• Ja, daar was ik eigenlijk wel benieuwd naar.
    Zijn hier nakomertjes op Q? En zo ja: hoeveel jaar? Of heb je zelf een zusje of broertje dat een nakomertje is?

    Ikzelf ben geen nakomertje, maar als ik zeg dat er tussen mij en mijn oudste zus tien jaar zit, kijken ze wel altijd raar op. ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn moeder, zo'n 14 jaar geloof ik. Ze had ook nog een jonger zusje maar die is al heel vroeg gestorven.
    Ikzelf niet, met mijn broer verschil ik 2 jaar en met mijn zusje anderhalf.


    Your make-up is terrible

    Ik zelf ben 16, bijna 17 en mijn zusje is 4 en mijn broertje wordt aanstaande woensdag 2, haha. (: Is echt heel erg leuk!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    klinkt vast heel stom,maar wat is een nakomertje?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Nee, al had mijn ex wel zo'n zusje. Hij was 20, zij pas net negen ofzo, maar wel een lief kind hoor.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Thirlwall schreef:
    klinkt vast heel stom,maar wat is een nakomertje?

    Iemand die veel jaar jonger is dan zijn/haar broers/zussen.


    Ex astris, sciencia

    Thirlwall schreef:
    klinkt vast heel stom,maar wat is een nakomertje?


    Als er een groot leeftijdsverschil tussen twee kinderen in hetzelfde gezin is. Zo is mijn zusje dus dertien jaar jonger dan mij en mijn broertje vijftien jaar jonger. Wel heb ik trouwens nog een zusje die drie jaar jonger is dan mij. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hier niet :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Forbes schreef:
    (...)

    Als er een groot leeftijdsverschil tussen twee kinderen in hetzelfde gezin is. Zo is mijn zusje dus dertien jaar jonger dan mij en mijn broertje vijftien jaar jonger. Wel heb ik trouwens nog een zusje die drie jaar jonger is dan mij. (:

    oh, nu snap ik het. Nee ik niet.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik ben bijna 13 en heb een zusje die vorige week geboren is. Dus ja, bij ons wel.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 20:51 ]


    The universal language of art.

    Bronte schreef:
    (...)
    Iemand die veel jaar jonger is dan zijn/haar broers/zussen.


    Ahaaa. Ja dat hebben wij ook. (cat) Ik ben 16 en me zusje is 10.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    MEGADUDE schreef:
    (...)

    Ahaaa. Ja dat hebben wij ook. (cat) Ik ben 16 en me zusje is 10.

    Dat valt nog redelijk mee hoor. Tussen mijn zus en mijn broer zit vijf jaar en tussen die zus en mij zit vier jaar. (Ik heb twee zussen).


    Deep inside, I've never felt alive

    ik ben ook een nakomertje mijn oudste broer is 23 en hij krijgt binnen 5 weken een dochtertje jeej(hoera)(yeah)(dance)(baby)(baby)(baby)


    what goes around come BACK around !

    Ik niet. Ben de oudste en mijn zusje is ook maar 1 jaartje jonger dan ik.


    I am an idiot, I move.

    ik ben een nakomertje
    mijn zus is 10 jaar ouder dan ik
    op mijn voormalige stage vroeg iemand zich af of wij wel dezelfde vader en moeder hebben :S

    Met mijn zus verschil ik maar 3 jaar en met mijn broertje wel 9.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk