• wil je graag dat je meer abbo's krijgt dump dan hier je story!
    Nu je toch aan het kijken bent kijk dan ook op mijn profiel en lees ook mijn verhaal!
    xx


    Dream your life, live your dream.

    Aangezien ik een echte noobie ben zijn alle lezers welkom xd

    http://www.quizlet.nl/stories/90691/thv-the-fight-for-love/
    Het is dus een fanfiction over tokio hotel :)


    Don't cry, just smile.

    I just killed my boyfriend (72 hoofdstukken, af) en het vervolg I just killed myself. Het zijn Nederlandse thrillers met onbekende personen, wat romantiek, drama en veel cliffhangers.




    I just killed my boyfriend gaat over Anna, een meisje dat op een doodgewone dag besluit om haar vriend te vermoorden. Ze vlucht voor zijn familie, de politie, haar ouders, maar vooral voor zichzelf. Hetgeen dat haar tot die gruwelijke daad heeft gedreven, zit nog altijd in haar...


    I just killed myself speelt zich af na de gebeurtenissen uit I just killed my boyfriend. Twee personen vluchten in het holst van de nacht naar het station om aan de politie te ontsnappen. Al snel blijkt echter dat de politie niet degene is voor wie ze bang moeten zijn. De echte vijand is veel dichterbij.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 0:10 ]

    http://www.quizlet.nl/stories/90699/you-saw-the-best-there-was-in-me-louis-tomlinson/


    The writer's dream isn't always to write, sometimes, their dream is to live the stories that the create.

    When I saw you,
    I was scared to talk to you.
    When I first talked to you,
    I was scared to kiss you.
    When I first kissed you,
    I was scared to love you.
    Now that I love you,
    I'm scared to lose you





    One Direction bestaat
    Nederlands gesproken & geschreven
    Summer Melody Horan
    Kan 16+ zijn
    A love story with an unexpected end
    Soundtrack

    Back to december ~~One Direction

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 12:54 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik zou graag meer lezers hebben bij mijn story. Momenteel werk ik het meest aan Het Lot - BILL KAULITZ . Ik schrijf al aan het verhaal sinds juli 2010, maar door de quizletcrash en een persoonlijke break ben ik een hele tijd weggeweest en heb ik daardoor heel wat lezers verloren. Nu ben ik weer helemaal terug om verder te schrijven en het verhaal af te maken.
    Maar voor mij zou het dus leuk zijn om meer lezers en reacties te krijgen, aangezien mensen me gezegd hebben dat mijn schrijfstijl erg apart en meeslepend is.
    Bovendien studeer ik ook Nederlands en wil ik later in het onderwijs stappen en ooit zelf een boek publiceren, dus alle (opbouwende) kritiek is welkom - en dat méén ik -

    Over de inhoud: Chaya is een meisje dat door het lot (zowel letterlijk als figuurlijk) een ontmoeting krijgt met haar idolen en alsof dat nog niet genoeg was, volgt er meer. Alleen draait het in dit verhaal niet om het gebruikelijke drama, er zit méér in. Het is geen leukheid, schattigheid, drama en een happy-end. Chaya ontdekt dat met haar geboorte meteen ook haar eindoordeel gepaard gaat.
    The blood that's running through our veins makes it possible to live. But to be honest, my blood will be the reason of my death.

    Ik weet dat het vaag klinkt, maar ik kán en wil ook niets verklappen. Ik hoop alleen maar dat je nieuwsgierig genoeg bent om nu toch even te kijken? (:


    There will be beauty from pain.



    Maaike is een ritmisch gymnaste van 17 jaar oud. Ze turnt op competitie niveau. Maaike en Friedolien zijn beide grote fan van Tokio Hotel.Op een dag gaat ze na een training samen met haar vriendin Friedolien langs het concertgebouw waar die avond Tokio Hotel optrad, wat er toen gebeurde was ongelofelijk! Maaike en Bill bleven contact houden, maar Maaike wou dat er meer was dan alleen maar vriendschap, maar wil Bill dit wel? Twijfels nemen de bovenhand, maar wanneer Maaike geselecteerd word om mee te doen aan de Olympische Spelen, word alles duidelijk...


    Status : In ontwikkeling
    Aantal hoofdstukken (momenteel) : 141


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon



    Twee totaal verschillende gezinnen.
    één gezin woont in Manhatten,
    één gezin woont in de Ghetto.

    één gezin is totaal gelukkig. Een rijk gezin, twee gelukkig getrouwde ouders en drie gezonde kinderen

    één gezin is alles behalve. Ouders die altijd ruzie hebben, twee kinderen die moeten vechten om te overleven met de criminaliteit constant om elkaar heen.

