• Hoooiii !!

    Mijn verloofde en ik (Micha) gaan Zaterdag 4 augustus naar De Efteling !!
    Eerst wilde we een weekendje weg naar Disney Land Parijs, maar we schrokken nogal van de prijs die eraan vast hing.
    Hebben jullie nog leuke vooruitzichten ??


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik ga 4 augustus naar zuid-Frankrijk aan de Middellandse zee :'DD


    Shoganai i ne~

    Ik ga in de zomer naar Spanje :'D ?


    The odds are néver in our favor.

    Aankomende zaterdag houd ik een lotr marathon met veel vrienden.
    En ik ga 3 weken naar zuid-frankrijk. ^^

    Nope saai echt


    ©1998

    Tip: Áls je ooit naar disney wilt, boek dan 4 dagen, die heb je zéker nodig. En zorg dat je al op tijd naar goede restaurants op zoek gaat enzo, hoef je 's avonds niet zo te zoeken, want de verlichting is daar echt kut en wij konden bijna niks fatsoenlijks vinden :P Alleen maar óf heeeeel dure of dingen met van dat bepaalde buitenlandse voedsel wat niemand luste.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Tip: Áls je ooit naar disney wilt, boek dan 4 dagen, die heb je zéker nodig. En zorg dat je al op tijd naar goede restaurants op zoek gaat enzo, hoef je 's avonds niet zo te zoeken, want de verlichting is daar echt kut en wij konden bijna niks fatsoenlijks vinden :P Alleen maar óf heeeeel dure of dingen met van dat bepaalde buitenlandse voedsel wat niemand luste.


    (flower) dank je wel voor de adviezen !!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Alvast veel plezieer :3! Ik ben afgelopen donderdag met mijn vriend naar de efteling geweest. Was echt leeuk! (:
    Ehm, ik ga 23 juli een paar dagen weg met mijn vriend (: En verder, zou ik zo niets leuks weten wat ik ga doen ;p.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Endure schreef:
    Tip: Áls je ooit naar disney wilt, boek dan 4 dagen, die heb je zéker nodig. En zorg dat je al op tijd naar goede restaurants op zoek gaat enzo, hoef je 's avonds niet zo te zoeken, want de verlichting is daar echt kut en wij konden bijna niks fatsoenlijks vinden :P Alleen maar óf heeeeel dure of dingen met van dat bepaalde buitenlandse voedsel wat niemand luste.

    Hmmh valt wel mee, ben er 2 dagen geweest en had meer dan genoeg gezien, ben de 2e dag zelfs eerder vertrokken. :')
    Je hebt wel echt een goede keus gemaakt, Disney is leuk, maar zó overrated. De efteling is ook harstikke leuk! Dus veel plezier alvast (:

    Ik ga in Augustus een paar dagen naar Berlijn, daar heb ik echt zin in! _O_


    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 19:07 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik zie morgen mijn beste vriend die ik al 2 maand niet meer gezien heb. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Wel, ik ga gewoon heel vee afspreken met vrienden :Y)


    Olive

    Parcifal schreef:
    (...)
    Hmmh valt wel mee, ben er 2 dagen geweest en had meer dan genoeg gezien, ben de 2e dag zelfs eerder vertrokken. :')
    Je hebt wel echt een goede keus gemaakt, Disney is leuk, maar zó overrated. De efteling is ook harstikke leuk! Dus veel plezier alvast (:

    Ik ga in Augustus een paar dagen naar Berlijn, daar heb ik echt zin in! _O_




    Serieus?

    Hmm, wij moesten wel vaak wachten, ondanks de fast pass en het zijn 2 parken en we sjeesden niet zo van attractie naar attractie. (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zie morgen zitten. Werchter.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    10 augustus naar de Dordonge in Frankrijk :D
    Tot die tijd ga ik hier zitten en niks doen

    Leuk! Ik ga morgen naar Londen


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Nee.. Ik blijf de hele vakantie hier (no_chears)


    Don't be like the rest of them, darling