik klop met mijn platte hand op mijn zwaard die weer in zijn koker zit. 'Dan zal ik het weten.' Ik loop weg van het kampvuur en naar de hutten van de organisatie.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 22:10 ]

    Seven.

    De vreemde man met de gestreepte hoed richt zich tot een andere jongen.
    'Nou, jongeman. Dan hebben wij tasers, en ik heb een zwaard. Je hebt gezien hoe ik zijn Death Note veranderde. Ik kan hetzelfde doen met jouw lichaam. Uitschakelen. En.. Ik kan je altijd nog doden.' Ik heb nog altijd de armen over elkaar geslagen. Hij legt het uit alsof dit deel routine is van zijn werk. Zijn ogen lijken niet de minste emotie te vertonen. Mijn blik volgt de lengte van zijn zwaard. Ik vraag me af hoe goed hij is. Hoewel ik van nature geen vechter ben weet ik wel hoe ik me staande moet houden. Maar of ik tegen hem ben opgewassen? Ik vraag het me af. En dan is er nog de vraag of het wel rendabel is. Fysieke gevechten zijn van een niveau, de combinatie met mentale gevechten van een heel ander niveau.
    'Vragen?' vraagt hij dan. Ik wil mijn mond openen, maar een jongedame is me voor.
    'Ehm ja, WAT IS ER MIS MET JOU!' roept ze. Ik zwijg nog steeds. Ja, we zijn hierheen gebracht om mee te doen aan een of ander krankzinnig spel. Hier heeft Uzrah me niet voor op de hoogte gebracht. Waar is hij eigenlijk? Misschien is er een of andere barriere waardoor hij niet hier kan komen. Niks is onmogelijk.
    'Jouw kwaadheid, kracht. Ik zou het niet verspillen hier. Gebruik het liever in het spel... Als je hier natuurlijk ook weg wil komen,' reageert hij dan.
    Hij geeft aan dat we terug naar de hut kunnen, maar ik blijf staan.
    'Wat zijn de consequenties van de regels overtreden? De dood?' vraag ik. Het zou goed mogelijk zijn dat hij ons met onze Death Notes om zeep helpt. Maar of hij daar genoegen uit haalt..?


    No growth of the heart is ever a waste

    [Lol doodheid. Waarom moeten al mijn anime RPG's zo snel doodgaan? =__=]

    Spelmaker
    Ik lach en sla mijn waaier in. 'Misschien wel.' Ik loop verder en negeer de mogelijke vragen die ook nog gaan komen.

    Ayame / Kaida
    Als dat het is...
    Ik loop terug naar mijn hut en probeer de man te tekenen en zijn vermoedelijke kracht. Misschien kan ik ontsnappen, maar als ik de omschrijving van de man klaar heb lijkt het er niet op. Als ik al langs de bewaking kom is het onwaarschijnlijk dat ik deze man én het elektrische hek ook nog overwin.

    Samantha Night.

    Na een tijd loop ik maar terug naar mijn hut, verder gebeurde er hier niet iets interessants. Hmmm ik wil gewoon naar huis. Ik weet dat er thuis niet veel is, er zijn geen mensen om mee te praten, en eigenlijk heb ik een haat aan alles wat om me heen is. Deze kinderen verveelde me, ik wou ze slaan, van een berg afgooien, uitschelden en diverse andere dingen. Waarom ben ik hier ooit heen gekomen? Ik had kunnen weten dat het zo zou gaan. Ik heb een hekel aan alles en alles en iedereen heeft een hekel aan mij.
    Waar doe ik dit nog voor?

    [zo lekker laat maar oke x'D]

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 22:41 ]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”