• Dump maar neer^^

    Het liefst met aan een aardig aantal hoofdstukjes zodat ik vooruit kan, maar met weinig mag natuurlijk ook.

    Ik neem eigenlijk overal wel even een kijkje en lees over het algemeen alles wel^^



    Kijken jullie ook even in mijn story?
    Just a simple diary girl ~ One Direction



    Dear diary, this morning is... different.
    There is change.
    I can sense it, feel it.
    I'm awake.
    For the first time in a long time, I feel completely and undeniably wide awake.
    For once, I don't regret the day before it begins.
    I welcome the day...
    Because I know...
    I will see him again.
    For the first time in a long time, I feel good.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Going to London was the best move ever - Harry Styles


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    http://www.quizlet.nl/stories/88075/calling/

    Calling
    Roselin is 17 jaar, en erg onzeker.
    Ze vind haar steun en toeverlaat bij een geest, die ze simpel weg Geest noemt.
    Langzaam word Geest de baas over Roselin. En verleid haar tot dingen die ze normaal nooit zou doen.

    Nog maar een proloog en hoofdstuk 1, maar er staat al een hoofdstuk klaar voor morgen :)

    -

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 16:45 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    When I saw you,
    I was scared to talk to you.
    When I first talked to you,
    I was scared to kiss you.
    When I first kissed you,
    I was scared to love you.
    Now that I love you,
    I'm scared to lose you





    One Direction bestaat
    Nederlands gesproken & geschreven
    Summer Melody Horan
    Kan 16+ zijn
    A love story with an unexpected end
    Soundtrack

    Back to december ~~One Direction


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    I'm the girl you're looking for


    “One of the most scariest thing in life,is when you come to the realization that the only thing that can save you is...yourself.''

    'Why are you acting so strange?' His arms around me felt save. My throat seemed constricted.
    'I...I have to break up.' His arms fell at his side.
    'You have to do what?! Why?' He sounded angry, but still he was sweet and soft. My throat seemed to be squeezed. I took a deep breath and said: 'Because I'm the girl you're looking for. And you have to kill me.'
    •Nederlands geschreven
    •Onbekende personen
    •Actie


    You can close your eyes for things you don't want to see, but you can't close your heart for things you don't want to



    Friends with benefits

    - I am broken, do you hear me? I am dancing, alone. And as I walk up to your door, my head turns to face the floor. 'Cause I can't look you in the eyes and beg you to stay.



    - When he opens his arms and hold you close tonight - it just won't feel right. 'Cause I can love you more than this. When he lays you down, I might just die inside - it just don't feel right. If I am louder, would you see me? Would you lay down in my arms and rescue me? 'Cause we are the same. You save me. When you leave it's gone again.



    - I am blinded 'cause you are everything I see. I've never had the words to say but now I am asking you to stay for a little while inside my arms. And as you close your eyes tonight I pray you will see the light that's shining from the stars above and stay.


    • ©Benefit and Authentic productions
    •• Written in Dutch, spoken in English
    ••• Soundtrack


    Feel the fire, but do not succumb to it.


    This is not a dream


    ~
    Cut not the wings of your dreams,
    for they are the heartbeat and the freedom of your soul.


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Ten Seconds To Wish. //One Direction

    Ik keek in het lachende gezicht van Xian Wen. ‘Kom op, laten we het proberen!’ Ze hield het brouwsel voor mijn neus. ‘Serieus?’ ze knikte. ‘Hier staat dat we het nu moeten drinken en vannacht om twaalf uur een wens moeten doen.’ Ze legde het tijdschrift neer en schonk het brouwsel, wat een rare, paarsige kleur had, in de twee glazen. ‘Als ik voedselvergiftiging krijg, is het jouw schuld!’ ze lachte ‘3-2-1.’ Tegelijk namen we een slok. Het smaakte verschrikkelijk. Ik slikte het door en zag Xian Wen naar de gootsteen rennen, waar ze het uitspuugde.
    Het was de week na mijn zestiende verjaardag en Xian Wen stond erop dat ik ook mijn laatste wens uit zou laten komen. Harry. Harry Styles. Dat was mijn wens.


    I Hope Life Treaths You Well.



