• wil je graag dat je meer abbo's krijgt dump dan hier je story!
    Nu je toch aan het kijken bent kijk dan ook op mijn profiel en lees ook mijn verhaal!
    xx


    Dream your life, live your dream.

    Untitled
    Onbekende personen - Romantiek - Spanning - Machtsmisbruik - Rijkdom - Ontvoering - (Verborgen) Liefde - Verraad - Intriges - ...

    Many years later with; new places, new habits, new people, but also new enemies…

    - Volgens sommige zijn de eerste zinnen het belangrijkste. Alleen zo weet je of een verhaal goed is en of je verder wilt lezen, dus hier een voorstukje:

    De kar botste gevaarlijk op en neer. Ik voelde hoe de bezwete lichamen van enkele personen, waarvan ik er sommige goed kende, tegen me aan vielen. Kettingen, die om onze polsen vast hingen, klingelde mee met het ritme van de kar. Jammerkreten vulde de lucht en bereikte mijn oren. Voor mij hoorde ik iemand zachtjes huilen, ze prevelde gehaaste gebeden, waarvan zij zelf wist, dat het toch niets zou uitmaken. Haar gezicht was rood aangelopen en haar blonde, natte haren plakte aan haar slapen. Een man, een van de weinige in dit vaartuig, drukte zich dichter tegen me aan, waardoor ik een benauwd gevoel kreeg. Hierdoor kreeg de wenende vrouw meer plaats, maar ontnam hij mijn ademruimte. Ik wilde vriendelijk zijn en haar die plaats gunnen, maar we waren allemaal in dezelfde situatie terecht gekomen, dus duwde ik de man weer terug, zijn kwade blik negerend. We kende elkaar, maar in deze omstandigheden was het ieder voor zich.
    De zon kon zonder moeite aan onze blote huiden. Het was verstikkend heet en er was geen water of schaduw voorzien. Het zandpad dat we al lange tijd volgde, was in erbarmelijke staat terecht gekomen. Het was stoffig en zat vol putten en bobbels. Het maakte de tocht des te ondraaglijker.
    In de hele weide omtrek was er niks te zien, op enkele kleine stukken bos na. Af en toe zag je de oren van een konijn, die boven het hoge gras uitstaken en aan de helderblauwe lucht cirkelde er vogels, maar nadat ze doorhadden dat er niets te eten viel, vlogen ze weg.
    Ik wenste dat ik net als die vogels kon zijn; terug vrij
    .


    Voor de nieuwsgierige, die graag wat meer krijgen te lezen:
    Klikkie

    When the Night Falls
    When the sun goes down and the night falls
    She shines, she shines like the stars
    Every second counts
    Because when the sun comes up, she disappears
    Like she never existed...


    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:26 ]


    Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.

    The Mask
    [onbekende personen]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Give me more than this -Ziam


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Misschien is dit wat voor je?
    From the moment I met you everything changed | Zayn malik



    Lotte Hope Sleijker & Zayn Javadd Malik, They thought they were meant to be.

    The moment when, you found the one.
    The moment when, the one loves you back.
    The moment when, everything is against you.
    The moment when, everything changed.



    -One Direction bestaat
    - Engels/Nederlands gesproken
    -Abo is handig, ik waarschuw niet
    -Bijna elke dag een hoofdstukje
    - soundtrack


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    http://www.quizlet.nl/stories/86368/i-am-a-normal-girl-even-though-i-can-fly/ My nieuw story vandaag aan begonnen ik hoop dat mensen hem gaan lezen :$


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    The letterbox • Louis Tomlinson


    Verbeterde, herschreven en veranderde versie van De Brievenbus • Louis Tomlinson.


    Aislyn Shampire correspondeert met zanger Louis Tomlinson, terwijl zij in Soho in New York woont, woont hij in Manchester, slechts een paar duizend kilometer van elkaar verwijderd. Wanneer Aislyn naar haar geboorteland Engeland gaat en Londen bezoekt, komt ze haar jeugdvriend Louis tegen; veel tijd om te praten is er niet, maar genoeg om elkaars e-mailadres te geven. Vanaf dat moment ontstaat er niet alleen een vriendschap, maar ook een liefde tussen de twee. De spontane en impulsieve Louis en juist verlegen en ingetogen Aislyn proberen hun gevoelens voor elkaar op elke manier te voorkomen, maar hun vriendschap te behouden.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wounded Rhymes over One Direction.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb er 3,, (:

    Save Me From This Hell || Zayn Javadd Malik ~A Question Story~


    I'll save you from that hell,
    I promise.


















