• Simple Plan AL VERLOOT ASTRONAUTx
    Panic! at the Disco A3 AL VERLOOT Alucard
    Panic! at the Disco A4 AL VERLOOT Squidward
    One Direction AL VERLOOT Cadentium

    Postlijstje

    Please, don't kill me als ik je username verandering niet aanpas. Ik werk met post its met de username erop, om alles goed terug te vinden en af en toe staat er dus de oude username op. Het is voor mij dus overzichtelijker als hier in de lijst ook de Username staat die opgegeven is toen ik met deze actie begon
    België
    Groep 1
    - Burlington/Colfer
    - Jukebox
    - Swaggafic
    - Keene/CarrotBear
    - Kylar

    Nederland
    Groep Nummer 1
    - Ontvangen McConaughey
    - Ontvangen Miyavizm
    - Ontvangen Seeder/Clint
    - Ontvangen Aladdin/Mute
    - Ontvangen Aragog

    Groep Nummer 2
    - Alucard
    - Peetniss/Thirlwall
    - DarkSavior
    - Notredame/Kuyt
    - Tchaikowski

    Groep Nummer 3
    - Salamander
    - Assassin
    - Wazkowski
    - DrayMalfoy
    - RainbowShine & DrWhooves

    Groep Nummer 4
    - Parachutes
    - Mebarak Nog niet het gehele adres van gekregen
    - Imlove
    - Hoppus
    - MEGADUDE/ASTRONAUTx

    Groep Nummer 5
    - Puss
    - Symphonia/Forks
    - Squidward
    - Yayde
    - Scharry

    Groep Nummer 6
    - Britsanity
    - Draki/Savant
    - Blackwell
    - xxShyxx/MyMisery
    - Chartreux

    Groep Nummer 7
    - Bieb3r/awkw4rd
    - Cadentium
    - MeLuvZaynx
    - JustYouAndMe
    - IHeartCurly

    Groep Nummer 8
    - Mandje/Hmmm
    - Jakhals
    - Comatose

    Waar ik nog gegevens van moet hebben...
    - Eristic/Mordor
    - Brisngr
    - TheRumIsGone

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 20:37 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik wil meeloten voor de One Direction poster als dat nog kan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    DarkSavior schreef:
    Waarom moet iedereen perse online zijn? Je kunt toch gewoon beginnen en dan wachten totdat je van iedereen een cijfer hebt gekregen?


    Heb je eigenlijk ook wel gelijk in...eigenlijk wel heel erg veel gelijk in :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Draki schreef:
    Ik wil meeloten voor de One Direction poster als dat nog kan


    dat kan nog :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ah wollah, ik wou ook simpleplan. ):


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    MEGADUDE schreef:
    ah wollah, ik wou ook simpleplan. ):


    is nog niet weg he...
    ik zet je erbij...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    is nog niet weg he...
    ik zet je erbij...

    Dankjewel $


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Je kunt die mensen je een pbtje laten sturen met de door hun uitgekozen getal en dan later bekend maken wie er gewonnen heeft.

    DarkSavior schreef:
    Waarom moet iedereen perse online zijn? Je kunt toch gewoon beginnen en dan wachten totdat je van iedereen een cijfer hebt gekregen?


    Daar dacht ik ook al aan ;$.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Miyavizm schreef:
    Je kunt die mensen je een pbtje laten sturen met de door hun uitgekozen getal en dan later bekend maken wie er gewonnen heeft.


    het verloten vind plaats in een blog, omdat ik geen zin heb dat ik misschien voor bedrieger uitgemaakt wordt niemand hoeft zich aangesproken te voelen...daar kan iedereen het zien, dus ja :3
    maar ik ga even random cijfers pakken en deze naam jou en frodo sturen, gezien dat jullie mijn scheidsrechters/referenties/etc. zijn...ben nu bezig met het aanmaken van de blogjes :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb de cijfers opgestuurd naar Miyavizm en Frodo. Ik zet zometeen de blogs online.
    Er is een strikte volgorde van raden. Deze is in de blog aangegeven. Houd deze aan! Raad je voor je beurt, dan wordt je bericht verwijderd en als niet-gepost beschouwd!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Zodra het dus geraden is en Myrddin is er niet, Frodo en/of ik wel dan zal één van ons twee zeggen wie het geraden heeft. =)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 19:15 ]

    zet je een link naar je blog in dit topic of doe je dat per pb ??

    Jakhals schreef:
    zet je een link naar je blog in dit topic of doe je dat per pb ??


    de links staan al in de beginpost :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Miyavizm schreef:
    Zodra het dus geraden is Myrddin is er niet, Frodo en/of ik wel dan zal één van ons twee zeggen wie het geraden heeft. =)


    dat zou fijn zijn :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik moest al raden, toch? ><