• wil je graag dat je meer abbo's krijgt dump dan hier je story!
    Nu je toch aan het kijken bent kijk dan ook op mijn profiel en lees ook mijn verhaal!
    xx


    Dream your life, live your dream.

    'Forever' said Fred. 'And always whatever happens' I continued.


    'Rosalia' hoor ik door de deur van mijn slaapkamer. Ik wil niet antwoorden, maar ik weet als ik dat niet doe ze wel een manier zou vinden om binnen te komen.
    Tranen stromen over mijn wangen. Ik wil en kan niet geloven dat Fred dood is ookal was ik erbij toen het gebeurde.
    'Wat is er mam?' vraag ik en open de deur.
    Verbaasd kijk ik naar de persoon die in de deuropening staat.
    'George' is het enige wat ik kan uitbrengen voor hij me omhelsd en ook begint te huilen.



    Forever and Always (Hp)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer





    ’’Harry, ik hou van je!’’ Zei Draco.
    ’’Maar ik niet van jou, ik heb Ginny al, dus ga weg.’’ Zei Harry.
    Met een betraand gezicht, en hangende armen liep Draco weg bij Harry, zou Harry ooit van hem houden? Of word Draco for ever alone?


    ~ Het verhaal is al afgelopen.
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met (sommige) Engelse namen.

    Hope you like it!


    &


    ~PotterTube~



    In deze story zet ik de leukste filmpjes van Harry Potter. Elke week activeer ik een hoofdstukje met een filmpje. Ik zet er ook een beschrijving erbij, met weetjes, de leukste reactie op YouTube, en mijn eigen mening.
    Ook zet ik er de link bij, zodat je het filmpje zelf in een story kan zetten als bijvoorbeeld een trailer.
    Lijkt het je wat? Klik op de link, neem een abo, en enjoy elke week een HP clip!

    JillyHayley schreef:
    The Promised: Charley
    Charley zit in de derde. Ze wordt bijna vijftien en komt achter een groot geheim. Ze is niet zomaar een meisje, ze is een strijdster. Altijd is ze al achtervolgd om beschermd te worden. Maar door wie? En waarom?...

    The promised II: Twan & Femke
    Twan en Femke zijn met hun ouders op vakantie.
    Wat ze niet weten is dat ze worden achtervolgd door het kwaad. Kazar wil hen vermoorden. Zij zijn de enigen die hem van zijn macht en wraak op de moord van Ferluchi vandaan kunnen houden.
    Zal het ze lukken om Kazar tegen te houden?

    Ik wist niet hoe ik de link moest plaatsen. Sorry:$
    Maar als je naar m'n profiel gaat, lukt het wel denk ik.:$


    TELL THE TRUTH. Let us dare to write about those things we think, but do not say - or avoid thinking about entirely.



    In een jaar worden vijf speciale kinderen geboren,
    die allemaal beschikken over een gave, al weten ze dat niet.
    Bij elk kind hoort een glazen bol met een bepaalde energie erin.
    Bij de geboorte word de bol de wereld over gezonden en plant die zichzelf onder de grond, daarboven groeit een speciale bloem die ook gekoppeld is aan het kind.
    Op een zekere leeftijd worden de kinderen meegenomen en naar het eiland Floral gebracht, waar de kinderen een belangrijke rol spelen.
    Hier moeten ze ook hun krachten onder controle zien te krijgen.
    En zo hard mogelijk trainen om de moeilijkste zoektocht van hun leven.
    De zoektocht naar hun bol, maar ondertussen gebeurt er meer op het eiland...
    Gabrielle Siara Livia.



    x| writen by Intan.
    x| start at 2 june.
    x| p.o.v Gabrielle Siara Livia.
    x| ft. Zayn Malik, (no one direction)
    x| Soundtrack.
    x| Tumblr.


    Siara of floral {ft. zayn malik](:

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 12:21 ]


    even a white rose has a black shadowx

    Misschien is dit wat voor je ?

    Please save me, tonight? | Harry Styles



    ‘Please save me?’ she whispered.
    ‘I’ll do. I’ll do everything for you.’ he whispered.
    He taught he saved her, but it wasn’t that easy.
    ‘They will find me.’ she said.
    ‘Then I’ll protect you.’ he said.
    They found her.
    He protected her.
    ‘We will be together, forever and always. I’ll never let you go.’ he said.

    ~Written in dutch
    ~Spoken in English
    ~One Direction bestaat
    ~Soms 16+
    ~Om de dag een stukje
    ~ soundtrack


    Ik hoop dat je een kijkje neemt!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    -

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 11:54 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~



    You thought it would be the worst summer ever, but everything was different.
    You met five boys, you fall in love with one of the boys.
    You were traveling between the wild animals.


    a creation by; Curacao.
    it's all about the wildlife.

