• © MeLuvZaynx And Password.

    Acht studenten, waaronder vier jongens en vier meiden van achttien tot twintig, gaan op uitwisselingsproject naar Perth. Een stad in Australië. Eenmaal in Perth worden ze, samen met één of twee mede student[en], naar hun toegewezen familie gebracht. Daar leren ze de mensen kennen. Niet alleen de mensen leren ze kennen, ook proeven ze een gedeelte van de cultuur in Australië en hebben ze kans om bijzondere dieren te kunnen spotten.


    Familie 1: Covin;

    Familieleden;
    - Scott Louca Covin. ~ Blanche.
    - Nathalie Abbey Covin. ~ xFlyy.
    Studenten;
    - Alana Baylee Emerson. ~ MeLuvZaynx.
    - Manon Scarlett Johansson. ~ KolderKat.
    - Shane Welsch. ~ Cosette.

    Familie 2: Blueford;

    Familieleden;
    - Bethany Richelle Blueford. ~ SkyFall.
    - Summer Phoebe Bleuford. ~ Mebarak.
    - Fennila Minté Blueford. ~ Gaisford.
    Studenten;
    - Damario Da Silva Reyes. ~ Rechazame.
    - Raphael Zach Verville. ~ xMarvelous.

    Familie 3: Linscott;

    Familieleden;
    - Austin Braylon Linscott. ~ MeLuvZaynx.
    - Rebecca Charlie Linscott. ~ xMarvelous.
    - Skyler Fay Linscott. ~ xEPONINEx.
    Studenten;
    - Beaudine Nicole Rivera. ~ Blanche.
    - Miare Cathelyn Downett. ~ XScaramouche.
    - Como Cádiz Rosso. ~ Mebarak.

    Regels:

    - Geen one-liners. Meer dan vier regels.
    - Geen speed gesprekken. Je gaat niet zomaar weg als je met iemand in gesprek bent, ookal is diegene er een paar dagen niet.
    - Mensen die snel stoppen zijn níet welkom.
    - Zestien plus is toegestaan, maar het is een beetje raar als je bij een familie te gast bent en het daar lekker op de bank, tafel of waar dan ook gaat zitten doen. -Met familieleden zou het wel kunnen, niet op de bank of de tafel, maar gewoon in bed. Houd wel rekening met de leeftijden-
    - Naamveranderingen doorgeven.
    - Speel realistisch.
    - Géén perfecte personage's.
    - Topics worden alleen geopend door MeLuvZaynx en Password, tenzij je er toestemming voor hebt gekregen.
    - Al heb je moeite met de lengte van de posts of met het verzinnen van personage's kun je een kijkje nemen op
    deze site
    . Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    - OOC praten met haakjes --> []-{}-().
    - Maximaal één personage bij een van de uitwisselingsstudent en maximaal één bij de familie. Natuurlijk is het leuker als je uitwisselingstudenten niet met het door jou gespeelde familielid in een familie zit.
    - De studenten kennen elkaar al.
    - Familie's kunnen groot zijn en klein, maar hou het wel een beetje normaal.

    In het vliegtuig is iedereen enthousiast en kijkt zijn ogen uit door de kleine raampjes. Australië is bijna in zicht en iedereen maakt elkaar gek met wat ze gaan zien en vertellen voor de zoveelste keer naar welke familie ze gaan, maar wat gebeurd er als ze landen? Nemen ze de goede koffers mee? Raakt er niet iemand verdwaalt? En hoe zal je relatie met de familie's verlopen? Hou je er leuke herinneringen, spannende of enge herinneringen aan over? Dat merk je pas, als je bent geland.


    © MeLuvZaynx And Password.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 20:57 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik moet eten! En straks naar mijn opa in het ziekenhuis.]

