• Het verhaal:
    Long beach is een middelgrote stad in Californië met een plaatselijke universiteit die goed aangeschreven staat, ieder jaar schrijven er zich weer een hoop mensen in voor een plaats op de campus. Slechts een selecte groep mensen heeft genoeg capaciteiten voor een plaatsje op de campus. Een plaats op de campus betekent echter wel leven in luxe en les op de vooraanstaande universiteit. De studenten wonen in grote studentenhuizen met alle voorzieningen binnen handbereik op het eerste gezicht dus een universiteit als ieder ander. Zoals jullie vast wel weten schijn bedriegt. Onder de normale studenten hebben zich namelijk een paar bovennatuurlijke creaturen gemengd die deelnemen aan het dagelijks leven van de studenten maar proberen van binnen uit de kleine maatschappij invloed uit te oefenen op de andere studenten. De eeuwige strijd tussen het goed en het kwaad leeft ook hier op de campus nog steeds voort. Jaren geleden begonnen gezanten van de duivel zich te mengen onder de studenten zij namen de gedaante aan van een alledaagse student. De campus bereikte een voorlopig dieptepunt en werd het centrum van noodlottige ongelukken, criminaliteit en onverklaarbare gebeurtenissen. Dit kon niet lang zo duren en al snel kwam hier een reactie op. Nog niet zo lang geleden vestigde een groep engelen zich op de campus en probeerde met allenmacht de mentaliteit om te zetten. Een broeiende, onderlinge vijandigheid tussen de twee groepen speelt op en de studenten zijn zonder dat ze het weten een speelbal van het gevecht geworden. De engelen moeten hard hun best doen en zich daarnaast ook nog eens houden aan de strenge regels uit de hemel maar wat als de verleiding hun toch te groot wordt? De strijdt duurt voort en identiteiten moeten geheim blijven.


    Invullijstje

    Volledige naam:
    Leeftijd: [tussen de 16 en 22]
    Engel/Demon/Mens:
    Gave: [alleen engelen en Demonen hebben een gave]
    Innerlijk: [geen ideaal personage iedereen heeft gebreken]
    Uiterlijk:
    Extra: [achtergrondverhaal/bijzondere gewoontes enz.]

    Story > Daar ben ik mee bezig. Hier ga ik nog wat extra informatie neergezet over de omgeving maar ook over engelen/demonen en studenten misschien handig om even door te lezen als je er een gaat aanmaken dan weet je wat je kunt verwachten. Verder zal ik proberen hier zo vaak mogelijk een samenvatting bij te schrijven zodat jullie op de hoogte blijven van wat er allemaal gebeurt.



    Regels

    - Om deze RPG actief te houden graag mensen die een rol aanmaken en daarmee blijven spelen, dus niet na een dag (ook niet na drie dagen) al afhaken. Als je een tijd niet kan spelen wegens omstandigheden laat dit dan even weten dan hou ik daar rekening mee. Wil je stoppen met de RPG geef dit dan ook even door zodat we je uit het verhaal kunnen schrijven dat is wat makkelijker voor de mensen die wel doorgaan.
    - Geen ruzie's, achterbakse opmerkingen enz. buiten de RPG om. Kortweg: blijf aardig tegen elkaar
    - Naamveranderingen doorgeven
    - 16 + is toegestaan :)
    - OOC hoeft van mij niet per sé met haakjes als het maar duidelijk is dat je niet IC bent dit kan je doen door een kader om je tekst heen te zetten, tussen haakjes te schrijven of een paar regels open te laten (je schrijft je personage sowieso altijd met de naam erboven dus dit moet geen probleem zijn)
    - Maak een realistisch personage dus geen perfectie
    - Maximaal 3 personages per persoon en het liefst van verschillend geslacht en in verschillende groep (dus niet 3 vrouwelijke engelen) Stel dat je 3 personages aangemaakt hebt maar je komt met een totaal niet verder of je loopt vast, meldt dit dan ook even misschien zijn er mensen die je willen helpen en anders kunnen we dat personage ook voor je uitschrijven.
    - Iedereen mag inspringen in de RPG sluit ook geen mensen buiten. Dus stap gerust op iemand af, wil je iemand meeten vraag het dan even OOC of stuur iemand een PB. Om iedereen op de hoogte te houden zal ik proberen een korte samenvatting bij te houden in de story zodat je makkelijk weer in kunt vallen als je een dag gemist hebt.
    - Dit spreekt voor zich maar hou het spelen bij je eigen personage en beslis niet voor een ander
    - Ik maak een nieuw topic aan als het vol is en ik wijs een of twee mensen aan die dat doen als ik er niet ben dus als het topic vol is heb gewoon even geduld.
    - Zorg dat de tijd een beetje gelijk loopt ik ga niet voor iedereen voorkauwen wanneer het avond en overdag is tenzij iedereen daar behoefte aan is maar ik neem aan dat iedereen dit zelf ook wel bij kan houden
    - Ik kan hier wel neerzetten geen oneliners maar dan is het te verwachten dat er mensen zijn die met 2 regels aankomen. Het is voor iedereen heel fijn als er langere stukken komen aangezien dat voor mensen veel fijner is om op te reageren, ik wil jullie hiermee echt niet afschrikken maar ik stel een absoluut minimum in van 6 regels (vanzelfsprekend is er geen max.) . Als je dit moeilijk vindt vraag dan gewoon hulp of google even op RPG handleiding




