• Ik heb sinds net een maand een vriendje, hij is heel lief en anders dan de meeste jongens, hij is ook een van de eerste jongens die mij niet uitscheld voor "Gehandicapte" of vieze "Bisexuele slet", Alleen heb ik hem leren kennen op een soort finale van een talenten show, waar ook een meisje uit mijn klas bij was genaamt S (Wat een ontzettend kutwijf is) Maargoed. Op 29 April had hij mij gevraagt en ik had ja gezegt, dus we zijn denk ik bijna één maand samen, alleen 2 dagen geleden was S op de skatebaan waar hij was, dus de volgende dag komt ze op school zegt ze dit: "Ken je Tony, hij is zo leuk en schattig ik heb hem ontmoet op de skatebaan hij is zo leuk." Waarna ik antwoorde "Hij is mijn vriendje" toen trekte haar gezicht letterlijk wit weg en viel dr mond open. Ze wist niks meer te zeggen. Later zei ze wel weer "Echt hoe kan hij dan nou met háár hebben" Ik had zowiezo al het gevoel dat ze mij bedoelde.

    Edit: S, die is al bezig mij het hele jaar onderuit te halen, ze denkt dat ze de beste is in zingen, Ze zegt dat zij beter is dan alle anderen, Ze was toen heel boos toen ze niet gewonnen had met die finale. (Toen ik zei dat ik auditie moest doen voor de voice kids) Had zij ook ineens een nichtje die al door was naar de blind auditions (De Pre audities waren nog nieteens begonnen)

    Ik bel hem daardoor dus op in tranen, want hij weet dat ik zo onzeker ben en hij weet dat dit mijn eerste relatie is met een jongen. Dus hij probeerde me te kalmeren, zo gezegt zo gedaan. Gisteravond belt zijn moeder hier in paniek op omdat hij nog niet thuis was (Hij zou om 9 uur thuis moeten voor een familie feest maar hij was om half 11 nog niet thuis) Dus zijn moeder is helemaal in paniek en ik probeer hem te bellen, maar zijn telefoon stond uit. Dus ik kreeg helemaal en wegtrekker omdat ik rond de 1.68 ben en hij is wat kleiner dan mij en minder sterk. Ik dacht echt dat er iets gebeurd was.

    Alleen sinds dat hij laat thuis was gekomen doet hij opeens zo heel erg anders tegen me. Ik weet echt niet wat ik moet doen.

    Edit:
    Hij heeft dit verteld aan S, wat hij niet had moeten doen, ik had dit aan hem in vertrouwen verteld, S kwam vandaag boos naar me toe, heeft gedreigt dat als ik nog een keer shit over haar zou verspreiden zou ze me kankerhard slaan, ze heeft ook andere kinderen erbij betrokken in de klas vandaag. Dus ik heb met mijn vriendje gesproken en het is helaas uit tussen ons. Ookal voel ik me nu zo kut het kan niks anders.


    ~Sorry voor dit zeiktopic maar heeft er iemand tips?~

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 18:02 ]

    JeffSterling schreef:
    (...) Ik weet echt niet mer wat te doen


    Hem negeren, absoluut geen contact meer mee zoeken en vergeten.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hem negeren, absoluut geen contact meer mee zoeken en vergeten.
    Alles valt zo ineens kapot, Ik ben al vaker gebroken geweest, maar hoe het zo heeft af kunnen lopen.

    JeffSterling schreef:
    (...) Alles valt zo ineens kapot, Ik ben al vaker gebroken geweest, maar hoe het zo heeft af kunnen lopen.


    Helaas is het geen uitkomst waar je macht over had, aangezien het vooral zijn schuld is. Jij kan er dan ook helemaal niets aan doen. Voor jou is er een ander leuk iemand hoor.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Helaas is het geen uitkomst waar je macht over had, aangezien het vooral zijn schuld is. Jij kan er dan ook helemaal niets aan doen. Voor jou is er een ander leuk iemand hoor.
    Tja ik hoop het, mn hart is ook al door een andere vriendin gebroken die ik leuk vond. Dus tja, ik heb altijd mn virtuele dinosaurus die ik op mn ipad heb, die houd wel van me

    JeffSterling schreef:
    (...) Tja ik hoop het, mn hart is ook al door een andere vriendin gebroken die ik leuk vond. Dus tja, ik heb altijd mn virtuele dinosaurus die ik op mn ipad heb, die houd wel van me


    Oooh, er gaan er nog meer komen en uiteindelijk zal jij waarschijnlijk ook een hart breken. Maak je geen zorgen, dit is alleen maar oefening voor later, voor degene die recht heeft op jouw liefde.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Oooh, er gaan er nog meer komen en uiteindelijk zal jij waarschijnlijk ook een hart breken. Maak je geen zorgen, dit is alleen maar oefening voor later, voor degene die recht heeft op jouw liefde.
    Ik had al een ex vriendin die ook op Quizlet zit, haar hart had ik ook al gebroken door een grote fout, en dat doe ik niet nogeens, maarja.

    JeffSterling schreef:
    (...) Ik had al een ex vriendin die ook op Quizlet zit, haar hart had ik ook al gebroken door een grote fout, en dat doe ik niet nogeens, maarja.

    Zolang je maar leert van de fouten die je maakt. Dat is toch wel het belangrijkste. Vergeet niet, ergens is er iemand die goed bij je past. Die echt recht heeft op je liefde, waarmee je echt gelukkig kan worden.
    Geef nooit de hoop op, je hebt je hele leven nog voor je.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Iedereen bedankt voor alle tips en reacties <3

    Negeer die S, wat een bitch(cat)


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Negeer die S, wat een bitch(cat)
    Mew, i know she is a bitch, still i wanna kill her, but i try to calm down. Tony heeft pas na 2 weken weer proberen contact op te nemen