    [even snel de posts lezen, dan reageer ik]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Miare Cathelyn Downett

    'Waar zou ik anders moeten zijn? Tussen al deze mensen kom ik echt niet ver, iedereen staat in de weg en ik ben al niet de grootste dus ik kan nergens overheen kijken. En ik heb mijn hakken ook niet aan!' Roept ze gefrustreerd uit. Ik doe heel erg mijn best om niet in de lach te schieten maar kan het niet laten om mijn ogen even naar haar schoenen te laten glijden. Beaudine is inderdaad niet zo heel groot, zelf hou ik niet echt van hakken vooral omdat ik er niet op kan lopen. Beaudine is een tikkeltje extravert maar ze heeft in ieder geval een eigen persoonlijkheid en volgens mij is ze ook wel oprecht, kortom heb ik er geen moeite mee om met haar in een gastgezin te komen.
    'Ik heb echt geen idee' zegt ze waarna ze op haar tenen gaat staan en haar nek strekt in een poging iemand te zien. Blijkbaar lukt het haar nog ook want voordat ik goed en wel kan reageren sleurt ze me al mee door de menigte
    'Daarheen!' zegt ze nog alhoewel dat redelijk overbodig is
    'Hey. Ik ben Beaudine en ik ben opzoek naar de familie Linscott' zegt ze tegen het groepje mensen waar we haast op af stormen. Ik glimlach even en knik
    'D-, wacht dat zijn wij,' zegt een jongen waarna hij zelf begint te lachen. Ik grinnik even wel handig dat hij zijn eigen familienaam ook weet.
    'Nou dat komt goed uit, ik ben Miare,' stel ik mezelf voor de goede orde ook maar netjes voor.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 18:49 ]

    Rebecca Charlie Linscott
    Als niemand kijkt knipoogt Scott waardoor er een glimlach op mijn gezicht komt.
    'Of jij gaat sneller lopen.' grijnst Austin.
    Ik rol met mijn ogen. 'Jij hebt langere benen dus jij loopt nou eenmaal sneller,' protesteer ik. 'Gelukkig ren ik wel sneller,' grinnik ik er achteraan.
    'Rebecca? Jij hebt contact met ze gehad, dus je zal vast ook wel hebben gehoord hoe ze er uit zien?' zegt Austin
    Net als ik antwoord wil geven praat hij alweer verder. 'Rebecca? Is het misschien een idee als je jou naam gaat roepen?'
    Ik grinnik even. 'Ik roep jou naam wel,' grijns ik, maar voordat ik zijn naam kan roepen begroet iemand ons
    'Hey'.
    Ik kijk op en zie een meisje staan die ik herken van de foto.
    'Ik ben Beaudine en ik ben opzoek naar de familie Linscott,' zegt ze met een duidelijk Amerikaans accent.
    'D-, wacht dat zijn wij,' zegt Austin waarna hij begint te lachen.
    'Nou dat komt goed uit, ik ben Miare,' zegt het andere meisje.
    'Rebecca,' stel ik mezelf voor. 'En dit is mijn niet zo intelligente broer Austin,' lach ik er plagerig achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Skyler Fay linscott

    Snel ren ik de aankomsthal in, opzoek naar mijn familie, of tenminste een deel ervan.
    Als ik goed om me heen kijk zie ik niet zo ver van me vandaan mijn broer, zus, Scott en twee andere meiden staan.
    Ik loop vlug naar ze toe.
    "Sorry dat ik zo laat ben, ik was in het bos aan het fotograveren en ben de tijd vergeten." zeg ik snel tegen Rebecca en Austin.
    Ik kijk richting de twee meiden die de aankomende tijd bij ons komen wonen.
    Ze zijn veel knapper dan mij, maar dat is niet zo moeilijk.
    Ik ben helemaal niet zo knap.
    "Hoi, ik ben Skyler." zeg ik tegen ze.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 18:32 ]


    Now life has killed the dream I dreamed

    [Ik leg heel even de laatste hand aan mijn project voor staatsinrichting zodat ik het op tijd door kan sturen duurt ongeveer een kwartiertje tot 10 minuten - ben er al weer]

