• Volgens mij heb ik dit eerder gezien, nou ja ik bedank diegene. En ik weet niet of dit hier hoort.

    Yay, we zijn met ze sevenen, dat is wel genoeg.


    Schrijver 1: Ik stond op het punt te gaan rennen, maar kon het niet. Ik dacht aan al de mensen die ik vermoord had. Vreselijk. “Darryl” Hoorde ik iemand roepen. Ik keek in de rondte, niemand te bekennen.

    Schrijver 2: Ik zat vrolijk boven op de rots. Ik had 1 voordeel: Ik kon iedereen zien, maar niemand kon mij zien. Mooi toch.

    Schrijver 3: “Darryl.” Riep ik vermoeid. Ik had geen adam meer over. Het liefst zou ik neer vallen en niet meer opstaan. Maar ik slenterde wel verder.

    Alleen dan zijn de stukje tussen de 1000 en de 1500 woorden. Je moet alles van te voren afspreken via PB’s en je mag max. 2 tributen hebben en ze mogen niet uit hetzelfde district komen. Je zet die twee je tributen in 1 hoofdstukje. Dit betekent dat je per tribuut ong./minimaal 500 worden schrijft en max. 750. Ik hoop dat julie het een beetje begrijpen. Als je mee wilt doen kan je dit lijstje invullen:


    Rol:
    District:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(Met foto):
    Innerlijk:
    Familie:
    Wapens:
    goed in:
    Slecht in:
    Extra:


    Dus wie doet er mee?

    We hebben al

    1. XXShyXX
    2. Rider
    3. Deejay
    4. Veerleo
    5. Disneyland
    6. xMockingjayy
    7. ColorLights


    Tributen:

    District 1: Tyler- xMockingjayy/Crystelle- Rider
    District 2: j/Stacey- Deejay
    District 3: Rich- Deejay/m
    district 4: Eric- ColorLights /Teddy- Veerleo
    district 5: |-Disneyland/m
    district 6: Vincent- XXShyXX/m
    district 7: |Romeo- Veerleo/m
    district 8: j/m
    district 9: j/ Dawn- Rider
    district 10: j/Valetina - Disneyland
    district 11: Lars - XXShyXX/ Julie-xMockingjayy
    district 12: j/Melody- Colorlights


    Oke we hebben genoeg mensen, Nu mag iedereen nog een tweede tribuut aanmaken.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 20:34 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    I'm in, ik zal Dawn zich even als vrijwilliger laten aanbieden :)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik doe ook mee met Rich ^^


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    oke ^^. ik zet julie erbij.


    We've lived in the shadows for far too long.

    ---
    Laat maar

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 13:55 ]

    Rol: Tribuut
    District: 3
    Naam: Mine Wire
    Bijnaam: -
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk(Met foto): Ik heb nog geen geschikte foto gevonden,
    Hij heeft een lichte huidskleur, zwart kort haar, kleine ijs blauwe ogen, Hij is niet zo gespierd en niet heel groot en hij heeft een bril, hij ziet er dus heel onschuldig uit maar hij ziet er standaard uit voor zijn district.
    Innerlijk: Hij is een slimme jongen wat normaal is voor iemand uit zijn district, hij is erg technisch en weet daar veel over. Hij is heel aardig maar ook verlegen en hij blijft het liefst weg van de beroeps tenzij het in zijn voordeel kan werken. Verder kan hij het niet laten om mensen te verbeteren.
    Familie: Hij heeft een oudere broer en zijn ouders zijn uitvinders, hij heeft een goede band met zijn vader en hij leert hem er alles over, zijn moeder vindt het allemaal een beetje gevaarlijk.
    Wapens: Hij is instaat om zelf handgranaten te maken en mijnen ook kan hij veel met stroom doen.
    goed in: Nadenken, afstanden inschatten, hij is heel technisch en dingen snel uitzoeken, zo kan hij bijv. snel iets maken.
    Slecht in: Klimmen, omgaan met wapens zo als bijlen en messen
    Extra: Hij wil later een uitvinder net zoals zijn ouders worden.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 17:24 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Zo goed ??

