• De stelling van deze week luidt:
    Geluk hangt af van wat men kan geven, niet van wat men kan krijgen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Dit topic is wel geplaatst door een mod! Komt door de programmering van de stelling van de week. Jullie hoeven het niet meer te melden.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 mei 2012 - 17:28 ]


    Olive

    Geluk zit in de kleine dingen, daarbij moet een balans hebben in geven en in nemen. Kleine dingen geven en kleine dingen nemen. Pas dan ervaar je geluk.

    MonkeyPie schreef:
    Allebei een beetje, er moet wel een balans zijn tussen geven en nemen.
    Maar vaak wordt je van geven net iets gelukkiger vooral als je het blije gezicht van die persoon ziet.
    Dus ik zeg beide


    Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.

    WATIC schreef:
    (...)Omdat die op voorhand gepost worden en in een wachtrij worden gezet? Ik denk niet dat Veranika speciaal om 3.03 gaat opstaan om een stelling te posten.

    Nee, ik snap dat ze niet zo vroeg opstaat om dat te doen. (:
    Maar ik vroeg het me gewoon af.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Nee, ik snap dat ze niet zo vroeg opstaat om dat te doen. (:
    Maar ik vroeg het me gewoon af.
    Die bijkijken die lijst gewoon en dan wordt dat in een queue gezet. Deze zal er dus al even in hebben gestaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    WATIC schreef:
    (...)Die bijkijken die lijst gewoon en dan wordt dat in een queue gezet. Deze zal er dus al even in hebben gestaan.


    Tsjah, niet iedereen weet dat. :Y) Het is dus een normale vraag om gesteld te worden.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 12:29 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    WATIC schreef:
    (...)Die bijkijken die lijst gewoon en dan wordt dat in een queue gezet. Deze zal er dus al even in hebben gestaan.

    Ah, zo. Ik wist niet hoe dat zat, bedankt! (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ah, zo. Ik wist niet hoe dat zat, bedankt! (:
    Alleh ik heb dat in de tijd toch zo verstaan van Veranika. Want die stelling komen meestal online als er geen enkele mod on is. Dus het is best logisch eigenlijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    WATIC schreef:
    (...)Alleh ik heb dat in de tijd toch zo verstaan van Veranika. Want die stelling komen meestal online als er geen enkele mod on is. Dus het is best logisch eigenlijk.

    "Ik was mod, hé,en als je de stellingen invoert, dan post jij deze en ik had deze stelling ingevoert, maar ik ben dan ontmod gegaan, maar aangezien deze nog in de wachtrij stond, is deze geplaatst."
    Dat zei Vivie daarover op FB-chat.
    OT: Je moet een evenwicht vinden tussen geven en krijgen, dus oneens.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 12:48 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    (...)
    Ik was mod, hé,en als je de stellingen invoert, dan post jij deze en ik had deze stelling ingevoert, maar ik ben dan ontmod gegaan, maar aangezien deze nog in de wachtrij stond, is deze geplaatst.
    Dat zei Vivie daarover op FB-chat.
    OT: Je moet een evenwicht vinden tussen geven en krijgen, dus oneens.


    Ja mijn verklaring is heel zuiver enzo -.-'


    Olive

    ja, als je niet kan geven kan je ook niet krijgen!


    'Follow you're heart he's the only one who can tell you the right way.' 'Let nobody change you, you're perfect!'

    Meh. Dat slaat nergens op. Dus alleen mensen die rijk zijn of die teveel van iets hebben kunnen gelukkig zijn? Stelletje materialisten D:

    Verder staat er niet eens dat je het moet geven, alleen dat het kan! Dus dat zou betekenen dat dagobert duck de gelukkigste eend in alles ever zou zijn, omdat hij alles kan geven gezien zijn bijna ongelimiteerde bron van geld.

    Also: Dit betekent dat degene die de sahara bezit ook superblij is, want die kan iedereen handenvol zand geven.


    quidquid excusatio prandium pro

    MonkeyPie schreef:
    Allebei een beetje, er moet wel een balans zijn tussen geven en nemen.
    Maar vaak wordt je van geven net iets gelukkiger vooral als je het blije gezicht van die persoon ziet.
    Dus ik zeg bijeide


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    als je andere mensen gelukkig ziet word je zelf ook gelukkig! veel mensen worden blij als ze anderen gelukkig zien door iets wat hun gedaan hebben. net als ouders doen bij hun kinderen, ouders worden ook blij als ze hun kind gelukkig zien. maar om nou bijvoorbeeld al je spaargeld weg geeft aan het goede doel en zelf in een tuinhuisje moet wonen, ja dat is weer een ander verhaal...


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Tigger schreef:
    Meh. Dat slaat nergens op. Dus alleen mensen die rijk zijn of die teveel van iets hebben kunnen gelukkig zijn? Stelletje materialisten D:

    Verder staat er niet eens dat je het moet geven, alleen dat het kan! Dus dat zou betekenen dat dagobert duck de gelukkigste eend in alles ever zou zijn, omdat hij alles kan geven gezien zijn bijna ongelimiteerde bron van geld.

    Also: Dit betekent dat degene die de sahara bezit ook superblij is, want die kan iedereen handenvol zand geven.


    Zoals ik al eerder zij, geluk zit in de kleine dingen! Dat kan je met gevoel geven, een knuffel, dat hoeft niet perse met materiaal.

    Hmm sommige mensen leven voor andermans geluk en willen dus alles geven wat ze hebben, maar daardoor denken ze niet meer aan zichzelf en worden ongelukkig. Eigenlijk ben ik het gewoon oneens. Geluk hebben en gelukkig zijn hangt niet van 1 factor af maar van vele. En iedereen word op een andere manier gelukkig. De een van veel geven en de ander van veel krijgen (ook dat hoef je niet in de materiële zin te zien, want voor sommige draait het niet om de spullen die ze krijgen, maar om het idee dat er iemand aan hun denkt)


    Can't control my second personality