    Travel with wildlife || One Direction

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 15:08 ]


    Dream your life, live your dream.



    If I Die Tomorrow
    Wat als je een slecht leven leidt.
    Je moeder is overleden, en je beste vriendin is haar vader kwijt en maakt het zelfde als jou mee als jou.
    Je wilt elke dag wel een eind aan je leven maken.
    Je verhuid met die vriendin om je verleden achter je te laten, of wil je je leven opgeven en pleeg je zelfmoord? Dat lees je hier!

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 15:12 ]


    Life is full of fake people

    Kijk even op mij profiel daar staan mij verhale

    Music In My Soul.



    In deze story zet ik alle nieuwe muziek die ik ontdek via Youtube, Facebook of Twitter. Ook vertel ik je iets over de zanger of zangeres en laat een foto van hem/haar zien.
    Niet iedere keer zijn het bekende mensen, er kunnen ook minder bekende mensen tussen zitten die een liedje gecoverd hebben.
    Je kan natuurlijk ook je eigen ontdekte muziek tippen of een gecoverd liedje insturen, waarvan ik er een hoofdstukje kan maken.

    Link.


    Wat als je opeens oncontroleerbare krachten kreeg? En dat de overheid je wil gevangen nemen om experimenten op je uit te oefenen? Dat overkomt Fley Arragon. Fley is altijd al een normaal meisje geweest. Haar vader heeft zich altijd verdiept in de wetenschappen en heeft daarom een experiment geprobeert op zijn eigen dochter. Met als resultaat dat ze ongelooflijk sterk is. Wanneer haar vader wordt gearresteerd voor illegale pratijken, heeft fley nog maar één keus.

    Vluchten..


    Finding Myself

    Ik herinner me de dag dat ik hier weg ging nog als gisteren. Ik had hier mijn hele leven gewoond en wist dat daar een einde aan moest komen. Ik moest weg en zien wat deze wereld mij te bieden had. Ik zou er hoe dan ook achter zien te komen wie ik werkelijk was.



    Sometimes runing away is the only thing you can do.


    Keep your head up, keep your heart strong

    One Shots - One Direction
    Er is er nu nog maar een, maar er komen veel meer xo


    Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.

    Living On My Own

    Rosalie is een zestienjarig meisje die schrik heeft voor vele sociale contacten: ze is graag op zichzelf en kan haar niet schelen dat ze een soort van asociaal is. Desondanks heeft ze een goede vriendin Jenna op wie ze kan rekenen. Helaas moet Rosalie met haar nieuwe klas – op twee mensen na – voor twee weken op reis naar Schotse Glasgow en daar kijkt ze zeker niet naar uit. Enerzijds is dat voor haar een hel, maar anderzijds kan het haar sociale leven een kick geven. Welk effect geeft dat dan?

    Aangeraden leeftijdscategorie: 12+.
    Genre: Avontuur, drama & onbekende personen.
    Taal: Geheel Nederlands.

    Cause You're My Disease • Louis Tomlinson

    Harmony Winchester is twintig jaar en gaat samen met haar vriend Louis Tomlinson wonen. Samen snakken ze meteen naar vrijheid die ze krijgen. Toch wordt Harmony dankzij haar verleden met haar depressieve moeder en overleden vader nog altijd gedomineerd door haar sterke drugsverslaving. Niemand weet daarover en dat wil Harmony ook zo houden, maar het gaat niet meer simpel zijn sinds ze samen met haar vriend gaat wonen. Harmony wil het liefst niet denken aan allerlei heisa die zal aankomen.

    Aangeraden leeftijdscategorie: 16+.
    Genre: Drama, fanfiction & romantiek.
    Taal: Geheel Nederlands.

    All The Bullies Have To Die • One Direction

    Margo Crawford is heel haar schoolleven een onschuldig slachtoffertje van pesterijen geweest. Drie keer heeft ze van school moeten veranderen: eerst Birmingham Op haar achttiende heeft ze de keuze genomen om te stoppen met school en van Wolverhampton naar Bournemouth te verhuizen. Nu is ze twintig en ze kan haar verleden nog niet loslaten. Margo besluit om haar pestkoppen ‘een lesje te leren’ en daarvoor moet ze weer naar de regio West Midlands gaan, vervolgens door North West naar Yorkshire and The Humber. Door de plotselinge stop van haar studies zit ze een beetje krap bij de kas en kan ze onmogelijk dure treintickets betalen, maar dan ziet ze een redding…

    Aangeraden leeftijdscategorie: 16+.
    Genre: Fanfiction, horror/thriller, drama & vleugje romantiek.
    Taal: Geheel Nederlands.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 18:49 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”