• Volgens mij heb ik dit eerder gezien, nou ja ik bedank diegene. En ik weet niet of dit hier hoort.

    Yay, we zijn met ze sevenen, dat is wel genoeg.


    Schrijver 1: Ik stond op het punt te gaan rennen, maar kon het niet. Ik dacht aan al de mensen die ik vermoord had. Vreselijk. “Darryl” Hoorde ik iemand roepen. Ik keek in de rondte, niemand te bekennen.

    Schrijver 2: Ik zat vrolijk boven op de rots. Ik had 1 voordeel: Ik kon iedereen zien, maar niemand kon mij zien. Mooi toch.

    Schrijver 3: “Darryl.” Riep ik vermoeid. Ik had geen adam meer over. Het liefst zou ik neer vallen en niet meer opstaan. Maar ik slenterde wel verder.

    Alleen dan zijn de stukje tussen de 1000 en de 1500 woorden. Je moet alles van te voren afspreken via PB’s en je mag max. 2 tributen hebben en ze mogen niet uit hetzelfde district komen. Je zet die twee je tributen in 1 hoofdstukje. Dit betekent dat je per tribuut ong./minimaal 500 worden schrijft en max. 750. Ik hoop dat julie het een beetje begrijpen. Als je mee wilt doen kan je dit lijstje invullen:


    Rol:
    District:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(Met foto):
    Innerlijk:
    Familie:
    Wapens:
    goed in:
    Slecht in:
    Extra:


    Dus wie doet er mee?

    We hebben al

    1. XXShyXX
    2. Rider
    3. Deejay
    4. Veerleo
    5. Disneyland
    6. xMockingjayy
    7. ColorLights


    Tributen:

    District 1: Tyler- xMockingjayy/Crystelle- Rider
    District 2: j/Stacey- Deejay
    District 3: Rich- Deejay/m
    district 4: Eric- ColorLights /Teddy- Veerleo
    district 5: |-Disneyland/m
    district 6: Vincent- XXShyXX/m
    district 7: |Romeo- Veerleo/m
    district 8: j/m
    district 9: j/ Dawn- Rider
    district 10: j/Valetina - Disneyland
    district 11: Lars - XXShyXX/ Julie-xMockingjayy
    district 12: j/Melody- Colorlights


    Oke we hebben genoeg mensen, Nu mag iedereen nog een tweede tribuut aanmaken.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 20:34 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik wil ook mee met jongen district 5


    Mijn geheim is geheim

    Rol: Vrouwelijke tribuut district 11
    District: 11
    Naam: Juliana ‘Julie’ Roberts
    Bijnaam: Haar echte naam is Juliana. De meeste mensen vinden dit te lang dus daarom wordt ze door vrienden Julie genoemd. Haar ouders gebruiken wel haar hele naam.
    Leeftijd: 15 jaar.
    Uiterlijk:


    Jane heeft lange bruine haren, dat ze meestal los draagt. Ze is klein en is tenger gebouwd. Jane is om precies te zijn 1.62. Ze heeft blauwe ogen. Jane is een echt meisje meisje. Het liefst draagt ze jurkjes en draagt altijd wel wat mascara. Jane ziet er ook erg onschuldig uit, ze hoopt dat dit in haar voordeel zal werken in de arena.
    Innerlijk: Haar onschuldige uiterlijk past perfect bij haar, zo is ze namelijk ook. Ze heeft nog nooit iemand een vlieg kwaad gedaan en wilt dat liever ook niet doen. Jane is een sociaal type en heeft liever veel vrienden om haar heen. Soms kan ze wel verlegen zijn, maar als ze je vertrouwt is dit al snel over. Ze is wel snel bang voor dingen.
    Familie: Haar ouders horen bij de rijkste mensen uit haar district. De vader van Julie heeft een van de best betaalde banen. Haar moeder hoeft hierdoor niet te werken. Ze is erg verwend doordat ze enig kind is. Julie heeft ook veel vrienden. De meesten waarschijnlijk alleen maar door haar vaders positie. Ze gaat het meest met jongens om, ze vindt al dat geroddel van meisjes maar niets en zal ook nooit kwaad over iemand spreken. Toch heeft ze drie vrienden waarvan ze zeker weet dat ze bevriend met haar zijn om Julie zelf: Jake, Nate en Jane.
    Wapens: Alle wapens raakt ze liever niet aan. Ze doet simpele dingen al snel verkeerd. Jane zal eerder zichzelf verwonden met een wapen dan een ander.
    Goed in: Ze kan hard rennen en heeft een snel reactievermogen. Jane weet veel over eetbare planten, dit zal haar voedselbron in de arena worden.
    Slecht in: Ze kan dus niet goed omgaan met wapens, dit is een groot nadeel in de arena. Ze is helemaal niet sterk, hierdoor kan ze moeilijk tributen van zich af duwen of hard een wapen naar een tribuut gooien.
    Extra: -


