• Hij heeft het meest interessante geluid ooit. Jammer genoeg gaat ie alleen maar af vlak na mijn eigen wekker <_<

    Hij gaat ongeveer zo:

    MIAUW! Bonk bonk bonk bonk bonk bonk bonk BONK DREUN! Plof. (stilte) ....Miaaauuuwww?

    Oftewel: De gestoorde, dikke, zeurderige en aandachtsverslaafde kat van mijn zusje. Zodra er iemand wakker is (en meestal ben ik de eerste) rent hij gelijk naar boven. Helaas snapt hij het concept van deuren (en muren!) niet helemaal, en knalt daarom maar al te vaak tegen van alles en nog wat op. Hij heeft volgens mij echt een dikke schedel xD

    Het rare is dat ie voordat mijn familie wegging op vakantie en ik alleen thuis was met hem had hij een hekel aan me. Nu wil ie mijn beste vriendje zijn en loopt ie constant achter me aan. Aan de andere kant komt dat misschien doordat ik de enige ben die hem aandacht en eten geef XD


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb ook zo'n wekker, maar dan in de vorm van mijn lawaaiige zusje. (cat)
    Dan had ik toch liever die kat van jou, dat klinkt stiekem wel grappig.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Die kat heeft nog minder hersenen dan Bas!
    Maar hij is wel een stuk irritanter en heeft een verrot, duister hart (cat)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Haha, geniaal xD
    Sommige beesten snap je echt niet ;]
    Het hondje van mijn broer en zijn vriendin: krijgt ie stamppot in zijn voerbakje, gooit ze de helft eruit en blijft ze maar uit haar bakje likken :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik kan echt niet tegen 24/7 aandachtvragende monsters.
    Een hond of een kat ff halfuurtje aaien voor de tv, prima. Maar rot daarna op D:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hm, ik mag dat beest wel. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Yoda schreef:
    Die kat heeft nog minder hersenen dan Bas!
    Maar hij is wel een stuk irritanter en heeft een verrot, duister hart (cat)


    Muh, de kat zou aardiger kunnen worden als de rest niet zo hard werkt aan hem volledig verknippen D:

    In de week dat ze weg waren was ie namelijk een stuk rustiger dan normaal. Hij vroeg nog wel aandacht, maar veel minder. Hij was wel nog overal bang voor, zoals je merkte (toen ik vorige week thuiskwam rende hij ook gelijk van me weg omdat ik naar je rook xD)

    Volgens mij komt het doordat mijn zusje hem dus niet voert en nauwelijks aandacht geeft, alleen wanneer hij eet D:
    Nu zou hij nog steeds een irritant rotbeest zijn, maar wat meer als een kruising tussen Bas en Nero xD


    quidquid excusatio prandium pro

    U so mean to kitty :c
    Mijn kat heeft een hekel aan mij, zodra ik zie dat ze slaapt moet ik 'r poken :Y). She's so cuuuute :3333333333.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    U so mean to kitty :c
    Mijn kat heeft een hekel aan mij, zodra ik zie dat ze slaapt moet ik 'r poken :Y). She's so cuuuute :3333333333.


    Hehe dit. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb ook zo'n kat -.-


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Audacity schreef:
    U so mean to kitty :c
    Mijn kat heeft een hekel aan mij, zodra ik zie dat ze slaapt moet ik 'r poken :Y). She's so cuuuute :3333333333.


    Kitty loopt de hele tijd om aandacht en eten te mauwen XD


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Kitty loopt de hele tijd om aandacht en eten te mauwen XD


    Dat doe ik ook, alleen miauw ik niet (cat).


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Dat doe ik ook, alleen miauw ik niet (cat).


    Awwww
    *kriebelt je tussen je schouderbladen*


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Muh, de kat zou aardiger kunnen worden als de rest niet zo hard werkt aan hem volledig verknippen D:

    In de week dat ze weg waren was ie namelijk een stuk rustiger dan normaal. Hij vroeg nog wel aandacht, maar veel minder. Hij was wel nog overal bang voor, zoals je merkte (toen ik vorige week thuiskwam rende hij ook gelijk van me weg omdat ik naar je rook xD)

    Volgens mij komt het doordat mijn zusje hem dus niet voert en nauwelijks aandacht geeft, alleen wanneer hij eet D:
    Nu zou hij nog steeds een irritant rotbeest zijn, maar wat meer als een kruising tussen Bas en Nero xD


    Ik heb dat beest zodanig in shock gebracht, dat hij spontaan normaler werd!
    En dat zou inderdaad heel goed kunnen, ja. Poor cat D:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dat doet mijn hond ook altijd. Alleen hij begint als een gek te blaffen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Yoda schreef:
    (...)

    Ik heb dat beest zodanig in shock gebracht, dat hij spontaan normaler werd!
    En dat zou inderdaad heel goed kunnen, ja. Poor cat D:


    Je bent nou eenmaal zo schattig met dat neusje van je dat alle levende wezens zich spontaant geinspireerd voelen om zich te gedragen (cat)


    quidquid excusatio prandium pro