    I had a dream.
    In my dream, Lilith, the Fairy Queen of Dreams,
    cast a sleep spell over the entire kingdom.
    Everything and everyone fell into a deep enchanted sleep.
    Somehow, I feel my husband Fidget awaken me to this strange new world.



    Er is ook een vervolg die in dezelfde story staat.



    I had a dream
    My husband Fidget vanished,
    and my daughter Lyra was cursed with sleep.
    I fought Lilith, the fairy queen of dreams,
    but she send me to a prison.
    I must escape and save my family.


    linkje: klik


    26 - 02 - '16



    She is beautiful
    She is amazing
    She is everything
    But She is
    Just a fan

    Nederlands geschreven

    Deels Engels gesproken

    One Direction Bestaat


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Fire and Rain



    Raula verhuist naar Californië. Ze leert daar Sam kennen en word verliefd op hem, ookal weet ze dat zelf niet. Ook krijgt ze ruzie met haar moeder en gaat bij Sam wonen. Na een tijdje zijn ze allang een stelletje maar dan gebeurd er iets. De moeder van Sam blijft haar steunen en krijgt ruzie met Sam. Ook krijgt Sam ruzie met Raula.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hey,
    Misschien is mijn story iets voor jou!
    Stalking ft. Louis Tomlinson



    Louis heeft 3 jaar een relatie gehad met Noa maar ze ging vreemd met Jack. Louis maakte het een half jaar geleden uit. Ze had niemand meer alleen Jack. Maar hij maakt het drie weken na Louis ook uit. Nu is ze alleen in haar huis. Louis kan er niet tegen en een half jaar later begint hij met haar te stalken. Haar eerste echte liefde maakt van haar leven een werkelijke hel.

    Xxx Romy


    He like girls how eat carrots!

    Living On My Own

    Rosalie is een zestienjarig meisje die schrik heeft voor vele sociale contacten: ze is graag op zichzelf en kan haar niet schelen dat ze een soort van asociaal is. Desondanks heeft ze een goede vriendin Jenna op wie ze kan rekenen. Helaas moet Rosalie met haar nieuwe klas – op twee mensen na – voor twee weken op reis naar Schotse Glasgow en daar kijkt ze zeker niet naar uit. Enerzijds is dat voor haar een hel, maar anderzijds kan het haar sociale leven een kick geven. Welk effect geeft dat dan?

    Aangeraden leeftijdscategorie: 12+.
    Genre: Avontuur, drama & onbekende personen.
    Taal: Geheel Nederlands.

    Cause You're My Disease • Louis Tomlinson

    Harmony Winchester is twintig jaar en gaat samen met haar vriend Louis Tomlinson wonen. Samen snakken ze meteen naar vrijheid die ze krijgen. Toch wordt Harmony dankzij haar verleden met haar depressieve moeder en overleden vader nog altijd gedomineerd door haar sterke drugsverslaving. Niemand weet daarover en dat wil Harmony ook zo houden, maar het gaat niet meer simpel zijn sinds ze samen met haar vriend gaat wonen. Harmony wil het liefst niet denken aan allerlei heisa die zal aankomen.

    Aangeraden leeftijdscategorie: 16+.
    Genre: Drama, fanfiction & romantiek.
    Taal: Geheel Nederlands.

    All The Bullies Have To Die • One Direction

    Margo Crawford is heel haar schoolleven een onschuldig slachtoffertje van pesterijen geweest. Drie keer heeft ze van school moeten veranderen: eerst Birmingham Op haar achttiende heeft ze de keuze genomen om te stoppen met school en van Wolverhampton naar Bournemouth te verhuizen. Nu is ze twintig en ze kan haar verleden nog niet loslaten. Margo besluit om haar pestkoppen ‘een lesje te leren’ en daarvoor moet ze weer naar de regio West Midlands gaan, vervolgens door North West naar Yorkshire and The Humber. Door de plotselinge stop van haar studies zit ze een beetje krap bij de kas en kan ze onmogelijk dure treintickets betalen, maar dan ziet ze een redding…

    Aangeraden leeftijdscategorie: 16+.
    Genre: Fanfiction, horror/thriller, drama & vleugje romantiek.
    Taal: Geheel Nederlands.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 18:44 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”