• Hij heeft het meest interessante geluid ooit. Jammer genoeg gaat ie alleen maar af vlak na mijn eigen wekker <_<

    Hij gaat ongeveer zo:

    MIAUW! Bonk bonk bonk bonk bonk bonk bonk BONK DREUN! Plof. (stilte) ....Miaaauuuwww?

    Oftewel: De gestoorde, dikke, zeurderige en aandachtsverslaafde kat van mijn zusje. Zodra er iemand wakker is (en meestal ben ik de eerste) rent hij gelijk naar boven. Helaas snapt hij het concept van deuren (en muren!) niet helemaal, en knalt daarom maar al te vaak tegen van alles en nog wat op. Hij heeft volgens mij echt een dikke schedel xD

    Het rare is dat ie voordat mijn familie wegging op vakantie en ik alleen thuis was met hem had hij een hekel aan me. Nu wil ie mijn beste vriendje zijn en loopt ie constant achter me aan. Aan de andere kant komt dat misschien doordat ik de enige ben die hem aandacht en eten geef XD


    quidquid excusatio prandium pro

    Flemish schreef:
    (...)
    Mijn moeder is mijn wekker heel de week door. Mijn ma én de vogels.
    Telkens als ze ook maar aan ons gedeelte van de gang komt of in de badkamer, word ik wakker D: Dus dat is elke dag om 6h30.

    Ik dacht al. Anders ging ik u toch wel nog minder leuk vinden, moest je Snoozer degraderen tot gewone hamster.


    Snoozer is badass. In de vakantie liet ik de kat bij snoozer om te zien wat ie van snoozer vond. Kat staarde naar snoozer. Snoozer klom in de tralies om kat beter te zien. Kat ging heel eng staren. Snoozer spuugde hele wangenvol eten over de kat, en kat blies de aftocht :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Snoozer is badass. In de vakantie liet ik de kat bij snoozer om te zien wat ie van snoozer vond. Kat staarde naar snoozer. Snoozer klom in de tralies om kat beter te zien. Kat ging heel eng staren. Snoozer spuugde hele wangenvol eten over de kat, en kat blies de aftocht :Y)


    Mijn kat was vroeger ook altijd bang voor mijn cavia, maar uiteindelijk begonnen ze elkaar te mogen en sliepen ze gewoon samen in een mandje. Ik mis Timmy :c.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Mijn kat was vroeger ook altijd bang voor mijn cavia, maar uiteindelijk begonnen ze elkaar te mogen en sliepen ze gewoon samen in een mandje. Ik mis Timmy :c.


    TIMMEH


    quidquid excusatio prandium pro

    Hoewel ik katten wel schattig vind, zou ik er nooit mee kunnen leven.
    Ik schrik altijd als ze dan opeens je kamer inkomen terwijl je slaapt (cat)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Tigger schreef:
    (...)

    Snoozer is badass. In de vakantie liet ik de kat bij snoozer om te zien wat ie van snoozer vond. Kat staarde naar snoozer. Snoozer klom in de tralies om kat beter te zien. Kat ging heel eng staren. Snoozer spuugde hele wangenvol eten over de kat, en kat blies de aftocht :Y)


    Hahahhahaha. Jaloers, onze kat heeft onze vorige hamster bijna vermoord. Tjah, dat krijg je als het hok van een hamster openstaat en 's werelds meest vervelende kat in dezelfde kamer is. (joehoe)


    Remember when...

    Audacity schreef:
    (...)

    Mijn kat was vroeger ook altijd bang voor mijn cavia, maar uiteindelijk begonnen ze elkaar te mogen en sliepen ze gewoon samen in een mandje. Ik mis Timmy :c.

    That's cute. Nu wil ik ook zo'n kat om bij m'n cavia's te zetten.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Andante schreef:
    (...)
    That's cute. Nu wil ik ook zo'n kat om bij m'n cavia's te zetten.


    Mijn kat, jouw cavia's? 8D


    i put the fun in funeral

    Zodra ik wakker wordt begint mijn kat om aandacht te zeuren, dus ik ken het


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zo heb ik er ook een, al zit die kat van ons dan gewoon aan de deur te krabben...


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Chad - ook de kat van m'n kleine zusje - is ook zo gezellig! Maar hij snapt het pricipe van deuren wel, waardoor hij naar boven raakt en op mijn hoofd gaat liggen, dat is pas echt gezellig, no way dat je dan kan slapen!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Laatst maakte mijn kat me ook wakker met mauwen en krabben aan mijn deur, vijf minuten voordat mn wekker ging. Heb ik dat beest een rotschop willen geven toen XD nee maar ik hou wel van dr :]


    It's darkest just before the dawn <3