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Ik maak vanmiddag wel een beroeps uit district 1 (Meisje)


    Happy Birthday my Potter!

    Rol: Vrouwelijke tribuut district 1

    District: 1

    Naam: Crystelle Marvellas

    Bijnaam: Stelle

    Leeftijd: 18

    Uiterlijk(Met foto): Crystelle is een zeer schoon meisje. Ze heft lang blond glanzend haar en glinsterende grijze ogen. Ze heeft lange benen, tamelijk brede heupen en een mooie platte buik. Ze heeft een hele lieve mooie lach.



    Innerlijk: Crystelle ziet er dan misschien mooi en lief uit, maar haar innerlijk is duister en koud. Ze is opgevoed om te moorden en doet dit dan ook zonder er ook maar een tel over na te denken. Crystelle is niet echt geliefd en is dan ook een echte bitch. Ze is arrogant en gemeen.
    Behalve haar slechte kant heeft ze ook nog wel goede kanten. Crystelle is goed in het maken van jurken en deelt deze uit in haar district. Voornamelijk aan de armste bewoners, al zijn die er niet veel.

    Familie: Crystelle heeft een zusje van 14, Cinderella. Verder werken haar ouders zo’n beetje dag en nacht en zijn de twee dus vaak met z’n tweeen aan het trainen. Crystelle voor de hongerspelen, Cinderella om haar te helpen. Omdat Cinderella het moeilijk heeft met het feit dat haar ouders zo vaak weg zijn, wilt Crystelle winnen, zodat haar ouders niet meer hoeven te werken.
    Cinderella



    Wapens: Crystelle heeft in de arena verscheidene messen en een speer.

    goed in: Speerwerpen, messen werpen. Verder kan ze goed in bomen klimmen, zwemmen en stil iemand besluipen.

    Slecht in: Bijlen, knuppels, plantenkennis

    Extra: Crystelle heeft als districtaandenken een met diamanten belegt diadeem.


    Happy Birthday my Potter!

    Rol: Tribuut
    District: 2
    Naam: Stacey Scott
    Bijnaam: Stace
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk(Met foto):