    Personages (ik begin pas als ik vind dat er genoeg personages zijn. Het aantal jongens en meisjes wil ik graag in evenwicht hebben. Er zit geen maximum aan het aantal personages. Het aantal engelen en mensen mogen gelijk zijn, heel veel demonen zijn niet per sé nodig maar minstens 3 of 4)



    Engelen (let op: ze nemen een menselijke gedaante aan, niemand weet dat ze engelen zijn. even veel jongens als meisjes graag)

    Rosa Dianne Ellison -RainbowShine
    May Violet Grey -HurtedHeart
    Jamie Ann Mccalister -Crystallized
    Raphael Zach Verville -xMarvelous
    Ethan Blackburn -Crystallized
    Gereserveerd -TheRumIsGone > is bezig
    gereserveerd -scribere > is bezig met haar rol wegens problemen nog niet ingeleverd


    Mensen (let op: ze weten niets van demonen en engelen. evenveel jongens als meisjes graag)

    Bree Parker -Leannan
    Liat McCarthy -CandyBear
    Olivia Thorne -Appelboompje
    Judy Jade Whitefield -jaimyhoi
    Aimee Leighanne Rhodes -xMarvelous
    Raoul Roy Weaver -MinasTirith
    Silvano Raul Ercole -Guerra
    Caleb Cameron Ayden -phantasia
    Alex Yilmaz -HurtedHeart

    Demonen VOL

    Dunya Graham -Leannan
    Chayenna Jennifer Romano -NightShot
    Lily Caroline Billington -Aragog
    Tessa 'Tess' Lynn Felice -xFlyy
    Myla Aldene Carmen Leocadia -Guerra
    Callum Mortem Church -CandyBear
    Damon Cristiano Averes -NightShot
    Jayden Jason Brigh -HurtedHeart
    Glynn Evan Asworth -Charybdis

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 20:36 ]

    Ze zijn wel wat anders die gave's

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 20:39 ]


    That is a perfect copy of reality.

    meisie ik ga Noah morgen posten het spijt me zeer maar ik heb heel veel inspiratie voor hem maar op een of andere manier krijg ik het niet goed op papier zoals ik wil dus morgen lukt het hopelijk beter


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    ah Pauline dat maakt niet uit joh heb ik ook zo vaak last van dat wil je niet weten, ik ben nu ook nog steeds bezig met shapen aan Cam (want ja zo gaat meneer heten) en ik ben voorlopig ook nog niet tevreden wel ik denk dat hij er vanavond komt anders morgen.

    Volledige naam: Caleb Cameron Ayden - Hij vindt zijn namen geen van allen mooi en heeft zich op de campus en daarbuiten bekend gemaakt als Cam wat een afkorting is van zijn tweede naam. Mensen weten niet beter en vragen er verder ook niet naar. Naar zijn echte naam luistert hij niet en zelfs op de universiteit is dat nu door iedereen geaccepteerd ook al staat hij onder een andere naam ingeschreven.-

    Leeftijd: 19 jaar (11-07-1993)