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 13:56 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    ja helemaal, want je schrijf je eigen tribuut/tributen. Dus je hoeft niet alles zo uitgebruid in te vullen. Dat doe je in de story zelf. Het eerste hoofdstuk stel je ze voor


    We've lived in the shadows for far too long.

    Okeej ^^,
    Waar beginnen we eigenlijk in de story,
    Bij de loting, de ontmoeting, de arena?


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Rol: Vrouwelijke tribuut district 9

    District: 9

    Naam: Dawnelle Eguskine

    Bijnaam: Dawn

    Leeftijd: 16, Dawn is symbolisch geboren op de eerste dag van de lente: 21 Maart

    Uiterlijk(Met foto): Dawn haar haar zit tussen blond en bruin in. De meningen verschillen of het licht bruin of donkerblond is. Haar ogen zijn groengrijs. Dawn is 171 cm lang.




    Innerlijk: Dawn is een tamelijk vrolijk meisje. Een echt zonnetje in huis. Ze ziet altijd wel het positieve van dingen in en weet net als haar vader vervelende karweitjes leuk te maken voor iedereen. Ze heeft wat de stemming betreft dan ook een goed effect op het district. Iedereen kent haar wel en iedereen mag haar.
    Verder is Dawn wel eigenwijs. Ze heeft vaak goede ideeën en is dan ook echt een leider typje, maar haar ideeën zijn soms een beetje gevaarlijk. Dan wordt ze als dom en roekeloos bestempeld en wordt er gezegd dat ze op moet houden. Dit doet ze echter niet en vaak pakt dit gelukkig goed uit.
    Dawn kan ook snel op haar teentjes getrapt zijn. Ze kan dan heel bitchy doen en je moet dan uitkijken, want dan is ze je echt even helemaal zat.

    Familie: Dawn haar moeder is onbekend. Haar vader laat hier ook niks over los. Dit maakt de sfeer in het gezin er echter niet ongezelliger op. Dawn haar vader, Can (betekend leven), is een gezellige vent en weet de kinderen altijd vrolijk te maken. Er komen daarom ook vaak mensen op bezoek in huize Eguskine.
    Verder heeft Dawn een 4 jaar oudere broer, Ghayth (betekend regen) genaamd. Dawn en haar broer hebben nog wel eens ruzie, maar ze houden wel heel veel van elkaar. Ghayth is een echte beschermende broer en dit kan Dawn soms nog wel eens irritant vinden. Ze heeft namelijk al een vader. De ruzies worden dus bijna altijd daardoor veroorzaakt. Ghayth lijkt niet echt op zijn vader. Hij zal dus wel op moeder lijken, maar dit weten ze niet zeker, omdat Can daar niet over wil praten. Wel kunnen vader en zoon het net zo goed met elkaar vinden als vader en dochter. Dawn heeft in het gezin een soort moederlijke taak. Ze kookt, wast, enz. Dit omdat zij de enige vrouw is.


    vader Can


    Broer Ghayth

    Wapens: Dawn heeft verschijdene pijlen en een blaaspijp. Door haar geweldige plantenkennis weet ze de pijlen giftig te maken. Zo heeft ze pijlen die delen van het lichaam kunnen laten afsterven, pijlen die je gehele bloedbaan in de fik laten vliegen, pijlen die je vanbinnen uit weg laten rotten, enz.
    Ze is hier heel handig mee, doordat ze altijd spelletjes speelde met haar broer in de graanvelden met blaaspijpen. Ze was toen al een natuurtalent, nu is ze bijna onverslaanbaar.

    goed in: Bomen klimmen, snel rennen, touwen vlechten van grassoorten, plantenkennis. Verder is Dawn een persoon waar je snel van kunt gaan houden. Ze weet dus veel sponsors te trekken, wat ook een pluspunt is.