    Innerlijk: Stacey is helemaal verliefd op zich zelf en een echte barbie,
    Glitter en Glammor, maar ze heeft ook een harde kant, strijden en vechten maakt haar niet uit, dat ze is geloot voor de honger spelen ziet ze als een gift van het capitool om op tv te komen en te laten zien dat ze echt niet zo'n watje is als iedereen bij haar thuis denkt.
    Familie: Stacey's Famillie heeft het goed, ze zijn best rijk en ze krijgen veel steun van het capitool. Verder woont ze samen met haar broer en haar ouders. Ze heeft haar vriendje moeten achterlaten in haar eigen district.
    Wapens: Ze is gek op zwaarden, het liefst draagt ze er 2 bij zich op haar rug.
    goed in: Zwaarden, verstoppen en de camera's op haar gericht krijgen voor meer sponsors
    Slecht in: Zwemmen, klimmen en opletten
    Extra: Ze heeft als aandenken haar favoriete lipgloss mee genomen, natuurlijk met glitters.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Rol: Mannelijke tribuut district 1
    District: 1
    Naam: Tyler Jones
    Bijnaam: Sommige vrienden noemen hem wel eens Tyle, maar meestal wordt toch Tyler gezegt.
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Tyler heef bruine haren en bruine ogen. Hij hoeft nooit iets aan zijn haren te doen, het zit altijd een beetje wild en hij vind het prima zo. Hij is ongeveer 1.75.
    Innerlijk: Tyler vindt zichzelf heel wat. Hij is beter, slimmer en knapper dan iedereen, volgens hem dan. Tyler is vaak arrogant, een eigenschap die goed bij een beroeps past. Hij is heel sociaal en heeft geen moeite om mensen te kwetsen. Diep van binnen is hij een heel ander persoon, hij is gewoon heel onzeker waardoor hij zich zo is gaan gedragen, nu durft niemand iets negatiefs over hem te zeggen.
    Familie: Hij heeft en vader, moeder en twee broers. Zijn ouders hebben hun kinderen streng opgevoed, ze hadden alles ervoor over om te zorgen dat hun kinderen de hongerspelen zouden winnen. Zijn vader, moeder en oudste broer hebben het alle drie de hongerspelen gewonnen en willen maar al te graag die eer hoog houden in de familie. Drie jaar terug heeft zijn zus meegedaan en die is toen omgekomen. Zijn ouders schaamden zich voor hun dochter en pushten hun kinderen alleen maar meer om te trainen. Tyler wil zijn ouders niet teleurstellen en zal er alles aan doen om te winnen. Hij is een populaire jongen op school dus heeft veel vrienden. Er is echter een vriend op wie hij altijd kan rekenen: Aiden.
    Wapens: Er is geen wapen waar Tyler niet mee om kan gaan. Met het ene wapen kan hij wel beter omgaan dan het andere. Zijn voorkeuren gaan uit naar een mes en een speer, met die twee weet hij werkelijk alles te raken.
    goed in: Hij heeft een geweldige wilskracht om te winnen, daar zal hij alles voor over hebben. Tyler kan ook goed mensen manipuleren, wilt hij iets, dan krijgt hij het ook. Hij kan perfect met wapens omgaan en is erg sterk.
    Slecht in: Hij weet niet veel over eetbare planten, hier heeft hij zich bij de trainingen nooit echt op gericht. Ook is Tyler niet lenig en kan dus niet klimmen.
    Extra: Hij heeft geen districtaandenken nodig, over een maand zal hij toch wel thuis zijn.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 22:06 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Oeh,Oeh,, ik wil wel meedoen (:

    Rol: Vrouwelijke tribuut district 12

    District: 12

    Naam: Melody Amon

    Bijnaam: Mely ,, maar niet veel meestal gewoon Melody

    Leeftijd: 15 (en een half)

    Uiterlijk:


    Melody heeft half lange donkere haren. Haar huid is vrij licht van kleur en op haar gezicht heeft ze sproetjes. Haar ogen zijn donker bruin. Ze is niet echt een tuttig meisje, ze houd er dan ook niet van om helemaal opgedoft de dag door te gaan. Ze is vrij klein, zo ongeveer 1.60. Daardoor is ze wel heel snel en is ze lichtvoetig.

    Innerlijk: Melody is erg verlegen, op zichzelf, teruggetrokken en bescheiden. Ze houd er niet van om met onbekende mensen te praten. Tegen haar familie en haar enige vriendin Amarold is ze anders, ze is erg open en lief. Ze zou nooit iemand pijn kunnen doen.

    Familie: Melody ziet haar familie niet zo vaak, haar moeder is overleden aan een zeldzame ziekte. Haar vader en haar oudere broer Eton (spreek uit: Iton) zijn vaak in de mijnen om te werken. Zelf moet ze thuis het huishouden doen en koken voor haar familie. Haar broer en zei kunnen goed met elkaar overweg na het overlijden van haar moeder. Amarold, Melody's beste vriendin, beschouwd Melody ook als familie. Ze ziet haar elke dag/nacht als ze haar kamer uit sluipt als haar vader en broer al slapen.

