• Kent iemand de anime / manga Death Note? Nee? Uitleg.

    Voor degenen die het wel kennen, er is een RPG over! Hooray.


    Een groep tieners met een Death Note worden in de gaten gehouden door de overheid. Als ze allemaal uitgenodigd worden om naar een (luxe) zomerkamp te gaan gaan sommige er met plezier heen, anderen worden gedwongen door hun ouders. Maar eenmaal daar blijkt het een spel te zijn, opgezet door de overheid. Het is een doodnormaal zomerkamp, behalve dat ze elke avond aan het kampvuur moeten gaan zitten en ze allemaal in hun Death Note mogen schrijven. Ze weten niets van elkaar en ze nemen allemaal een nep naam aan. Het spel is om elkaars gegevens en vooral namen te weten te komen en ze in de Death Note op te schrijven. Degene die overblijft, wint en mag het kamp verlaten.


    Beetje duidelijk? Als bijna niemand het snapt zet ik er nog een duidelijker uitleg bij.

    Regels:
    - Niemand kan het kamp verlaten, behalve de winnaar.
    - Niemand van hen heeft de ogen-deal (dan kunnen ze de naam zien van anderen) gemaakt.
    - Je hoeft niet elke dag in de Death Note te schrijven, alleen als je iemands echte naam weet.
    - Je mag iemand alleen vermoorden met de Death Note. Diegene is dan "af"
    - De Death Notes zijn nep, dus de mensen die af zijn zijn niet echt dood, ze moeten alleen altijd in het kamp blijven. (Dit omdat je dan anders gelijk klaar bent met de RPG.)
    - Je mag alle muziekinstrumenten, kleren, etc, meenemen, alleen geen wapens. Het wordt gecheckt.
    - Geen ruzie buiten de RPG om.
    - Als je iets wil zeggen buiten je karakter(s) om, doe dat dan tussen haakjes - (){}[].
    - Probeer mee te doen met de RPG, niet drie keer reageren en dan niets meer.
    - Meld het even bij mij als je op vakantie bent of zo.
    - Meld het bij mij als je je naam veranderd hebt.
    - Seksuele teksten zijn niet toegestaan.
    - Maximaal 2 personen.
    - Je kunt je altijd inschrijven.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam:
    Nepnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra:


    Huttenindeling:
    ~ Alexandra Elina Violetta - TheRumIsGone
    ~ Darren Collins - Dragneel


    ~ Lucy Anderson - XDarkWingsX
    ~ Valentijn Scagoti - TheRumIsGone

    ~ Ayame Hisano - Dragneel
    ~ Francisco Jean Defache - Blanche

    ~ Hyun Sya Sima-Qian - Gaisford
    ~ Nick Emiel Rogers - Blanche

    ~ Samantha Night - Nurgle
    ~ Matthew 'Matty' Fitch - Gabumon

    ~ Angel Valentine Purple - Rahjesh
    ~ Ferdinand Hart - Aurelia

    ~ Hannah Ember Jordana - MeLuvZaynx
    ~ Donavan Cronos - Miwa


    Zo ziet het kamp eruit:


    Zwembad.


    Hutten. Je kunt de zee niet in.


    Kampvuur.

    Als iets niet duidelijk is, vraag het!

    Dragneel

    We beginnen met dat iedereen bij het kamp komt en het kamp kan verkennen.
    Elke dag is er één activiteit, die pas op dezelfde dag wordt onthult.
    Dag 1: Vrije keuze, kamp ontdekken, etc.


    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 18:10 ]

    Samantha Night.

    Zuchtend liep ik rond. Ik had geen idee van waar ik was of wat ik hier zou moeten doen. Maar ik haatte het nu al. Dat kind dat bij mij op de kamer zit heb ik al een hekel aan, en de rest zal vast geen haar beter zijn, en net zo raar waarschijnlijk ook nog. Ik miste Rei, mijn shinigami. Het was zo stil zonder haar.
    Na een tijdje lopen kwam ik bij een groot zwembad uit. Verbaasd en geirriteerd keek ik om me heen. Ik haat zwemmen bijna net zo erg als dat ik de mensheid op deze planeet haat.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Donovan Cronos/Ethan Moore
    ‘Leuke betekenis’ complimenteerde Ethan Kaida. 'En noem me maar gewoon Kaida, noem ik jou gewoon Ethan. Deal?' verbaast om haar woorden kijkt ik haar aan, zei ze nou serieus “deal”. Dus Kaida had wat jongens trekjes. 'Ik hoor het aan je stem. Je hoeft niet te acteren, Ethan. Doe ik ook niet,' Dus het meisje had hem door. Diep van binnen lachte ik me kapot, een lach waar je geen spoortje plezier in kon vinden. ‘Ah toe Kaida, waarom zou ik acteren’ ik zette mijn liefste lach op en keek haar in de gezicht aan terwijl ik haar ogen vermeed.

    [sorry dat ik gister plotseling weg was, mijn vader had het internet afgesloten, niet cool man niet cool(N)]

    Nick Emiel Rogers.

    Ze draait zich naar me toe en kijkt me glazig aan. Daarna schud ze haar haren uit haar gezicht en kijkt weer weg.
    Ik rol met mijn ogen en blijf haar aankijken. "Jij bent ook lekker vrolijk, deze morgen," Mompel ik dan.
    Er valt weer een stilte.

