• Ik merk de laatste tijd dat er nogal wat spanningen zijn om wat ik allemaal zeg en doe.
    Blijkbaar vinden mensen het storend en onbeleefd.
    Hiervoor wil ik mijn excuses voor aanbieden, want ik wil wel dat het gezellig op Q blijft.
    Ik kan me niet altijd inhouden en dat is voor sommige mensen klote.
    Ook zijn negen van de tien reacties sarcastisch, wat het irritatiegehalte nog meer omhoog schroeft.

    Daarnaast zit ik het afgelopen half jaar eigenlijk alleen maar in stress, wat ook wel een van de oorzaken kan zijn.

    En nu niet gaan zeggen dat jullie niet aan me hebben geërgerd, ik ben meerdere reacties tegen gekomen over wat ik zeg. En geloof het of niet, ik vind dat best lullig om terug te lezen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Genius schreef:
    Nou kijk, ik vind je enkel irritant vanwege die wereld overheersing geval. In het begin was het nog wel grappig maar op een gegeven moment is het gewoon klaar :') In elk topic kwam dat weer naar voren door iemand en dan gingen jullie allemaal daarover praten. En daar ben je nu mee opgehouden, of althans ik lees dat niet meer. Maar ik heb nooit gezegd dat je vet erg bent of wat dan ook, ik heb ook nooit over je gepraat in die zin.

    Duidelijke taal. Hier kan ik wat mee. Merci. :3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Dan lijkt het me beter toe dat dit wordt gesloten, om irritaties te voorkomen.

    Hij mag alleen dicht met de reden dat dit topic onnodig is (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het is moeilijk om met heel q rekening te houden :') Je bent een mens en heus niet perfect. Ik vind het in ieder geval heel knap van je dat je je eigen fout inziet en je excuses aanbiedt, de meeste mensen zijn daar veel te trots of te schijterig voor. En ik kan je eerlijk zeggen dat ik me nooit aan je geïrriteerd heb maar dat kan ook komen omdat ik niet zo vaak op q zit


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Eeyore schreef:
    En diegenen die achter jouw rug om klagen over jou, die zouden hun excuses moeten aanbieden en eens naar zichzelf moeten kijken.

    Dit vind ik een hele goeie ja.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Eeyore schreef:
    (...)
    Hij mag alleen dicht met de reden dat dit topic onnodig is (cat)


    Daar waren we al over uit, Dynkie (cat)

    Neh, hij mag pas dicht als we offtopic gaan :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik maak me daar geen zorgen om. Er was een tijd dat ik dat nog niet geleerd had en me aan half Q dood ergerde - En dit liet merken: Maar dat heb ik mezelf ondertussen wel afgeleerd. Het heeft geen zin om met iedereen rekening te houden en zolang je binnen de grenzen blijft of ze niet continue oversteekt, is er weinig aan de hand.


    Til hug og blod.

    Tigger schreef:
    (...)

    Daar waren we al over uit, Dynkie (cat)

    Neh, hij mag pas dicht als we offtopic gaan :Y)

    I know. I said so myself (cat) In dat geval moet 'ie nu dicht!


    "I shut my eyes in order to see.'

    er zijn veel mensen die wel eens een slechte beu hebben en daarom soms wat rot op sommige dingen reageren. Maar het is al een hele stap vooruit als je het beseft dat je soms wat rot deed. Alleszins is het mij persoonlijk nog niet opgevallen. (nerd)


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Om eerlijk te zijn lijk jij me net heel cool in tegenstelling tot een paar anderen hier die blijkbaar niet tegen een stootje kunnen en die mij dan weer ergeren. Ik vind je reacties altijd eerlijk en over het algemeen luchthartig en ik vind persoonlijk dat je je niet in hoeft te houden om te mening te verkondigen, zolang je niet scheldt.
    Je bent tenslotte wie je bent en dat moet je niet veranderen. Zeker niet voor een paar zeikerds op het internet.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 16:21 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb redelijk veel gelezen en het zijn gewoon ongelukkige misverstanden, er zijn meer mensen die kritiek krijgen, zij trekken het zich niet eens zo veel aan als jij!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...