    Wapens: Melody heeft niet echt een wapen, maar door haar snelheid en lichtvoetigheid heeft ze dat ook niet nodig.

    goed in: Ze is erg goed in bomen beklimmen en in camouflage. Door haar lichtvoetigheid kan ze ook goed iemand besluipen. Als het erop aankomt kan ze ook strikken maken.

    Slecht in: Melody zou nooit iemand kunnen vermoorden, dat krijgt ze niet over haar hart. Daarom sluit ze elk wapen ook buiten.

    Extra: Als district aandenken heeft ze een klein kettinkje met een klavertje 4 erin gekrast.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 19:37 ]


    "So I use my voice, I'll be so fuckin' rude. Words, they always win, but I know I'll lose..."

    ik ga mannelijke tribuut van district 7 invullen (:


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Rol: Mannelijke tribuut district 7.
    District: Zeven.
    Naam: Romeo Oliver Mainsun.
    Bijnaam: Romeo heeft niet echt een specifieke bijnaam.
    Leeftijd: Op het moment is Romeo zeventien jaar.
    Uiterlijk(Met foto):


    Romeo. De jongen met de twee kleuren ogen. Hij is hier niet mee geboren, hij werd geboren met hele lichtblauwe ogen en deze zijn langzaam verandert. Zijn warrige bruine haren krijgt hij niet goed in bedwang en meestal worden deze een beetje getemd door een muts of pet. Hij doet niet zoveel aan zijn uiterlijk, vrijwel ook omdat hij bijna altijd buiten is, aan het werk of gewoon om uit te rusten. Hij heeft op z'n vijftiende oorbellen laten schieten en omdat hij niet de netste is, raakt hij vaak de tweede oorbel kwijt van het paar en daarom heeft hij vaker random ringetjes, of wat anders, in. Romeo is geen fan van het opvallen en draagt daarom vaker wat donkere kleren dan dat hij met opvallende kleren over straat gaat.
    Innerlijk: x
    Familie: Romeo is enings kind. Zijn ouders, Valleri en Silin, werden al ouders op hele jongen leeftijd, waardoor ze in allerlei problemen kwamen, ze verdienen nog niet veel en wie moest het kind onderhouden, dat soort dingen. Het ging allemaal wel uiteindelijk, maar ze waren niet echt de rijkste en omdat Romeo's ouders vaak niet thuis waren moest Romeo vaak zelf dingen regelen, hierdoor kon hij op jonge leeftijd best veel, maar was hij ook regelmatig erg vervelend tegen zijn ouders. Maar hoe ouder Romeo werd hoe vaker hij buiten te vinden was om zelf te werken of rond te hangen. Hij heeft niet zo'n goede band met zijn ouders.
    liv tyler, matt bomer.
    Wapens: Romeo kan goed met een zwaard overweg, dus die gebruikt hij ook. Ook gebruikt hij messen, waarmee hij best behendig mee overweg kan.
    goed in: Romeo zit zo boven in een boom. Ook heeft hij een goed richtings gevoel en hij heeft scherpe zintuigen, dus hij merkt snel als iemand achter hem aan komt. Hij kan ook wel goed vechten, maar het liefste vecht hij niet onnodig.
    Slecht in: Romeo piekert te veel en kan niet goed tegen tijdsdruk.
    Extra: Romeo had in District maar één hele goede vriend, maar daar deed hij dan ook echt zo'n beetje alles mee, namelijk Flynn. Ook worden Romeo en Teddy bondgenoten.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 21:26 ]


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    De story staat vast online:
    http://www.quizlet.nl/stories/86071/looking-for-a-happy-ending-thg/


    We've lived in the shadows for far too long.

    Oké,, mag je ook hetzelfde district doen???


    "So I use my voice, I'll be so fuckin' rude. Words, they always win, but I know I'll lose..."

    (Nee, sorry. Dat stond er toch bij.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik heb hem aangepast!


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dankje wel


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ohw sorry niet gezien :$ dom...


    "So I use my voice, I'll be so fuckin' rude. Words, they always win, but I know I'll lose..."