    Engel/Demon/Mens: Mens

    Innerlijk: Cam is nogal een liefhebber van vrouwen en ondanks dat hij pas 19 is leeft hij erop los. Onder het motto 'pakken wat je pakken kan' heeft hij al met menig vrouw het bed gedeeld. Hij is daar in niet heel erg kieskeurig en tot het oppervlakkige toe, natuurlijk kiest hij wel wat moois uit maar verder dan het uiterlijk zal je hem niet zien gaan. Het is ook niet belangrijk want na die ene nacht is het dan ook wel weer genoeg geweest voor Cam, hij houdt van afwisseling. Toch zal hij nooit een meisje dwingen om met hem naar bed te gaan en geniet hij met volle teugen van zijn nachtelijke avontuurtjes. Hij is zorgzaam, zacht en teder zowel in bed als overal daarbuiten, met zijn charmes krijgt hij veel door elkaar. Wat hem betreft kan hij ook best vrienden blijven met sommige vrouwen, het maakt hem allemaal niet veel uit. Tegen verwachtingen in is Cam niet echt iemand die door een horde aan vrienden omringt wordt simpelweg omdat hij daar nukkig van wordt, hij heeft ook zijn rust nodig. Hij geeft de voorkeur aan een paar vaste vrienden en dan het liefst een paar die het allemaal niet zo nauw nemen. Natuurlijk is hij wel populair bij de meisjes, niet dat hij daarmee loopt te pronken maar meisjes raken nou eenmaal gecharmeerd van hem. Wispelturig als 'ie is, is hij in staat om meisjes compleet te negeren als hij geen zin heeft in ze. Cam is niet geheel onverschillig, hij heeft wel vrienden en daar geeft hij ook wel om maar hij houdt niet van ze en dat is voor hem een groot verschil. Bij zijn vrienden kan hij zich ontspannen ze kennen hem en weten hoe hij is, hij zal voor ze opkomen en dingen voor ze doen maar echt van ze houden dat doet hij niet. Cam is gewend zijn handen uit de mauwen te steken om wat voor elkaar te krijgen, hij houdt van aanpakken. Die mentaliteit blijft hij houden en hij weet absoluut niet van ophouden, hij heeft een grote rothekel aan mensen die denken dat alles maar aan komt waaien. Alles wat hij doet, doet hij met veel zorg. Cam is perfectionistisch en neemt enkel genoegen met het beste, op zichzelf is hij heel kritisch maar van anderen duldt hij zeker geen kritiek of tegenspraak.Mensen die hij niet mag kunnen beter uitkijken voor hem als je hem tegenwerkt kan hij zich flink kwaad maken en hij heeft wel eens losse handjes. Er gaat geen week voorbij of Cam gaat met iemand op de vuist. Meisjes doet hij niets, hij heeft wel respect voor ze maar tot een zekere hoogte als ze hem irriteren loopt hij liever gewoon weg want een meisje slaan gaat hem ook te ver. Aan spullen hecht Cam niet zoveel waarde, hij heeft genoeg geld en dat geeft hij ook makkelijk uit. Gierig is hij niet, vaak koopt hij cadeautjes voor vrienden of boekt hij een snoepreisje. Herinneringen doen hem ook haast niets, Cam legt nergens geen gevoel in en heeft dan ook geen dierbare of waardevolle herinneringen opgebouwd. Van zichzelf is hij erg intelligent en hij haalt zonder veel moeite hoge cijfers op school, hier loopt hij niet mee te koop maar hij schaamt zich er ook niet voor. In de weekeinden gaat hij graag uit en dat gaat voor hem altijd gepaard met drank en andere verdovende middelen. Cam is een kettingroker als hij eventjes tot zichzelf wil komen heeft hij daar een sigaret bij nodig, dat is haast het enige wat hem tot bedaren kan brengen op welk moment dan ook. Hij heeft een scherpe tong en is niet snel van zijn stuk te brengen overigens houdt hij er niet van als mensen tegen hem in gaan. Hij is eerlijk en loopt niet weg voor de feiten, verder is hij recht door zee en dat kan voor mensen nogal confronterend zijn al is Cam niet het type dat zich daar erg druk om maakt. Hij weet dat hij knap is en dat hij meisjes kan krijgen wanneer hij dat wil maar daar gedraagt hij zich niet naar enkel omdat hij weet dat veel mensen daar op afknappen desondanks is hij niet onzeker, hij is een nuchter persoon die met twee benen op de grond staat en totaal geen vertrouwen heeft in andere mensen. Cam weet zeker dat hij geen emoties heeft, hij heeft nog nooit van iemand gehouden en nog nooit heeft er iemand van hem gehouden is zijn bittere gedachte. Relnichten of dramatische types kan Cam niet zo goed uitstaan misschien omdat hij zelf heel gesloten is. Helaas kan Cam geen sorry zeggen, hij voelt niets aan spijt of wroeging en vindt het nep om dan wel sorry te zeggen. Het woord krijgt hij gewoon niet over zijn lippen. Hij gelooft niet in het meisje van zijn dromen en hij gelooft er al helemaal niet in dat hij verliefd kan zijn of van iemand kan houden. Daarvoor kent hij zichzelf te goed en eigenlijk heeft hij daar geen problemen mee. Hij houdt van zijn vrijgezellen leventje en waar hij niet van houdt zijn meisjes die vinnig doen.