    That Boy Behind My Evil Face ~Harry E. Styles~


    You think I hate you,
    But you don't know me enough to know,
    That there is another boy,
    Behind my evil face,
    And that boy,
    Thats me..


    ~Engels gesproken, Nederlands geschreven
    StorySong: The Title by Case Mayfield
    Kudo's en Reactions are welcome
    Hope You Like<3








    That "Game" What They Call: The Hunger Games ~ Zayn J. Malik and The 76th Hunger Games ~


    Het zweet brak me uit,
    Ik kon wel gillen,
    gillen van angst,
    maar ik deed het niet,
    in plaats van liep in naar voren,
    richting het gebouw,
    richting mijn dood,

    ~Based on the movie: The Hunger Games,
    One Direction has never existed,
    Spoken in English, Written in Dutch,
    Hou van Kudo's en Reacties,
    HopeYouLike<3~

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 15:19 ]


    "So I use my voice, I'll be so fuckin' rude. Words, they always win, but I know I'll lose..."



    'There's this moment in your life, the moment
    when you think you found her, when you have the
    time of your life with her, and then when she's
    gone, you feel terrible. You do things you shouldn't do,
    but you stay doing them. You want to help her, you want
    to give up anything for her, but you don't have the power
    for it. And then.... You brought her down'


    Tell them I was happy
    And my heart is broken
    All my scars are open
    Tell them what I hoped would be
    Impossible, impossible
    Impossible, impossible

    Impossible - Shontelle


    ~ One Direction exists
    ~ ong. elke dag een nieuw stukje
    ~ Nederlands geschreven
    ~ Engels/Nederlands gesproken
    ~ Cover made by Alucard

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:13 ]


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    Oeps, zie hieronder ;D

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 1:30 ]


    Allting handlar om relativitet

    Fanfic over Nathan Sykes, ben nog maar net begonnen maar hier zijn de 1e twee hoofdstukjes al.




    Naam:Mila Roberts
    Leeftijd:17
    Woonplaats:Antwerpen
    Broers/zussen:1 broer Beau & 1 tweelingzus Emma°
    Hobby's:shoppen,zingen & gitaar

    Naam:Nathan Sykes
    Leeftijd:19
    Woonplaats:Gloucester
    Broers/zussen:1 zus Jessica
    Hobby's:zingen,piano & turnen



    Geschreven in Nederlands.
    Soms gesproken in Engels.
    The Wanted bestaat.


    Allting handlar om relativitet


    It took him 7 days with him to make him trust someone again.
    It took him one person to take a chance on love again.


    Gewoon deze story gaan lezen als je benieuwd bent! (:

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 6:46 ]

    Mira-Jane is een jonge vrouw die net start met haar nieuwe cariere, maar al snel blijkt dat alles niet zo vlotjes loopt als ze had gehoopt. Haar superieur blijkt een oude bekende te zijn, haar bazin heeft een grote hekel aan haar en haar collega's zijn stapel zot. Een mooi begin voor Mira-Jane's sprankelende toekomst..




    Ik voelde hoe het paniek meester van me maakte.
    Wat moest ik doen? Dit was niet wat ik geplant had. Het had allemaal niet zo mogen lopen. Ik hoorde hem helemaal niet te zien, nooit meer. En nu bleek hij mijn superieur te zijn. Hoe had alles zo verkeerd kunnen lopen?
    Ineens voelde ik een aanwezigheid achter me "Lieve Mera, in je ogen zie ik je verwarring maar maak je nergens zorgen om," fluisterde hij zachtjes in mijn oor "I'll let you say you love me".


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.



    Hey,

    Mischien is mijn story iets voor jou??
    In love with Louis Tomlinson

    Ik hoop dat je hem gaat lezen en een abo neemt(Y)

    xxx


    He like girls how eat carrots!