• Ik hield echt van die serie vroeger en ik vond het zo'n bummer dat Nickelodeon het niet meer uitzond.
    En nu had ik zin om dat opnieuw te beginnen kijken en gelukkig vond ik nu net een download voor alle afleveringen. Heerlijk gewoon!
    Keek er nog iemand daar graag naar?
    Of waar keek jij graag naar als kind?

    Mebarak schreef:
    Ik keek altijd Zoop. Don't shoot me! Of Sin Chan, ach wat hou ik van dat kleine mannetje.

    Zoop keek ik ook altijd. Dat speelde wij ook altijd na op de basisschool.
    Ik wou altijd Bionda zijn. :Y)

    McConaughey schreef:
    Keek ik ernaar? Keek ik ernaar? ... NATUURLIJK KEEK IK DAAR NAAR.
    Ik was echt verliefd op die serie. :Y)

    Maar mijn grootste obsessie was toch wel Totally Spies.
    En Pokémon, Winx Club, As Told my Ginger en Trollz! (:

    Trollz was ook altijd zo leuk! Hahaha ;D


    Believe in yourself.

    As told by Ginger, Rocket Power, Catdog, Boze bevers en Beugelbekkie waren mijn favorieten. *O*

    11th schreef:
    Trollz was ook altijd zo leuk! Hahaha ;D

    Ja. Ik vond hun altijd zo mooi (:
    Mijn vriendin speelde altijd Onyx na en ik Sapphire, haha.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 21:38 ]

    beugelbekkie was ook awesome

    McConaughey schreef:
    (...)
    Zoop keek ik ook altijd. Dat speelde wij ook altijd na op de basisschool.
    Ik wou altijd Bionda zijn. :Y)


    Oh nee. Elize was mijn favoriet maar alleen als ze iets met die Alwin had want Mike kon echt niet. Twee jaar geleden heb ik alle dvd's gekocht. Als ik me verveel ga ik ze allemaal kijken. Nog steeds ben ik team Elize/Alwin :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    Oh nee. Elize was mijn favoriet maar alleen als ze iets met die Alwin had want Mike kon echt niet. Twee jaar geleden heb ik alle dvd's gekocht. Als ik me verveel ga ik ze allemaal kijken. Nog steeds ben ik team Elize/Alwin :Y)

    Och ja. Ik was echt helemaal obsessed door die Alwin. Vond hem helemaal geweldig. Dat weet ik nog. Vond Mike ook nooit zo leuk. :Y)

    McConaughey schreef:
    (...)
    Och ja. Ik was echt helemaal obsessed door die Alwin. Vond hem helemaal geweldig. Dat weet ik nog. Vond Mike ook nooit zo leuk. :Y)


    Mike was blond en dat kon echt niet, hahaha. Als zevenjarige had ik al mijn voorkeuren. Ik heb serieus gehuild toen Alwin vertrok.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    Mike was blond en dat kon echt niet, hahaha. Als zevenjarige had ik al mijn voorkeuren. Ik heb serieus gehuild toen Alwin vertrok.

    Ik geef normaal de voorkeur aan blond... Maar hij kon gewoon niet tegen Alwin op. Dat kon 'ie echt niet. Hij had toch iets met beren of zo? Zo'n speciale band?

    McConaughey schreef:
    (...)
    Ik geef normaal de voorkeur aan blond... Maar hij kon gewoon niet tegen Alwin op. Dat kon 'ie echt niet. Hij had toch iets met beren of zo? Zo'n speciale band?


    Ik geloof van wel. Hij kon ze aanvoelen of zo iets vaags. Het was in ieder geval heel schattig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    En dan hadden we nog Digimon en Medabots.

    Pokemon. :3
    En Courage, Dexter's Lab, Johhnie Bravo, alles van de oude Cartoon Network.


    Destroy what destroys you.

    Ik keek eigenlijk al heel vroeg programma's voor ouderen.
    Ik ging gelijk van de Sesamstraat naar de GTST bij wijze van spreken haha.
    Wel keek ik altijd Zoop & Het Huis Anubis. Oh, wat vond ik dat geweldig haha.


    Tell me about it, stud.

    totally spies en rocket power vond ik echt geweldig.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mebarak schreef:
    (...)

    Oh nee. Elize was mijn favoriet maar alleen als ze iets met die Alwin had want Mike kon echt niet. Twee jaar geleden heb ik alle dvd's gekocht. Als ik me verveel ga ik ze allemaal kijken. Nog steeds ben ik team Elize/Alwin :Y)


    Oeh, waar heb jij die dvd's gekocht?
    Want ik heb ooit ook eens gekeken, maar ze hadden ze nergens. -.-'


    Tell me about it, stud.