• Vroeger keek ik altijd naar Pokémon. Ik spaarde de kaarten, die ik overigens nog steeds heb en was er helemaal gek van. Maar ik weet nog dat ik altijd één favo Pokemon had. Dat was Vaporeon. Ik was helemaal gek ervan. Ook van Articuno en Mantine.

    Voor de mensen die Pokemon ook keken (of nog steeds kijken):
    Wat was/is jullie favoriete Pokémon? (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Wooper was en is nog steeds mijn lievelingspokemon (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik vond er zo veel leuk dat ik geen favo had/heb xd


    Inspiration can hit you any time

    MyMisery schreef:
    Ik kan niet kiezen. Ik kijk het trouwens nog steeds. Ik
    Vind het geweldig, ik mis Brock wel een beetje.


    Inderdaad, Brock. En Misty ook wel opzich. Maar die vond ik soms niet zo leuk.

    Ik heb eigenlijk niet echt een favoriete Pokémon, want ik kan niet kiezen :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Staravia, daar had ik er een van getraind vanaf een Starly tot lvl. 100, haha.
    Mudkip!
    Charizard
    Meow


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Haha, ik weet nog dat iedere keer dat ik met de games pokemon ging ruilen, ik bijna moest huilen omdat ik die pokemon niet wou verlaten en omdat ik het zielig voor ze vond :'D


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    pokémon rocks for life!!!! mijn favo pokemon zijn:

    1.Eevee(Glaceon)
    2.Pichu
    3.Mudkip

    ben fan en zal het voor altijd zijn (lol)


    Shoot for the moon, even if you fail you fall amongst t

    Growlithe, it's just too cute asdfghjkl. Maar ik ben trouwens nog steeds heel erg bezig met Pokémon, hahaha.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik heb vandaag een Rayquaza gevangen in Pokémon Ruby.

    Beware schreef:
    Staravia, daar had ik er een van getraind vanaf een Starly tot lvl. 100, haha.
    Mudkip!
    Charizard
    Meow

    Meowth*


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik geef er weinig om... Ik keek het toen ik klein was en weet er niks meer van. Ik weet alleen nog wat Pikachu is.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ratata, Horsea, Eevee & Sandshrew :'D


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Mijn was Squirtel! Maar nu heeft hij een gedeelde plaats met Pikachu !

    Mijn broers vonden Persion (de kat van team rocket) het beste en daarom hebben ze onze kat Persy genoemd. Poeh! Ik wil Squirtel! Onze volgende kat gaat zowiezo Squirtel noemen!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik was (en ben) pokémonfreak. (:
    Ik heb alle spellen (van de DS) en ik ken volgens mij nog steeds alle pokémon, hahahaha. ^.^

    Mijn favorieten zijn Pikachu, mudkip, mew en latias. Charizard vond ik echt stoer vroeger. (;





    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik ken enkel Pikachu ;p


    Life is all about having a good time.

    Beverly schreef:
    Ik ken enkel Pikachu ;p


    Shame on youuuuu! o________O


    | Reality is for people that lack imagination |