• Ja, daar was ik eigenlijk wel benieuwd naar.
    Zijn hier nakomertjes op Q? En zo ja: hoeveel jaar? Of heb je zelf een zusje of broertje dat een nakomertje is?

    Ikzelf ben geen nakomertje, maar als ik zeg dat er tussen mij en mijn oudste zus tien jaar zit, kijken ze wel altijd raar op. ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben 15 en mijn zusjes zijn 11, 6 en 1
    dus ik ben geen nakomertje.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Even denken. De broer van mijn oma is een nakomertje. Hij is maar een paar jaar ouder dan mijn moeder. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nee, ik verschil 10 minuten met mijn zus en 3,5 jaar met mijn broer :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben 18 en mijn broertje 13. Schijnen ook heel veel mensen vreemd te vinden.


    ars moriendi

    Nee, bij ons niet. Ik ben vijftien en mijn broer is nu negentien. Hij is drie jaar en negen maanden ouder dan ik. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nee niet echt. Ik scheel 6 jaar met mijn oudste broer en 3 jaar met de andere. :')


    -

    Aangezien ik enigskind ben, ben ik geen nakomertje. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik scheel vier jaar met m'n zusje, valt best mee ;o


    Life is hard and then we die

    er zit 11 jaar tussen mijn broertje en mijn oudste zus
    Het is bij ons best verdeeld qua leeftijden, het gaat zo bij ons
    24
    22(bijna 23)
    20
    14
    13

    Maar ik vind het niet echt erg, ik vind het wel handig twee grote zussen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nope, ik ben de oudste. Maar mijn broertje is 10.5 jaar jonger dan ik.


    Bad decisions make good stories.

    Mijn broer is 20 en ik ben 16, dus ik ben niet echt een nakomertje.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Gabumon schreef:
    Hm... Ik denk dat het bij mij gewoon een apart geval is..

    Want ik heb er veel.. Mijn oudste zus is al bijna 40 ofzo en mijn jongste broertje is 2... -Er zit nog heel wat tussen + Helft is half en beetje lastig uitleggen-

    Ow en ik ben 18 ;P kan je nagaan

    huh whaaat ;o
    Ik ben zelf geen nakomertje, ik en mijn zus schelen 3,5 jaar. Ik heb trouwens wel een vriendin van 14, en haar jongste zus is 32 ;p


    We can't spend our lives waiting to live.

    Nou, mijn broer uit een eerdere relatie van mijn vader is wel tien jaar ouder maar voorderest scheel ik gewoon 3 jaar met mijn zus...


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Mijn Moedr was 13 jaar toen mijn tante geboren werd en ik scheel 1,5 hjaar met mijn broer en 8 met mijn kleine broertje. Dus niet echt heel erg bij ons, alhoewel acht jaar misschien net meetelt en 13 zeker weten ;-)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik ben zelf geen nakomertje, aangezien mijn broer anderhalf jaar ouder is dan mij en mijn broertje is zes jaar jonger.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'