    Dit verhaal gaat door het perspectief van de oudste kinderen.
    Jalisha Turner van Manhattan en
    Deavon Smith van de ghetto.

    hoe gaat het deze familie af? en wat gebeurt er als ze op de een of andere manier met elkaar te maken krijgen?



    klikje


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Twisted Love | Harry Edward Styles

    Hij waarschuwde ze om nooit iets te beginnen met een van zijn zusjes.. Nooit vallen voor hen. Nooit.
    ''No love, just sex..''
    ''Sounds like a great idea, Styles.''



    Written in Dutch.
    Spoken in English.
    A story about Harry Styles
    and Maci Johnson.


    Hope is not a dream but a way of making dreams become reality. ;)

    lees onze story Fade Away ~ Within Temptation
    het is een leuk verhaal voor Within Temptation fans, maar het is ook heel makkelijk te lezen als je hun niet kent.

    klik op de link, daar staat alles wat je wilt weten.
    zoals de story zelf.[/
    quote]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Face of an angel

    It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities.



    © ThoseWords
    • Gedeeltelijk gebaseerd op 'Harry Potter' van J.K. Rowling.
    Kan afwijken van de originele verhaallijn.
    • Nederlands geschreven

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 14:34 ]


    Keep your head up, keep your heart strong


    Karma strikes back
    © Rayke van Lent

    Als de 18-jarige Mathijs net een harde break-up heeft gehad met zijn geliefde ex-vriendin, heeft hij nog steeds sterke gevoelens voor haar en probeer haar op advies van zijn 3 beste vrienden terug te winnen. Hij maakt haar stikjaloers door een ander meisje aan de haak te slaan, een meisje waarop zijn ex-vriendin nog vreselijk jaloers zou kunnen zijn. Om het allemaal wat makkelijker te maken zorgt zijn beste vriend Valentijn voor een speciaal verkregen lijst, iets dat alles vertelt over wat je maar zou willen weten over meisjes. ‘’Werkt perfect,’’ waren de precieze woorden van Valentijn. Als hij eindelijk zijn zin heeft gekregen en zijn ex-vriendin als een blok aan zijn benen hangt om hem terug te nemen, blijkt alles helemaal mis te zijn gegaan. Zijn leven lijkt een puinhoop te worden. Hij wil zijn ex-vriendin niet meer terug, hij wil de 17-jarige Fenna die er zonet achter is gekomen dat het allemaal een één grote grap was.


    Klik hier voor het verhaal!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    http://www.quizlet.nl/stories/90658/black-raven/


    [url]
    http://www.quizlet.nl/stories/90333/she-made-the-world-and-they-can-destroy-the-world/[/url]

    http://www.quizlet.nl/stories/91095/leef-je-leven-maar-durf-tedromen-1d/


    vermist: band genaamd one direction!!!!!
    ja je hebt het goed gelezen, one direction is vermist! we houden een wedstrijd, wie vind ze als eerst. misschien jij wel en dan win je een prive concert, en een meet en greet met de boys.
    regels en bedoelingen:de boys reizen nu al een hele poos over de hele werdel, maar nooit blijven ze op 1 bepaalde plek een poos, nu dus wel, one direction gaat zich verstoppen bij een dood normale familie die ergens op de wereld woont, zie jij ze als eerst, kan je land, plaats en adres doorgeven aan dit nummer: 0674163597. dan win jij!

    keet woont samen met haar 4 broers, vader, oom en tante, en baby nichtje op een manage, waar oom tjerk en papa de baas zijn. haar grote liefde is paardrijden. samen met haar paard fiona geniet ze van het rijden en doet liever niks anders. natuurlijk heeft ze wel meer hobby'S. ze danst bijvoorbeeld met haar beste vriendin Shanna in een bekend dans programma van de Benelux, Duitsland en Frankrijk. als je een groot danser wilt worden dan is dit een grote stap. het word uitgezonden op tv, live iedere zaterdag avond. ze dansen er voornamelijk hiphop en streetdance. voor haar 16e verjaardag van 6 maanden geleden hebben oom tjerk en papa een grote verassing...


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Friends dont let you fall




    Overige informatie:
    Kan 16+ bevatten.
    Ik waarschuw wel.
    Alles is nederlands
    De afbeelding zijn van Taylor swift
    One direction bestaat niet.
    Ihopeyoulikeit
    http://www.quizlet.nl/stories/91013/friends-dont-let-you-fall---harry-edward-styles/

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 12:31 ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.




    1979 - London - the UK

    Sirius Black, de 19-jarige zanger van Londense punk-band 'The Marauders' heeft het zwaar in de onrustige muziekindustrie van de jaren 70. Geen platenlabel, geen mogelijkheid tot zelf-productie. Een slechte attitude en losbandigheid zorgen voor regelmatige politie-aanvaringen.

    Emma Archer, een naar Londen gestuurde Amerikaanse studente heeft de punk-scene nooit zo meegekregen. Geschrokken door de heftige teksten en concerten, blijft ze uit de buurt. In het begin dan.


    The Cure | Sirius Black


    Caution first, always.