• Hoe kun je opvallen bij een jongen? Maar dan wel zonder echte rare dingen te doen?

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 18:04 ]


    <3

    Gooi je rondingen in de strijd, haha. Nee, dat was maar een grapje, misschien kun je eens een spontaan praatje bij hem maken.
    Nuchtere meiden vinden de meeste jongens leuk, niet van die vreselijke giebels ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Tegen hem praten?


    Deep inside, I've never felt alive

    Spreek hem aan. Als je dit niet durft, praat tegen hem op msn/twitter/hyves/facebook. Eh maak oogcontact en als hij terug kijkt, kijk dan weg, zo kom je verlegen over en dat vinden jongens vaak leuk. Succes (:

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 19:05 ]


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    Gewoon, hem aanspreken. En jezelf zijn.


    The universal language of art.

    Door over seks te praten lol. Dan krijg je de aandacht van elke jongen :'D
    Oké slecht idee, luister maar naar de andere users hier :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Duw je borsten in zijn gezicht. Als ie je dan nog niet opmerkt valt ie voor het andere geslacht


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik raad je aan om eerst een cursus met mijn beste vriend te volgen, die geeft je heel veel aandacht, maar daarna weet je bij godsnaam neit als je crush interesse in je toont of ie nou aardig is of ie meer wilt, :Y)


    SLOAN.

    Tigger schreef:
    Duw je borsten in zijn gezicht. Als ie je dan nog niet opmerkt valt ie voor het andere geslacht


    -plat- Geniaal!


    Bad decisions make good stories.

    hem lang aankijken en dan weer wegkijken (een paar sec.) kijk dan weer terug.. Good luck!

    Aan spreken, dingen met hem gaan doen, eventueel praten via msn/twitter/hyves/whatever en inderdaad naar hem kijken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zorg dat een vriend/vriendin van jezelf steeds grapjes maakt over dat je zo genaamd verliefd op iemand bent, je bent het eigenlijk wel maar...
    laat maar bad idea


    ©1998

    Gewoon spontaan zijn, gewoon op hem afstappen en met hem gaan praten. En ook gewoon via msn/facebook of wat dan ook. En oogcontact, daarmee laat je merken dat je of iemand gewoon heel graag mag of dat je iemand gewoon echt ziet zitten.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Leela schreef:
    Gooi je rondingen in de strijd, haha. Nee, dat was maar een grapje, misschien kun je eens een spontaan praatje bij hem maken.
    Nuchtere meiden vinden de meeste jongens leuk, niet van die vreselijke giebels ;)


    Werkt wel ^^


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Tigger schreef:
    Duw je borsten in zijn gezicht. Als ie je dan nog niet opmerkt valt ie voor het andere geslacht


    Whaha lol xD Ze kijken er inderdaad wel naar, maar ik denk dat je toch het best jezelf kunt blijven en een praatje met hem moet maken, zoals de rest zegt.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik denk ook tegen hem praten maar als je bijv. (ik weet het niet) een jaar bij hem in de klas zit en nu ineens tegen hem begint te praten terwijl je nooit wat tegen hem zei.. (zoals in mijn situatie) vraag ik me af of het wel handig is...


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney