• Eeyup woensdag werd ik 15jaar dus dat is een mooie kans voor een baantje (als 14 jarige is er gewoon niks te doen). Nu is de vraag wat voor baantjes kan ik doen als 15 jarige (ik weet het voor de meeste moet je 16 zijn)?

    Dus als iemand een suggestie heeft ,merci :3


    Shoganai i ne~

    Babysitten, vakkenvuller, the normal stuff?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zussie, kan jij mijn gedachten lezen o.o?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lol, geen. Niet waar ik woon in ieder geval. Ik dacht precies het zelfde als jij toen ik 15 werd, dat was in oktober, en ik heb nog steeds geen baantje. --'


    Believe in yourself.

    Voor vakantiewerk kan je vaak wel bij grote bedrijven terecht. & Anders misschien vakken vullen? Doen ze meestal ook wel vanaf 15 jaar.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 14:16 ]


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Je kunt bij een kweker proberen, oppassen natuurlijk, je kunt vakkenvuller en bij de Bristol - dat weet ik even toevallig - mag je ook achter in het magazijn werken. Het zijn niet de leukste baantjes, maar het levert toch wat op!


    To infinity and beyond •

    In de kassen? Ik ben nu 14 en ik ga dat ook doen.. AH? Macdonalds? Dat kan allemaal op je 15e (: Voor de rest gwn babysitten en stuff..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Escritura schreef:
    Babysitten, vakkenvuller, the normal stuff?


    +krantenwijk.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Duidelijk even wat mag van de wet, in Nederland dan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Vakkenvullen mag bij de AH vanaf 14 al. Lekkere lage lonen.(joehoe)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Volgens mij mag je vanaf je 15e bij de McDonald's werken. Misschien is dat iets? Of anders vakkenvuller, krantenwijk of babysitten? c:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Athalie schreef:
    Vakkenvullen mag bij de AH vanaf 14 al. Lekkere lage lonen.(joehoe)


    Beter iets dan niets hoor, je moet ergens beginnen :')

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 14:29 ]


    To infinity and beyond •

    De wet in België zegt dat je mag als 15-jarige - want ik doe het ook - maar wel pas in januari van het jaar dat je 16 WORDT. Voor de rest heb je babysitten...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Je mag bij de McDonald's werken, in de lobby (schoonmaken simpel gezegd). Daar ben ik mee begonnen en inmiddels mag ik achter de kassa staan en al dat soort dingen. Ik heb 7 maanden lobby gestaan, dus dat is al vrij lang...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Connor schreef:
    Volgens mij mag je vanaf je 15e bij de McDonald's werken. Misschien is dat iets? Of anders vakkenvuller, krantenwijk of babysitten? c:

    Klopt :3 Daar ben ik op mijn 15e begonnen :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Bij de Albert Heijn vakken vullen..


    El Diablo.