    Slecht in: Wapens zoals bijlen, messen, speren, enz. Ze is ook niet de sterkste, dus een worsteling zal ze ook niet winnen.

    Extra: Dawn heeft als district aandenken een klip voor in haar haar in de vorm van een zonnetje. Het is een extra handig aandenken, want het bind gelijk haar haar vast, zodat ze daar geen last van heeft.
    Dawn haar hobbies zijn wandelen door de graanvelden en zingen voor de vogels die in het district ronddwalen. Ze heeft een hele mooie heldere stem.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 14:03 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil denk ik wel meedoen, maar waarom staat district 4 er niet bij eigenlijk?


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Veerleo schreef:
    Ik wil denk ik wel meedoen, maar waarom staat district 4 er niet bij eigenlijk?


    Die is denk per ongeluk vergeten. Je kan district 4 gewoon invullen hoor


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Die is denk per ongeluk vergeten. Je kan district 4 gewoon invullen hoor


    Dacht ik ook al, dus :3 Ik ga een meisje invullen :3


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Rol: Vrouwelijk tribuut district 4.
    District: 4.
    Naam: Teddy Trense Silverrain.
    Bijnaam: Veel mensen noemen naar gewoon Teddy, maar soms wordt ze Teddy beer genoemd. Ze heeft niet echt een specifieke bijnaam.
    Leeftijd: Teddy is net zestien geworden.
    Uiterlijk:


    Teddy is een meisje dat niet veel aan haar uiterlijk doet, niet te veel in ieder geval. Ze is klein, namelijk 163 centimeter, maar ze is niet ondervoed of juist te dik, gewoon er tussen in. Ze is geen meisje meisje en je zou haar in haar vrije tijd niet snel met een jurkje of een rokje zien lopen of op torenhoge hakken. Ze draagt zo'n beetje altijd jeans met haar versleten lompe veter laarzen eronder. Haar haar is half lang, warrig en bruinachtig. Haar haar is meestal gewoon bruin, maar soms lijkt het naar kastanje bruin te neigen of naar lichter bruin. Ze heeft honing kleurige ogen, je kunt ze geen bruin noemen, haar oogkleur zit tussen goud en bruin in, of zo lijkt het in ieder geval. Maar ze heeft het niet zo op haar uiterlijk, ze doet er weinig aan, want meestal hangt ze toch buiten rond.
    Innerlijk: Teddy is een vrolijk, zelfverzekerde dame, die niet bang is om de regels te overtreden, maar dat doet ze niet graag, de regels overtreden. Ze is zo iemand die zichzelf wel vaker op de tweede plaats zet. Samen met haar broer Luka gaat ze vaker op zoek naar een manier om geld te verdienen. Luka en zij zijn niet vaak thuis, meestal hangen ze buiten rond. Teddy is slim en vreselijk aardig, maar omdat haar familie een niet zo'n goede naam heeft in het district hebben mensen al vaker een idee van hoe Teddy is als ze haar achternaam zegt, maar dat is niet helemaal zo. Hierdoor heeft Teddy niet veel vrienden, maar dat hoeft ook niet, ze heeft één beste vriendin en één beste vriend en nog wat kennissen en haar broers dan, meer heeft ze niet nodig vindt ze. Teddy is erg lenig, ze klimt zo een boom in, ook al zijn er niet veel hoge bomen in district 4, en komt er ook zonder kleerscheuren uit. Teddy probeert vaak zo positief mogelijk te blijven en ze is zo'n beetje alles behalve gewelddadig. Verder is Teddy niet echt goed met haar gevoelens, ze is nog nooit verliefd geweest en weet niet hoe dat voelt, ook is ze niet goed met verdriet en wilt dit graag zo veel mogelijk verbergen. Maar als ze met haar gevoelens worstelt, is ze over het algemeen minder oplettend en komt zo eerder in de problemen. Ze is eigenlijk niet eens zo oplettend, ze heeft een slechte concentratie. Doordat Teddy is opgegroeid is bij het water, is ze ook erg behendig in het water, ze is niet bang om nat te worden of iets dergelijks en kan ook goed zwemmen. Heel vaak doet ze alsof iets haar niet uitmaakt, maar Teddy is zo'n meisje dat het dan juis wél iets aantrekt. Ze doet vaker alsof ze van steen is, want ze wilt niet zwak lijken, maar soms is het gewoon beter om zwak te lijken.
    Familie: Bij de Silverrains thuis zijn ze niet echt rijk, ze behoren niet tot de armste, maar wel een van de. Hun familie is niet echt populair in het district. Ze moeten hard werken om rond te komen, maar het lukt wel. Teddy's vader is drie jaar geleden overleden, Josh Silverrain ging vissen en kwam nooit meer terug. Teddy's moeder, Cathé, was in het begin er kapot van, maar ging door met haar leven, alleen een stuk minder vrolijk dan vroeger. Teddy is haar enige dochter, maar ze heeft verder nog drie zoons. Luka is zeventien jaar oud en lijkt qua innerlijk veel op Teddy, hij en Teddy zijn ook heel erg close en doen vreselijk veel dingen samen. Paris, de met eenentwintig jaar levenservaring de oudste zoon, maar Paris komt bijna nooit meer thuis, hij houdt zich vrijwel niet aan de regels. En als laatste hebben we Bjorn, de dertien jaar oude jongen die vreselijk onschuldig is en zo'n beetje nooit de regels overtreedt, hij lijkt echt niet op zijn broers en zus.
    viggo mortensen, helena bonham carter, josh devine, luke pasqualino, asa butterfield.
    Wapens: Teddy kan goed omgaan met de pijl en boog, ze heeft goede hand-oog coördinatie, maar verder niet echt iets bijzonders, ze kan wel met een mes omgaan, maar niet goed.
    goed in: Doordat Teddy vroeger altijd mee ging met haar vader vissen, kan ze erg goed vissen, vis vangen, vallen zetten, en ook omdat ze bij het water is opgegroeid kan ze erg goed omgaan in het water. Ze heeft ook verstand van giftige planten en is erg lenig.
    Slecht in: Teddy is goed gelovig en let niet goed op. Ze is overigens bang voor vuur.
    Extra: Teddy is erg creatief en speelt gitaar. Verder is Teddy's familie niet geliefd in district 4, ze zijn niet illegaal bezig, maar ze zitten vaak op het randje en ook omdat ze best wel arm zijn en veel mensen, waaronder vooral de rijkere mensen uit het district, vinden dat niets en proberen de Silverrains te vermeiden. Teddy werd gekozen als tribuut, maar niemand bood zich aan als vrijwilliger, wat wel logisch was want iedereen wist wie Teddy Silverrain was.

    ik ga wss ook jongen uit district 12 invullen.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 16:57 ]


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Rol: District 10 meisje
    District: 10
    Naam: Valetina Morene Smolova
    Bijnaam: De queen of ice
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk(Met foto):


    Innerlijk:Valetina is erg sterk ook al komt ze uit een laag district ze traint al heel lang voor de hongerspelen om alleen te overleven want in een team werken dat kan ze niet.
    Familie: Ze is opgegroeid alleen met haar moeder die haar erg verwaarloosd heb vandaar dat Valetina al van jongs af aan geleerd heeft om voor zichzelf te zorgen
    Wapens: Ze is erg goed met een pijl en boog en kan ook overweg met Speren.
    goed in: Ze is erg goed in wapens en kan aardig snel rennen ook is ze erg lenig
    Slecht in: Jagen ze is dan wel goed met pijl en boog maar jagen kan ze echt niet. Ze kan ook niet vechten met blote handen daar moet ze een wapen voor hebben
    Extra: Valetina is opzichzelf ze heeft dan ook geen vrienden en niemand kijkt naar haar op. Ze is echt van plan de spelen te gaan winnen.


    Mijn geheim is geheim

    ik doe mee met een vrouwelijke tribuut uit district 11. ;D


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”