• © Copyright Dracy
    58________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 22:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Dat weet ik niet, ik ben namelijk geïnteresseerd in iemand anders."
    Ik kijk Irial aan en onze blikken kruizen elkaar.
    Ik word een beetje rood en glimlach even.
    "Laat me raden, moi?" zeg ik en leg mijn benen over zijn schoot terwijl ik hem nog steeds aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Ik vraag me af waarom er plots zo'n grijns op Michael's gezicht verschijnt, en het is een beetje angstaanjagend, maar tegelijk ook intrigerend.
    "Nou, mevrouw Vis. Dan wil ik wel eens wat horen."
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk hem aan alsof hij gek is. Er zijn zoveel redenen waarom ik hier niet ga zingen, en verlegen zijn is daar geen excuus voor.
    Ondertussen is er ook op mijn gezicht een mysterieus lachje verschenen. Ik leun wat dichter naar Michael toe.
    "Weet je, je hebt gelijk," zeg ik stil. Ik pauzeer even. "Je bent echt slecht in het verzinnen van koosnaampjes," lach ik.
    Ik twijfel even en bijt op mijn onderlip terwijl ik nadenk. Volgens mij is hij wel te vinden voor een uitdaging.
    "Als jij een leuke naam verzint die bij me past, dan zing ik een liedje," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    "Laat me raden, moi?" zegt Kyle terwijl hij zijn benen over mijn schoot legt.
    Bijna automatisch laat ik mijn vingers er zachtjes overheen gaan.
    "Nou, ik heb geen idee wie Moi is, maar hij is het niet," antwoord ik met een ondeugend glimlachje. "Laat me je even helpen, ik geef je wel een paar hints," grinnik ik.
    "Hij heeft donkere haren, ogen waarin je verloren raakt, een stem waarop meisjes jaloers zijn, en is ongeveer zo groot."
    Ik hou mijn hand op een hoogte die overeenstemt met Kyle's lengte.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    Ik grijns breed als ik hem hard hoor kreunen. Hij drukt zijn lippen ruw op de mijne terwijl ik hem voel klaarkomen en daarbij ook mezelf. Uitgeput laat ik mezelf op zijn borst vallen terwijl ik hem nog in me voel kloppen. Dit is zo veel beter dan met. Ik sluit mijn ogen terwijl ik mijn ademhaling op controle probeer te krijgen. Voorzichtig sla ik mijn armen om hem heen terwijl ik geniet. Geniet van ons samen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael

    "Weet je, je hebt gelijk. Je bent echt slecht in het verzinnen van koosnaampjes. Als jij een leuke naam verzint die bij me past, dan zing ik een liedje."
    Ik ga rechtop zitten en kijk haar ontzet aan.
    "Dat is niet eerlijk," lach ik hard op. "Jij kan zingen en ik kan geen namen verzinnen. Daarbij bepaal jij wanneer iets goed is, je zal dus alles weigeren."
    Ik schud mijn hoofd en sla mijn armen demonstratief over elkaar.
    "Het is dus niet eerlijk," grinnik ik terwijl ik hard nadenk over een goede bijpassende naam.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Nou, ik heb geen idee wie Moi is, maar hij is het niet. Laat me je even helpen, ik geef je wel een paar hints. Hij heeft donkere haren, ogen waarin je verloren raakt, een stem waarop meisjes jaloers zijn, en is ongeveer zo groot." Hij houd zijn hand in de hoogte.
    Ik kijk Irial aan en lach even hoofdschuddend.
    "I love you too." Zeg ik dan en kijk hem met een onschuldig gezicht aan.
    Ik wiebel zacht met mijn benen en druk snel een kusje op zijn wang.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy

    Beschermend leg ik mijn armen om haar heen en druk enkele kusjes in haar haren.
    Met gesloten ogen probeer ik op adem te komen en glimlachend streel ik over haar rug.
    "En telkens weer moeten we onszelf overtreffen," zucht ik lachend na een tijdje.
    Gelukzalig kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "En telkens weer moeten we onszelf overtreffen."
    Zachtjes knik ik.
    "En het wordt steeds moeilijker," flusiter ik zachtjes.
    Ik klamp me aan hem vast. Nooit, maar dan ook nooit meer ga ik hem loslaten. Zijn warme, bezweten lichaam wil ik altijd tegen mijn eigen huid voelen. Zijn veilige thuisbasis, mijn grond.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "En het wordt steeds moeilijker."
    Ik druk een kusje op haar neus.
    "Maar het lukt toch maar mooi."
    Ik grijns even en trek haar nog dichter tegen me aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Geen idee. Engels. Zitten we niet samen, dan?"
    Ik schud mijn hoofd. Ik denk het niet, ik heb haar nog nooit in mijn klas Engels gezien. En ik denk niet dat dat komt omdat ze hier pas zit.
    "Nee, ik denk het niet," antwoord ik zacht.
    Ik haal mijn rooster even boven en zucht als het inderdaad zo blijkt te zijn.
    "Ik heb geschiedenis het laatste uur," mopper ik.

    Charlotte

    "Dat is niet eerlijk. Jij kan zingen en ik kan geen namen verzinnen. Daarbij bepaal jij wanneer iets goed is, je zal dus alles weigeren. Het is dus niet eerlijk."
    Ik moet lachen als hij zijn armen over zijn borstkas vouwt. Hij lijkt net een jongetje van vijf. Schattig.
    "Oh kom op," lach ik terwijl ik even aan zijn arm ga hangen. "Zo moeilijk is het niet. En wat kan er nou erger zijn dan "Mevrouw Vis"? Dat is zowat het minst complimenteuze dat ik ooit gehoord heb," grinnik ik.
    Ik laat zijn arm los en kijk hem aan met een ondeugende fonkeling in mijn ogen.
    "Toe nou, probeer. Ik zal een sexy liedje zingen," probeer ik hem met een brede lach te overtuigen.

    Irial

    "I love you too."
    Het is enorm schattig hoe hij met zijn benen wiebelt. Als ik zijn lippen op mijn wang voel, draai ik razendsnel mijn hoofd zodat ze mijn lippen raken. Ik kus hem teder, en tegelijk passioneel.
    Mr.Clevement is er even niet, dus dan kan het wel.
    Ik heb Kyle gemist, meer dan ik aan mezelf of aan hem wil toegeven en ik ben van plan elke kans die krijg om dicht bij hem te zijn te benutten.
    "Oeps, mijn gezicht gleed uit," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Nee, ik denk het niet. Ik heb geschiedenis het laatste uur."
    Ik zucht.
    "Ach, het is maar een uurtje, niet?"
    Ik kijk hem even aan.
    "School is stom," zucht ik.
    Grinnikend staar ik naar de grond.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial draaide zijn hoofd zodat mijn lippen de zijne raakte. Hij kuste me teder.
    "Oeps, mijn gezicht gleed uit." Grinnikt hij.
    "Mag van mij vaker gebeuren." zeg ik schouder ophalend en een klein grijnsje. Ik trek mezelf op Irials schoot en sla mijn armen om zijn nek.
    "Ik heb je echt gemist." Zeg ik dan en kijk hem in de ogen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael

    "Oh kom op. Zo moeilijk is het niet. En wat kan er nou erger zijn dan "Mevrouw Vis"? Dat is zowat het minst complimenteuze dat ik ooit gehoord heb. Toe nou, probeer. Ik zal een sexy liedje zingen."
    Ik doe mijn handen weer in mijn zakken en schud mijn hoofd.
    "Een sexy liedje?" herhaal ik haar woorden. "Dan zel ik flink mijn best doen."
    Ik leun naar achter en zet mijn rugzak naast me neer. Het zonnetje prikt op mijn huid en genietend sluit ik mijn ogen. Dit zijn heerlijke momenten. Rustig, zonder dat ik ook maar iets verplicht ben. Ondertussen laat ik mijn hersens kraken over een goede naam.
    "Sexy liedje," herhaal ik nogmaals. "Weet wat je beloofd hè," waarschuw ik haar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Maar het lukt toch maar mooi."
    Nogmaals knik ik en ik leg mijn oor op zijn borst zodat ik naar de muur naast ons kijk. Mijn handen laat ik rusten op zijn buik die ik rustig heen en weer voel gaan onder mijn lichaam. Langzaam sluit ik mijn ogen, mee deindend op zijn ademhaling. Het is heerlijk rustig.
    "Ik hou van je," fluister ik bijna onhoorbaar.
    De bevestiging terug hoef ik eigenlijk helemaal niet. Ik weet wel dat hij dat ook van mij doet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik hou van je."
    Ik glimlach en streel over haar armen.
    "En ik van jou, prinses."
    Ik leg de dekens om ons heen en kijk haar verliefd aan.
    "Meer dan je denkt."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.