• Volgens mij heb ik dit eerder gezien, nou ja ik bedank diegene. En ik weet niet of dit hier hoort.

    Yay, we zijn met ze sevenen, dat is wel genoeg.


    Schrijver 1: Ik stond op het punt te gaan rennen, maar kon het niet. Ik dacht aan al de mensen die ik vermoord had. Vreselijk. “Darryl” Hoorde ik iemand roepen. Ik keek in de rondte, niemand te bekennen.

    Schrijver 2: Ik zat vrolijk boven op de rots. Ik had 1 voordeel: Ik kon iedereen zien, maar niemand kon mij zien. Mooi toch.

    Schrijver 3: “Darryl.” Riep ik vermoeid. Ik had geen adam meer over. Het liefst zou ik neer vallen en niet meer opstaan. Maar ik slenterde wel verder.

    Alleen dan zijn de stukje tussen de 1000 en de 1500 woorden. Je moet alles van te voren afspreken via PB’s en je mag max. 2 tributen hebben en ze mogen niet uit hetzelfde district komen. Je zet die twee je tributen in 1 hoofdstukje. Dit betekent dat je per tribuut ong./minimaal 500 worden schrijft en max. 750. Ik hoop dat julie het een beetje begrijpen. Als je mee wilt doen kan je dit lijstje invullen:


    Rol:
    District:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(Met foto):
    Innerlijk:
    Familie:
    Wapens:
    goed in:
    Slecht in:
    Extra:


    Dus wie doet er mee?

    We hebben al

    1. XXShyXX
    2. Rider
    3. Deejay
    4. Veerleo
    5. Disneyland
    6. xMockingjayy
    7. ColorLights


    Tributen:

    District 1: Tyler- xMockingjayy/Crystelle- Rider
    District 2: j/Stacey- Deejay
    District 3: Rich- Deejay/m
    district 4: Eric- ColorLights /Teddy- Veerleo
    district 5: |-Disneyland/m
    district 6: Vincent- XXShyXX/m
    district 7: |Romeo- Veerleo/m
    district 8: j/m
    district 9: j/ Dawn- Rider
    district 10: j/Valetina - Disneyland
    district 11: Lars - XXShyXX/ Julie-xMockingjayy
    district 12: j/Melody- Colorlights


    Oke we hebben genoeg mensen, Nu mag iedereen nog een tweede tribuut aanmaken.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 20:34 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    ColorLights schreef:
    Ohw sorry niet gezien :$ dom...


    Geeft niet, ik lees zo vaak ergens overheen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Srry,, miss, is het al een beetje laat, maar mag ik mijn tribuut aanpassen, ik wil toch met een ander meedoen, wel een jongen uit district 3 ^^


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Deejay schreef:
    Srry,, miss, is het al een beetje laat, maar mag ik mijn tribuut aanpassen, ik wil toch met een ander meedoen, wel een jongen uit district 3 ^^


    Ja, maar dat moet dan vandaag ingeleverd worden.


    We've lived in the shadows for far too long.

    okeejj ^^


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Ik doe wel de jongen van district 4 (: ,, moet ik dat gewoon weer in de topic zetten??


    "So I use my voice, I'll be so fuckin' rude. Words, they always win, but I know I'll lose..."

    Rol:MEISJE
    District:5
    Naam:Angel Valentine Lovely
    Bijnaam:Love
    Leeftijd:17
    Uiterlijk(Met foto):


    Innerlijk:In het verhaal te zien
    Familie:ze heeft een moeder die haar eigen kind heeft zien sterven op TV tijdens THG. Ze wil niet dat dit bij Angel gebeurt.
    Wapens:/
    goed in:Camoufleren, Messen werpen, Rennen, Bomen klimmen
    Slecht in:Pijl en boog en speer


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    @ Rahjesh, we zitten vol. Dat staat erbij.

    En @Colorlights, ja graag


    We've lived in the shadows for far too long.

    en districht 8 daar hebben jullie nog niemand bij.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ja, maar dat zijn tributen die we eventueel kunnen doden.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rol:Mannelijke tribuut district 4
    District:4
    Naam:Eric Develon Eckerman
    Leeftijd:18
    Bijnaam:niet, iedereen noemt hem gewoon Eric
    Uiterlijk:


    Eric ziet er niet al te verzorgd uit. Hij heeft zwart warrig haar, bruine ogen en baardgroei.

    Innerlijk:Door een bijna-dood ervaring is Eric erg veranderd. Toen hij 15 was en net zijn broertje verloren had -zie familie- is hij toen hij high was in een wak beland, hij kon zichzelf nog niet op tijd redden anders was hij dood gevroren. Hij is altijd erg teruggetrokken en kortaf. Hij kat mensen altijd af als ze wat over zijn slechte gedrag zeggen. Als hij een poosje geen drugs heeft gehad krijgt hij woede aanvallen. Na de dood van zijn broertje is hij verslaafd geraakt aan drugs, hij komt eraan door van andere mensen te jatten en van dat geld drugs te kopen.
    Familie:Eric heeft geen familie. Zijn ouders hebben hem gedumpt toen hij 4 was en zijn broertje Edward werd geboren -dat broertje werd ook gedumpt-. Toen zijn broertje nog leefde, leefden ze vooral van stelen en vissen die ze vingen in de zomer. Nadat Edward stierf aan honger is Eric (die toen 13 was) de verkeerde richting opgegaan. The Hunger Games zullen dus aardig moeilijk voor hem worden omdat hij dan geen drugs kan gebruiken.

    Edward:



    Wapens:dolk, speer.
    Goed in:iemand met zijn dolk neersteken, speerwerpen, vis vangen.
    Slecht in:Doordat Eric geen drugs kan gebruiken zou hij in het begin last hebben van afkick-verschijnselen, hierdoor zou hij dus in het begin een beetje buitenspel staan. Als dat voorbij is zou hij vooral moeite hebben met stil zijn en in bomen klimmen.
    Extra:Melody helpt hem in de arena in de tijd dat hij last heeft van afkick-verschijnselen, verder heeft hij als district aandenken de leren armband van zijn kleine broertje.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 20:34 ]


    "So I use my voice, I'll be so fuckin' rude. Words, they always win, but I know I'll lose..."