    Miwa schreef:
    [sorry dat ik gister plotseling weg was, mijn vader had het internet afgesloten, niet cool man niet cool(N)]

    [Maakt niet uit. :3]

    Ayame Hisano / Kaida Hiroko
    Ik haalde mijn schouders op. Aardige Kaida was weg.
    'Weet ik niet. Zeg het zelf maar. Je durft me niet eens aan te kijken, nietwaar?' Ik probeer hem met een gemene grijns in zijn ogen te kijken. Ik had gelijk, en dat wist hij maar al te goed.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 18:38 ]

    [Kan ik op een of andere manier met Francisco inspringen?]

    Donovan Cronos/Ethan Moore

    ‘Ik kijk niemand in de ogen, voor het geval je het wilt weten’ ik wil niet weer het zelfde zien, niemand had me ooit aangekeken. Behalve een zeker persoon. Boos om mijn eigen gedachtes balde ik mijn vuisten. ‘Kaida, speciaal voor jou zal ik stoppen’ mijn vriendelijke stem dat net geamuseerd klonk, was nu geen spoortje emotie in te bekennen. Met levenloze ogen keek ik haar kant weer op: ‘Zeg, hoe komt het dat jij hier zit?’

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 19:44 ]

    Hyun/Meiying

    Ik negeer wat hij zegt en haal een hand door mijn haar. "Ik ben Meiying." zeg ik zacht om de stilte te verbreken. Ik gaf niemand ooit mijn echte naam, ik was te bang dat als ik die gaf iemand die in zijn/haar Death Note ging schrijven. Natuurlijk hadden niet veel mensen die, maar je kunt nooit voorzichtig genoeg zijn.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Password schreef:
    [Kan ik op een of andere manier met Francisco inspringen?]

    [Van mij mag hij naar Darren komen. Ik weet niet wat ik op het moment met hem moet doen. :']]

    Ayame Hisano / Kaida Hiroko
    Ik zuchtte. Ik bleef hem aankijken. Ik had nu eindelijk zijn blik vast, die raakte ik niet meer kwijt. 'Ouders. Als het aan mij lag, was ik hier niet geweest. Maar de uitnodiging van het kamp leek ook zo.. verplicht. Het zal wel aan mij liggen. En jij, Ethan? Ben jij hier vrijwillig?'

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 19:51 ]

    Donovan Cronos/Ethan Moore
    ‘Dat is vervelend van je ouders’ dat was weer een van de vele naar delen van ouders hebben, gelukkig had ik daar nooit last van: ‘Wie zou er nou vrijwillig naar dit straf kamp willen’. Een plek waar de poorten sluiten zodra je binnen bent was voor mij net een strafkamp. ‘Een dom wicht van het weeshuis heeft me hier heen gestuurd’ ik deed niet eens meer moeite om vriendelijk over te komen, bij dit meisje leek het toch niet zo grappig te zijn dan bij mijn anderen slachtoffers, bij de gedachtes van hun gezichten, hoe bang ze wel niet voor mij waren krulde mijn lippen toch stiekem een beetje omhoog. ‘Kaida, weet jij wat de bedoeling is? Wat gaan we vandaag allemaal doen?’

    Ayame Hisano / Kaida Hiroko
    Ik draaide mijn hoofd weg en schudde van nee. Dat was maar deels waar. Ik had vermoedens dat het over de Death Note ging, maar ik was waarschijnlijk toch de enige die die hier had.
    Je kon de spanning gewoon voelen. Ik begon deze Ethan met de minuut minder te vinden. Zouden alle mensen hier op kamp zo zijn? Dan zou het nog een zware week worden.

    Nick Emiel Rogers || Sammy.

    "Ik ben Meiying," Zegt ze zachtjes.
    "Sammy," Antwoord ik. Eigenlijk is mijn echte naam Nick, maar door mijn vrienden wordt ik altijd Sammy genoemd, dus daar luister ik nog beter naar dan naar mijn eigen naam.
    "Je bent raar," Zeg ik tegen haar, maar wel met een kleine glimlach.

    Francisco Jean Defache || César.

    Mijn tassen liggen al in de hut. Ik loop het terrein op. Er is een zwembad, plek voor een kampvuur en nog verschillende anderen faciliteiten. Mijn hutgenoot heb ik nog niet gezien.

    [Waar is Darren?]

    [Hij is random rondjes om het kamp aan het maken. Je kan hem tegenkomen waar je wil. :')]

    Hyun/Meiying

    "Sammy," Antwoordt hij. Ik wrijf even over mijn hand heen en kijk hem dan aan.
    "Je bent raar," Zegt hij tegen mij, met een glimlach. Het dringt eerst niet helemaal door wat hij zegt, maar na minuut ben ik in staat om te reageren. "Vind je?" Vraag ik zacht. "Waarom?"


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Samantha Night.

    Zoals gewoonlijk deed ik niks, maar dit keer was het anders. Ik verveelde me. Normaal had ik nog aanspraak van iemand die me begreep. Hier was ik alleen. Met mensen die ik niet ken en niet wil leren kennen ook. Ik snap zelf niet waarom ik hier heen ben gegaan. Misschien omdat ik een keer wat anders wou dan mijn lege huis, of misschien omdat het zo verplicht leek? Of was het omdat ik misschien nog wat van mijn leven wil maken? Nee dat laatste niet. Als ik wat van mijn leven zou willen maken had ik mijn Death note al lang weg gegooit. Dan had ik al lang andere vrienden gezocht en was ik verhuisd naar een plek waar ik op nieuw zou kunnen beginnen. Waarom heb ik dat eigenlijk nooit gedaan? Compleet in mijn gedachten verzonken staar ik uit over het zwembad waar tot nu toe nog geen levende ziel te vinden was.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”