    Uiterlijk: Hij krijgt niet voor niets een hoop meisjes om zijn vinger gewikkeld, natuurlijk is hij charmant maar daar alleen red je het niet mee. Cam is vrij lang met zijn 1.88 m en door het vele sporten heeft hij flink wat spieren gekweekt. Cam heeft een lichte huid maar hij wordt snel bruin door de zon als dat gebeurt krijgt zijn huid een koperkleurige glans. Verder is zijn huid egaal en hij heeft slechts hier een daar een paar moedervlekken. Hij heeft zwarte haren die van zichzelf krullen maar omdat hij erg ijdel is en nogal wat uitprobeert zit het vaker stijl of warrig gefixeerd met wat gel. Cam heeft mooie lichtbruine ogen waar als je goed kijkt meer diepgang in zit dan je eigenlijk zou denken. Z'n ogen hebben de kleur van warme honing met een lichte bronzen teint hij weet er dan ook heel wat meisjes mee te verleiden. Met zijn ogen doet hij namelijk het meeste werk door ze een beetje half dicht te knijpen krijgt hij een mysterieuze uitstraling waar meisjes vaak voor vallen. Hij heeft duidelijk gelaatstrekken en een strakke kaaklijn die zijn gezicht hoekige vormen geeft. Cam heeft volle lippen met een lichtroze kleur en donkere borstelige wenkbrauwen die zich mooi aftekenen boven zijn ogen. Om zijn conditie op peil te houden doet Cam veel moeite en gaat hij dagelijks naar de sportschool waar hij zowel cardio als gewichten beoefent, het resultaat mag er dan ook wezen. Zijn kledingstijl is af en toe een beetje kaki maar vooral casual. Hij draagt veel van de duurdere merken die hij zich kan veroorloven door het modellenwerk dat hij af en toe doet als hij wat geld nodig heeft. Ijdel is Cam zeker wel hij gaat altijd netjes verzorgd over straat, een stoppelbaardje laat hij niet staan en hij scheert zich iedere dag. Verder doet hij altijd wel een lekker geurtje of een aftershave op. Hij heeft echt wel smaak qua kleding en straalt mede daardoor een soort nonchalance uit.
    Cam heeft een infinity tattoo, er zit geen heel bijzonder verhaal achter. Toch heeft het voor hem wel enige betekenis, het wil zeggen dat dingen nooit ophouden maar ook dat er nergens een limiet aan zit. Hij zal het verhaal erachter niet snel vertellen. De tattoo valt niet zo op omdat 'ie aan de binnenkant van z'n middelvinger heeft staan. Dit heeft hij bewust gedaan omdat het anders storend zou kunnen zijn bij shoots. Zijn tweede tattoo heeft veel minder diepgang het zijn de woorden forever young getatoeëerd op de achterkant van zijn nek. De betekenis spreekt voor zich, hij wil genieten van het leven






    Extra: Cam had geen leuke jeugd, hij is opgegroeid in Canada. Hij had daar een zus die twee jaar ouder was en zichzelf Zoé noemde en een broer, drie jaar ouder genaamd Cliff. Zijn moeder werkte als secretaresse maar raakte al snel overspannen waardoor de sfeer thuis helemaal omsloeg. Zijn vader had losse handjes en als hij gefrustreerd was kon je beter maken dat je wegkwam. Zoé het enige meisje thuis werd regelmatig misbruikt en mishandeld op haar 14e regelde ze voor zichzelf een uit huis plaatsing sindsdien heeft Cam nooit meer wat van haar gehoord. Hij bleef met zijn broer over en het werd thuis met de dag erger. Soms leek het wel alsof zijn vader hun naar het leven stond. De twee broers vonden echter geen steun bij elkaar integendeel ze konden elkaar niet uitstaan. Toen Cliff op zijn 17e zelfmoord pleegde barste de bom. Na een hevige afranseling werd Cam de straat opgegooid. Hij heeft een paar jaar overal en nergens gelogeerd en kreeg uiteindelijk een beurs voor de best aangeschreven campus van Californië. Om wat geld te verdienen doet hij modellenwerk maar alleen als hij geld nodig heeft. Hij heeft geen contact meer met zijn familie maar het heeft hem wel gehard. Cam vertrouwt niemand maar is stiekem bang net zoals zijn vader te worden. Inmiddels heeft Cam de perfecte manier gevonden om het te vergeten. In zijn vrije tijd houdt hij van muziek, sporten en uitgaan. Een dagje strand is ook nooit mis. 

