• Ja, daar was ik eigenlijk wel benieuwd naar.
    Zijn hier nakomertjes op Q? En zo ja: hoeveel jaar? Of heb je zelf een zusje of broertje dat een nakomertje is?

    Ikzelf ben geen nakomertje, maar als ik zeg dat er tussen mij en mijn oudste zus tien jaar zit, kijken ze wel altijd raar op. ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Jakhals schreef:
    ik ben een nakomertje
    mijn zus is 10 jaar ouder dan ik
    op mijn voormalige stage vroeg iemand zich af of wij wel dezelfde vader en moeder hebben :S

    Das ook niet echt aardig :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Hm... Ik denk dat het bij mij gewoon een apart geval is..

    Want ik heb er veel.. Mijn oudste zus is al bijna 40 ofzo en mijn jongste broertje is 2... -Er zit nog heel wat tussen + Helft is half en beetje lastig uitleggen-

    Ow en ik ben 18 ;P kan je nagaan

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 22:28 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nou ja, nakomertje, maar er zit wel 3 a 4 jaar tussen mijn zusje en mij.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gabumon schreef:
    Hm... Ik denk dat het bij mij gewoon een apart geval is..

    Want ik heb er veel.. Mijn oudste zus is al bijna 40 ofzo en mijn jongste broertje is 2... -Er zit nog heel wat tussen + Helft is half en beetje lastig uitleggen-

    Ow en ik ben 18 ;P kan je nagaan

    Zo, das ook niet weinig ;]
    Maar zitten er gewoon veel kinderen tussen? Of is er gewoon een groot 'gat' tussen twee kinderen?


    Deep inside, I've never felt alive

    Nee, mijn zus is twee jaar ouder.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Gabumon schreef:
    Hm... Ik denk dat het bij mij gewoon een apart geval is..

    Want ik heb er veel.. Mijn oudste zus is al bijna 40 ofzo en mijn jongste broertje is 2... -Er zit nog heel wat tussen + Helft is half en beetje lastig uitleggen-

    Ow en ik ben 18 ;P kan je nagaan


    Wow, wait, what? O.o
    Lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Nou ja, nakomertje, maar er zit wel 3 a 4 jaar tussen mijn zusje en mij.

    Ik vind dat geen nakomertje, als ik heel eerlijk moet zijn. Maar ik ben zes jaar tussen mijn broer en zus gewend + een zus die tien jaar ouder is dan mij.


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    Zo, das ook niet weinig ;]
    Maar zitten er gewoon veel kinderen tussen? Of is er gewoon een groot 'gat' tussen twee kinderen?

    Hmmm, nee niet echt

    2, 5, 8, 13, 18, 20, 23? ofzo, 28, en dan nog een paar die ik niet meer weet.


    Biologist schreef:
    (...)

    Wow, wait, what? O.o
    Lol.


    Zo leuk hea de reactie er telkens op ;$.
    Als je wilt kan ik het uitleggen? Maar dat doe ik dan wel in je gb en niet hier xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @Tchiakowski -moeilijke naam- Daarom: nou ja, nakomertje.
    Ik vind het best wel veel in vergelijking met andere, die er maar anderhalf jaar tussen hebben zitten of zo.
    Maar op school is het verschil wel best groot, daarom. Ik zit in de vijfde en mijn zusje pas in de eerste.

    @Gabumon. Ja, dat mag, als jij wilt. Ik wil je nergens toe dwingen, maar ik ben stiekem -heel stiekem- wel een beetje nieuwsgierig nu.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 22:38 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik verschil met mijn broer 6jaar dus ik denk van net wel of net niet (:


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Biologist schreef:
    @Tchiakowski -moeilijke naam- Daarom: nou ja, nakomertje.
    Ik vind het best wel veel in vergelijking met andere, die er maar anderhalf jaar tussen hebben zitten of zo.

    Ja, ik ben gewoon zo opgegroeid en tussen mijn familie zit ook veel verschil. Mijn oudste nicht is namelijk twintig jaar ouder dan ik ben... :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Nope. Ik scheel met mijn broertje 4 jaar, maar dat vind ik niet zo abnormaal veel xd

    Wat alleen wel grappig is, is: mijn broertje en ik schelen 4 jaar, ik scheel 4 jaar met mijn nicht, mijn nicht scheelt 4 jaar met onze oudere nicht, zij scheelt 4 jaar met mijn neef (en dus haar broer), hun ouders (mijn tante en oom dus) schelen 4 jaar, en mijn ouders schelen 4 jaar. Toeval? :Y)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 22:39 ]


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Nope. Ik scheel met mijn broertje 4 jaar, maar dat vind ik niet zo abnormaal veel xd

    Wat alleen wel grappig is, is: mijn broertje en ik schelen 4 jaar, ik scheel 4 jaar met mijn nicht, mijn nicht scheelt 4 jaar met onze oudere nicht, zij scheelt 4 jaar met mijn neef (en dus haar broer), hun ouders (mijn tante en oom dus) schelen 4 jaar, en mijn ouders schelen 4 jaar. Toeval? :Y)

    Daar geloof ik niet in dus... (wbw)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 22:41 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    Daar geloof ik niet in dus... (wbw)

    Wat? Geloof je niet in toeval, of dat iedereen bij ons 4 jaar scheelt? xd (ofja, bijna iedereen dan, er zijn ook mensen in onze familie die niet 4 jaar schelen xd)


    Inspiration can hit you any time

    Er zit acht jaar tussen mij en mijn zus ... Dus ik ben min of meer ook een nakomer. :Y)


    Til hug og blod.