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 18:49 ]

    [eten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Sorry me batt was uitgevallen ][


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Summer

    "Ik wist niet dat Puerto Rico van amerika was. Maar dan ben ik ook nooit goed in topografie geweest"
    Ik kan er niets aan doen maar ik schiet in de lach. Als je ergens vandaan komt en zo'n grote bek heb, Weet dan alsjeblieft waar je het überhaupt over hebt!
    "En van Miami wist ik wel. Ik voel me geen amerikaan, waarom niet? Omdat ze me daar als buitenstaander. Behandelen dus waarom zou ik me dan ook als Amerikaan gedragen? Laat me raden, je houd van discussies en haat Amerikanen?"
    Ik rol met mijn ogen en zucht diep. Een pyscholoog, dat ook nog. Wat heb ik het getroffen met deze Nep-Spaanse brave, sportieve, overdreven pyscholoog. 'Good luck, girl,' spreek ik mezelf in mijn gedachten toe.
    "Ten eerste, ik heb geen haat aan Amerikanen. Ik heb aan niemand haat. Hun gedrag, dat iedereen daar mateloos overneemt, daar ben ik een hekel aan. Ten tweede ik hou niet van discussies, je bent er alleen een makkelijk slachtoffer voor met je algeme kennis."
    Ik schud met mijn hoofd en doe mijn lange bruine haren in een staart. Zachtjes kuch ik opnieuw.
    "Maar oké, als je vriend komt kan ik jullie naar mijn huis brengen."
    Aangezien ik mijn zusje nog niet heb gespot ben ik bang dat ik ze met me alleen moet vermaken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Raphael Zach Verville
    Naar wat voor mijn idee een eeuwigheid duurde zie ik eindelijk mijn tas op de bagageband. Ik wurm me langs de paar mensen die er nog staan en haal mijn tas van de band.
    Als ik even rond kijk zie ik een eindje verderop Damario met een meisje staan. Waarschijnlijk Summer of Bethany. Zelfs vanaf een afstandje kan ik zien dat ze behoorlijk lang is, voor een meisje dan. Met mijn 1.91 is ze alsnog een stuk kleiner als mij.
    Ik gooi met een soepele zwaai over mijn schouder en loop hun kant op. Wanneer ik bij ze ben steek ik mijn hand uit naar het meisje. 'Raphael,' stel ik mezelf voor. 'En jij bent Summer of Bethany toch?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damario Da Silva Reyes
    Ik bekijk Summer eventjes snel. Ik houd er niet van om slachtoffer te zijn en dat zal ik ook nooit zijn. "Niet iedereen is gezegend met nature slimheid of tijd om slim te worden" zeg ik. Plots voel ik iets over mijn rug lopen. Shit maak me witte shirt niet rood please! "En ik begrijp je visie volkomen" ik zwijg even. "Raphael is een medestudent/klasgenoot"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Austin Braylon Linscott.

    Eigenlijk ben ik wel blij dat ze ons hebben gevonden, voordat mijn naam door het vliegveld is gegalmd door mijn o-zo-lieve zusje Rebecca. Wat ze ook echt zou gaan doen als Beaudine en Miare mij niet hadden gered. Nouja, gered is een groot voor, niet?
    "Nou dat komt goed uit, ik ben Miare," Zegt het andere meisje met pik zwart haar dat dus Miare blijkt te heten.
    "Rebecca," Stelt Rebecca zich aan de twee meiden voor. "En dit is mijn niet zo intelligente broer Austin," Lacht ze er plagerig achteraan.
    "Austin dus, de niet zo intelligente broer van Rebecca dus" Bevestig ik en haal dan even mijn hand door mijn warrige haar. De zachte dreunen verlaten mijn koptelefoon die om mijn nek hangt en komen terecht in mijn oor.
    "Sorry dat ik zo laat ben, ik was in het bos aan het fotograferen en ben de tijd vergeten." Verontschuldigt Skyler zich, terwijl ze zich bij ons voegt. Zij altijd met haar fotografie. Het zal me niets verbazen als ze te laat op school komt, omdat ze het zebrapad moest fotograferen.
    "Hoi, ik ben Skyler" Zegt mijn vier jaar jongere zusje, met wie ik het net iets minder goed kan vinden dan Rebecca. Rebecca is sowieso ouder dan haar en onze karakters liggen wat dichter bij elkaar. Het gene wat erg opvallend is aan ons beide is dat we nogal erg koppig en eigenwijs kunnen zijn. Dat veroorzaakt soms wel wat meningsverschillen, maar dat is meestal wel weer snel opgelost.
    "Maar, als jullie hier klaar zijn stel ik voor om naar huis te gaan? Of voor jullie het huis waar jullie de komende dagen verblijven" Zeg ik en kijk even rond. Ik heb het nooit zo gehad op vliegvelden. De benauwde lucht is iets waar ik me echt aan erger.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 19:13 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Shane Welsch

