• Ik merk de laatste tijd dat er nogal wat spanningen zijn om wat ik allemaal zeg en doe.
    Blijkbaar vinden mensen het storend en onbeleefd.
    Hiervoor wil ik mijn excuses voor aanbieden, want ik wil wel dat het gezellig op Q blijft.
    Ik kan me niet altijd inhouden en dat is voor sommige mensen klote.
    Ook zijn negen van de tien reacties sarcastisch, wat het irritatiegehalte nog meer omhoog schroeft.

    Daarnaast zit ik het afgelopen half jaar eigenlijk alleen maar in stress, wat ook wel een van de oorzaken kan zijn.

    En nu niet gaan zeggen dat jullie niet aan me hebben geërgerd, ik ben meerdere reacties tegen gekomen over wat ik zeg. En geloof het of niet, ik vind dat best lullig om terug te lezen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik soms, maar dat heb ik (denk ik) al duidelijk aangegeven. :Y)
    Nog veel succes met je Viking, de koppelingsactie en je examens (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    Ik soms, maar dat heb ik (denk ik) al duidelijk aangegeven. :Y)
    Nog veel succes met je Viking, de koppelingsactie en je examens (bloos)

    Toch zou een beetje feedback helpen, ik herinner het me niet meer zo goed, sorry.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nah, ik vind het wel meevallen hoor. Iedereen doet het hier soms wel en ik vind niet dat jij zoveel erger bent dan de rest.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Nah, ik vind het wel meevallen hoor. Iedereen doet het hier soms wel en ik vind niet dat jij zoveel erger bent dan de rest.


    Inderdaad. Kan ook dat je er meer gezeur over krijgt omdat je lid bent van de crew. Ik heb daar ook reacties over gelezen, hoewel ze het volgens mij beter in je gezicht kunnen zeggen.
    Maar goed, iedereen heeft zo zijn dipjes en het is lief dat je je verontschuldigd aan alle zeurders die zich meteen persoonlijk aangevallen voelen omdat één iemand over eht internet een slechte week heeft.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wat Assassin zegt. En eerlijk gezegd vind ik dat soort sarcastische opmerkingen vaak wel leuker/nuttiger dan al dat gezeur hier soms.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ja, je was soms nogal sarcastisch/vervelend en ik kon me soms echt dood ergeren aan je (cat)
    Maaar, ik kan het begrijpen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kan een slechte reactie van jou niet herinneren . Maar ik kan vaak ook lachen om sarcastische mensen, dus ja qq.:Y)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Je moet je niet zo aantrekken wat Leela allemaal tegen je gezegd heeft D:

    Je bent gewoon cewl. Beetje dramaqueen, maar cewl. EN SCHATTIIIIIG :3


    quidquid excusatio prandium pro

    Barnabas schreef:
    (...)
    Toch zou een beetje feedback helpen, ik herinner het me niet meer zo goed, sorry.

    Eerlijk? Je bent soms erg direct. Die ene keer dat je dat topic opende over dat andere topic dat gesloten werd en toen weer geopend (lekker vaag, ik weet het), vond ik een beetje... Hoe zeg je dat?
    Ik kan er even het goede woord niet voor vinden, maar dat was iets waar ik iets van gezegd had, en verder, nou ik moet altijd wel lachen om jou discussie's over vanalles en onzin ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Assassin schreef:
    Nah, ik vind het wel meevallen hoor. Iedereen doet het hier soms wel en ik vind niet dat jij zoveel erger bent dan de rest.

    Dit. Ik vind je opmerkingen vaak wel leuk om te lezen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Escritura schreef:
    (...)

    Inderdaad. Kan ook dat je er meer gezeur over krijgt omdat je lid bent van de crew. Ik heb daar ook reacties over gelezen, hoewel ze het volgens mij beter in je gezicht kunnen zeggen.
    Maar goed, iedereen heeft zo zijn dipjes en het is lief dat je je verontschuldigd aan alle zeurders die zich meteen persoonlijk aangevallen voelen omdat één iemand over eht internet een slechte week heeft.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Vergeleken met sommige andere users val je wel mee. Ik kan er vaak wel om lachen als je uitvalt tegen anderen :'D.


    i put the fun in funeral

    Stap één is natuurlijk dat je zoiets zelf in ziet, dus dat vind ik al knap van je :Y) Ach ja, verder hebben we genoeg zeikerds op Q soms, dus valt het me niet echt op dat één specifiek persoon zo bezig is. :]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    Eerlijk? Je bent soms erg direct. Die ene keer dat je dat topic opende over dat andere topic dat gesloten werd en toen weer geopend (lekker vaag, ik weet het), vond ik een beetje... Hoe zeg je dat?
    Ik kan er even het goede woord niet voor vinden, maar dat was iets waar ik iets van gezegd had, en verder, nou ik moet altijd wel lachen om jou discussie's over vanalles en onzin ;]

    O ja, dat herinner ik me nog. Ik ben een enorme heethoofd en kan me over alles meteen ontzettend opfokken. :')
    Slechte gewoonte, I know.
    @Alwin: Het gaat niet alleen om Leela, maar ook om andere users. Ik ben in de afgelopen dagen al meerdere reacties over mij tegen gekomen... Reacties die niet echt egostrelend zijn, om het netjes uit te drukken.
    @Mitchell: Ja, ik weet dat je je aan mij hebt geërgerd, dat heb ik ook gezien. Maar op zo'n moment ben ik te opgefokt om me in te houden.
    @Iedereen die overblijft: Nogmaals, mijn excuses. (Damn, het is niet leuk om zulke dingen over jezelf terug te lezen, maar ik hou me in. Deze keer... ;D)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    DarkSavior schreef:
    Ja, je was soms nogal sarcastisch/vervelend en ik kon me soms echt dood ergeren aan je (cat)
    Maaar, ik kan het begrijpen.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.