    Ik zet hem hier alvast neer hij is nog niet af en ik ga hem nog bijwerken maar mijn beste inspiratie komt meestal s'nachts nou goed ik wil de foto's hier gewoon alvast neer hebben gezet enzo maar ik werk er nog aan ondertussen

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 10:01 ]

    oké ik ben zwaar in shock en ik heb nog niet gelezen (dat ga ik trouwens pas doen als ie af is.

    1. What happened speel je niet meer met Frannie
    2. Waar heb je dit snoepie vandaan


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    phantasia schreef:
    Heel veel dingen voor een personage

    Wow o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hotness exist!


    Remember to be ridiculous.

    Ja zo is ze XD ga mijn best doen om een gelijkwaardig personage te creëeren maar ze is nog niet eens klaar miehiep


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    CandyBear schreef:
    Hotness exist!


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    Ehmm, volgensmij heb je een foutje gemaakt. Ik heb nog geen personage aangemaakt, maar je hebt Maria Ciara Maunier bij mijn naam gezet. :p


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Mag je demon/engel meerdere gaves hebben?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Volledige naam: Jamie Ann Mccalister
    Leeftijd: 17
    Engel/Demon/Mens: Engel
    Gave: Jamie is erg muzikaal. Muziek betekent heel veel voor haar. Ze kan veel verschillende muziek instrumenten bespelen en ze heeft een hele mooie zangstem. Wanneer ze zingt kan ze je hypnotiseren, troosten, kwaad maken, blij laten voelen, verleiden... Ze kan veel verschillende emoties bij mensen oproepen. Jamie gebruikt haar stem alleen maar voor het goede, maar ze zou het ook voor slechte doeleinden kunnen gebruiken. Haar gezang werkt niet bij engelen. Bij demonen is het mogelijk, maar moet ze heel erg haar best doen. Haar gave kan je niet kopiëren en afzwakken is heel moeilijk. Haar gave is nog niet volledig ontwikkeld, dus kan ze maar één of twee mensen tegelijkertijd beïnvloeden.
    Innerlijk: Jamie is een vriendelijk, slim meisje dat graag de wereld beter ziet dan hij eigenlijk is. Haar positiviteit is erg aanstekelijk. Ze droomt graag en veel en stelt zich dan voor dat de wereld perfect is, maar soms is ze iets té naïef. Soms heeft ze gewoon iemand nodig die haar met beide benen weer terug op de grond trekt en haar vertelt dat de wereld niet altijd mooi en goed is. Wat heel kenmerkend is voor een engel, is dat Jamie behulpzaam en lief is. Ze is gek op dieren en kleine kinderen. Ze wordt niet snel kwaad, maar wanneer ze eenmaal écht kwaad is om een goede reden, kan ze heel lang boos blijven. Ze maakt snel vrienden, maar bijna nooit beste. Ze is liever een allemansvriend. Bij jongens in de buurt wordt ze onzeker en verlegen. Jamie kan ook heel slecht liegen en is vrij beïnvloedbaar.
    Uiterlijk:


    Jamie heeft een vrolijke, lieve uitstraling. Wanneer ze binnen komt krijgen mensen vaak een blij, licht gevoel. Dit komt ook omdat ze een engel is. Toen haar grote liefde haar verliet, zat ze in een enorme dip en heeft ze haar haren rood geverfd. Maar na een tijdje miste ze haar bruine kleur dus heeft ze het roodbruin laten verven. Ze heeft bambikleurige ogen omlijst met lange, donkere wimpers. Ook heeft ze een stralende lach, lachkuiltjes in haar wangen en een tenger figuur. Haar kledingstijl is gemakkelijk. Het liefst draagt ze een vestje of een hoodie met een jeans en vans. Je zal haar nooit zien zonder haar mobiel en oortjes, want ze draait non stop muziek.
    Extra: Jamie is een tijdje helemaal verliefd geweest op een demon. Toen ze merkte dat de demon haar enkel gebruikt voor zijn eigen foute plannetjes, was ze radeloos. Dit is de reden dat ze verlegen is bij jongens en zich niet gauw meer bindt. Ze is haar krachten weer voor het goede gaan gebruiken. Ook heeft ze een tattoo van een muzieknootje op haar pols.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 14:47 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Eindelijk zitten er geen grote ruimtes meer tussen. Wat is dat irritant invullen op een mobiel zeg. :')


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Vanaf wanneer begint het speeltopic eigenlijk?
    Moet ik hier een abo op nemen of verwittig je iedereen?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Is het trouwens ook zo dat het gedrag van de mensen wordt beinvloed wanneer er een engel of demon in de buurt is? En kunnen de engelen en demonen in hun engel/demon gedaante vliegen?


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'