    "Eigenlijk wilde ik juist iets rustiger aan doen."
    Ik knik goedkeurend terwijl ik mijn koffer van de band haal. Ik ben zelf namelijk ook niet zo'n fuifbeest. Een feestje op zijn tijd, daar ben ik zeker voor te vinden. Maar ik ben niet het type dat zich lam drinkt of het ene meisje na het andere opscharrelt. Net wanneer ik mijn gitaar wil nemen, merk ik dat deze weg is. Ik hoef echter niet ver te zoeken, want Cádiz steekt het instrument al naar me uit.
    "Hier."
    Ik glimlach, neem mijn gitaar aan en hang ze over mijn schouder met het daartoe bestemde riempje.
    "Bedankt," zeg ik terwijl ik mijn koffer weer op neem. "Nou, laten we juffouw Santora dan maar eens gaan ontmoeten bij Starbucks," zucht ik. Ik zal vooral blij zijn als ik even kan ontspannen. Die zetels van het vliegtuig zijn namelijk niet echt comfortabel. Ik draai me om en loop richting de hal, waar die Starbucks zich zou moeten bevinden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Miare Cathelyn Downett

    'Rebecca en dit is mijn niet zo intelligente broer Austin' stelt het meisje zichzelf en haar broer lachend voor
    'Austin dus, de niet zo intelligente broer van Rebecca dus' bevestigt hij waarna hij een hand door zijn haren haalt. Ik onderwerp de twee aan een korte keuring en kom dan tot de conclusie dat het ermee door kan, sterker nog dit zal vast wel goed te doen zijn. Positief zijn over mensen is nou niet mijn sterkste punt zeker niet als ik ze pas een paar minuten ken misschien moet ik gewoon nog even wachten voordat ik mijn oordeel klaar heb, best slim. Bijna vergeet ik vriendelijk te glimlachen zoals het hoort wanneer je kennis maakt met vreemde mensen maar ik herstel me vrij snel.
    'Sorry dat ik zo laat ben ik was in het bos aan het fotograferen en ben de tijd vergeten'. Ik kijk op, dan is dat vast het jongere zusje
    'Hoi ik ben Skyler' bevestigt ze mijn vermoeden. Ik glimlach nu wel op tijd
    'Hay, ik ben Miare,' knik ik nogmaals maar nu naar het jongere meisje.
    'Maar, als jullie hier klaar zijn stel ik voor om naar huis te gaan? Of voor jullie het huis waar jullie de komende dagen verblijven'. Zegt de jongen, die ik me waarschijnlijk zal herinneren als de niet zo intelligente broer van Rebecca ofwel Austin. Afijn hij is de baas, chef zegt het maar.
    'Ik ben hier wel klaar volgens mij,' knik ik bevestigend terwijl ik zijn blik even volg. Vervolgens kijk ik naar Beaudine het lijkt me stug dat zij hier nog wat te doen heeft

    [Chef Austin. Goede bijnaam x'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'