• Ja, ik zit met het idee in mijn hoofd om daar iets mee te doen, de keerzijde van de sprookjes neer te zetten of compleet nieuwe verhalen of afgeleide van bestaande van Grimm. Zouden jullie dat leuk vinden? Ik wil het misschien samen met iemand schrijven, I'm not sure, maar ik wil eerst kijken of er mensen zijn die het leuk lijken om te lezen. (:

    -Volgens mij is dit het foute forumonderdeel, maar het is ook geen probleem voor een verhaal, en meer promoten van het idee dacht ik. Sorry als ik toch fout zit-


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mute schreef:
    (...)
    Roald Dahl, toch?

    Dahl is een geweldige schrijver.
    :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Cloelia schreef:
    Dat is zo'n leuk idee! Ik heb helaas niet zo veel tijd, anders zou ik je er heel graag mee helpen!


    Yay, haha. Ik denk dat ik het toch 's ga uitwerken, nu nog kandidaten vinden. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Yay, haha. Ik denk dat ik het toch 's ga uitwerken, nu nog kandidaten vinden. (cat)

    Mm, ik vind dit wel dusdanig leuk dat ik wel zou willen helpen, maar het zou sowieso na m'n examens moeten dan (cat)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wat een leuk idee! Ik zou je graag willen helpen. pb me maar als je me nodig hebt! xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik zou het erg graag lezen zolang het dan op de originele versie gebaseerd is en niet die van disney. ^-^


    Let the Night embrace you

    Cloelia schreef:
    (...)
    Mm, ik vind dit wel dusdanig leuk dat ik wel zou willen helpen, maar het zou sowieso na m'n examens moeten dan (cat)


    Doe je examens? Dan zou ik idd even wachten, succes met leren en maken! ;O


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pusheen schreef:
    Ik zou het erg graag lezen zolang het dan op de originele versie gebaseerd is en niet die van disney. ^-^


    Disney kan niet horror maken. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    tialdaatje schreef:
    Wat een leuk idee! Ik zou je graag willen helpen. pb me maar als je me nodig hebt! xx


    Haha ik zal het onthouden! ;D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife