• rpest het niet.You will die.[Dit is topic 24 we zijn dus al heel lang aan het spammen over random dingen]

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 19:59 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    MalikShake schreef:
    (...)
    Yep, we hebben best wel een paar awesome leraren op school.
    Een duitsleraar gaat altijd mensen pesten tijdens so's en repetities xD En hij zegt ook antwoorden voor (:
    Maar voor de rest is het een homosexuele lul die loopt alsof hij een augurk tussen zijn reet heeft.
    Nix tegen homo's verder hoor.


    HAHAHAHAHAHAHAHA, DAT LAATSTE, HAHAHAAH. Nee homo's ftw. Larry Stylinson. *O* c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aero schreef:
    (...)

    Yu'up, ze zegt dat ook altijd zo letterlijk. Hahaha, nou, dan weet ik genoeg. Ghehe. :3 Echt? Bij mij vroegen ze of je al ontmaagd was. ;x
    Ik eet in de pauze nooit, lol.


    OMG dat is wel erg onbeschoft ;O Ze hebben ook nog andere vage vragen gestelt maar dat is gewoon... vaag ;O té vaag.
    Haha ik wel ;D Alhoewel het op sommige plekken te druk is om te eten O.o


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Aero schreef:
    (...)

    Sperma ruikt naar bloemkool? Loool, hoe kom je derop. ;x
    Oeh, heb jij ook twitter? Dan ga ik je volgen. (nerd)

    Ja, ik heb twitter, maar ik gebruik het niet want ik vind het lame (A)
    Ik kijk er alleen soms als er wat spannends gebeurt. Zoals Maerlantfeitjes. Dat was zo geniaal en heel waar. nr. 1 Trending Nederland en 3 World Wide.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    MalikShake schreef:
    (...)
    Ja, ik heb twitter, maar ik gebruik het niet want ik vind het lame (A)
    Ik kijk er alleen soms als er wat spannends gebeurt. Zoals Maerlantfeitjes. Dat was zo geniaal en heel waar. nr. 1 Trending Nederland en 3 World Wide.


    Oh, lol, laat dan maar. x)
    Hahaha, dat is wel leuk opzich. Bij onze school zou dat nooit zijn. c;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Furler schreef:
    (...)

    Lol, wij hebben wel ene meneer.. *naam vergeten*. Oh well, hij helpt met proefjes enzo, geniaal. Zijn handen trillen en hij stinkt naar sigarettenrook xd. Dus we hebben er niets aan ;D
    Maar die mars, dat is geniaal ;D

    Van Walsum heeft echt enge handen die ooit op mijn bloedende wond een pleister hebben geplakt o.o Hij is eng D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Seeder schreef:
    (...)
    Gymnasiasten ftw *O*


    Haha ;D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Het punt is dat wij gewoon een waardeloze stinkschool hebben. De leraren zijn het daar ook mee eens (': Beetje triest en ik ben zo supermegablij als ik slaag en volgend jaar niet meer terug naar het MC hoef!


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Melissa is over ongeveer 2 uur terug hopelik eerder


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Seeder schreef:
    (...)
    Van Walsum heeft echt enge handen die ooit op mijn bloedende wond een pleister hebben geplakt o.o Hij is eng D:


    Oh ja, dat was zijn naam xd.
    Hij stinkt echt onwijs naar sigarettenrook. Ik zag hem -dacht ik- toen mijn moeder haar bacheloruitreiking had O.o
    En he's scary, yes ;O


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Furler schreef:
    (...)

    OMG dat is wel erg onbeschoft ;O Ze hebben ook nog andere vage vragen gestelt maar dat is gewoon... vaag ;O té vaag.
    Haha ik wel ;D Alhoewel het op sommige plekken te druk is om te eten O.o


    I know, lol. But I don't care. Ik haat al die vragen, je hoeft dat gewoon allemaal niet te weten.. Hahaha, dan sta je daar zo als een sukkel die alleen maar eet. 8D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    CarrotKing schreef:
    Melissa is over ongeveer 2 uur terug hopelik eerder


    Is ze zwemmen?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aero schreef:
    (...)

    Is ze zwemmen?

    Yep,m geloof het wel


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Aero schreef:
    (...)

    I know, lol. But I don't care. Ik haat al die vragen, je hoeft dat gewoon allemaal niet te weten.. Hahaha, dan sta je daar zo als een sukkel die alleen maar eet. 8D


    Lol, me too. Ik hoop dat ooit die jongens nog een beetje volwassen worden. Ooit xd.
    Nou, meestal zit ik bij mijn vriendinnen en die eten ook terwijl ze levenloos op hun mobiel spelletjes aan het doen zijn xd. Of ik sta bij Lisanne en dan sta ik. Maar meestal heb ik dan mijn eten al op xd


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    MalikShake schreef:
    (...)
    Yep,m geloof het wel


    Dacht ik ook al. c;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Furler schreef:
    (...)

    Lol, me too. Ik hoop dat ooit die jongens nog een beetje volwassen worden. Ooit xd.
    Nou, meestal zit ik bij mijn vriendinnen en die eten ook terwijl ze levenloos op hun mobiel spelletjes aan het doen zijn xd. Of ik sta bij Lisanne en dan sta ik. Maar meestal heb ik dan mijn eten al op xd


    Maar jongens zijn sowieso qua gedrag jonger als meisjes.
    Gezellig als ze alleen maar met hun mobiel zitten. Zitten jij en Lisanne bij elkaar in de klas? c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you